Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

+2
Aagje!
Jasmine
6 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  Jasmine wo 23 jan 2013 - 0:40

Goed, ik ben er een beetje laat mee, maar ik ben momenteel bezig met de laatste bladzijden van J. d'r babyalbum. Dit doe ik op de ouderwetse manier: album, foto's, stickertjes, gekleurd papier en inplakken.

Voor de volgende albums zit ik in dubio. Maak ik die, net zoals haar babyalbum, op de ouderwetse manier of maak ik via Albelli zo'n fotoboek. Deze boeken lijken me wel duurzamer dan een ouderwets album. Qua prijs denk ik dat ik met de fotoboeken iets duurder uit ga zijn dan met een album, maar boeken zijn wel weer veel makkelijker op te bergen.

Kortom: ik twijfel.

Wat hebben jullie gekozen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  Aagje! wo 23 jan 2013 - 0:43

Ik maak van elk jaar 1 fotoboek bij Albelli. Neemt veel minder plek in beslag en ik vind het mooier smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  Floor wo 23 jan 2013 - 0:51

Ik maak boeken (niet bij albelli maar ergens anders) via internet. Ik vind het leuk om het zo te maken en kan vaak nog wat wisselen/veranderen. Soms krijg ik later ineens nog foto's van bijvoorbeeld een feestje waar hij is geweest en die zijn dan ook leuk om weer toe te voegen.
het eerste boek is nog steeds niet klaar, ik ben nog steeds bezig met de teksten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  peach wo 23 jan 2013 - 1:02

Ik wil van 2012 een jaarboek gaan maken via internet.moet alleen is binnenkort gaan beginnen anders komt er niets van ben ik bang
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  nillis wo 23 jan 2013 - 1:06

Ik heb voor T ook digitale albums. De eerste van 0-3 mnd. Toen van het eerste jaar en dan per maand een bladzijde en dan wat extra bladzijdes met vakanties, kerst en dergelijke en maak nu een album van 2-4 jaar, want er komen toch minder foto's bij dan in het eerste jaar.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  studiebol wo 23 jan 2013 - 2:22

Ik maak digitale albums voor de meiden en ook voor ons zelf. Maar ik vind het soms wel heeel moeilijk kiezen welke foto's ik wel of niet moet doen. Dus het eerste jaar hebben er drie Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie? Empty Re: Fotoalbum voor je kindje: wat hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum