Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe hou je het leuk?

+26
Shopaholic
Tania
Annie24
Ilovethe90s
Taeda
Ayla
Mamsie
Parel
Ellebel
sanne-84
Zenna
Creabea_28
Samantha
Paper Crown
Jade
Sanne
Rush
Jilke
Viva
Aagje!
Highway
Luce
Lejow
Susan
Sun88
MiKa
30 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty hoe hou je het leuk?

Bericht  MiKa di 22 jan 2013 - 3:11

Als je zwanger wilt worden, 'moet' je eigenlijk om de dag sex hebben rond het midden van de maand. Maar wat nu als je helemaal geen 'sexbeest' bent? En dan niet in de verkeerde zin van het woord, maar mijn man en ik willen niets liever dan een kindje, maar helaas heb ik totaal geen libido en hoef ik als ik eerlijk ben helemaal geen sex. Dit ligt niet aan hem, want met een ander hoef ik het ook niet.
Maar ik ben vast niet de enige. Hoe houden jullie het leuk? Of hadden jullie in je relatie altijd al elke dag of om de dag sex? Hoe hou je afwisseling, zonder dat je het puur even doet om een kindje te maken? Hoe maak of heb je zin om te sexen?
Zoals je begrijpt moet ik zin maken, maar om nou ineeens in een week om de dag te gaan en daarna weer 3 weken niet, houdt het nou niet echt spontaan of leuk....
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Sun88 di 22 jan 2013 - 3:15

Ja uhm.. ik snap je 'probleem'. wij deden het ongeveer een keer per week voor de zwangerschap. en toen we voor een kindje gingen om de dag, was meteen raak, dus is maar een maandje zo geweest dat we het zo vaak deden. Maar goed, als je een kindje wilt, zal het wel moeten he Wink Probeer iets nieuws, of focus je op waarvoor je het doet, klinkt zo negatief, maar ik snap het wel als je een libido van niets hebt, veel mensen begrijpen dat niet.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 3:19

Ik zou het niet alleen in die ene week doen, maar ook in de andere weken. Om de dag hoeft heus niet per se, gewoon twee keer, een beetje verspreid over de week. Voor de rest heb ik niet echt tips hoe je het leuk kunt houden als je het eigenlijk al niet leuk vindt. Vind je man seks wel leuk of is het voor hem ook puur functioneel? Als hij er ook niet veel mee heeft zou ik er geen probleem mee hebben om het puur even te doen om een kindje te maken. Als hij er wel veel mee heeft dan denk ik trouwens dat hij evengoed wel snapt dat je nu vooral seks hebt om zwanger te raken, dus dat je niet met allerlei toeters en bellen hoeft aan te komen om net te doen alsof je opeens heel veel zin hebt. Eerlijk gezegd denk ik dat dat juist eerder raar overkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:30

Heel erg herkenbaar!
Bij ons werd het toch wel wat meer op de klok eigenlijk. In de periode rond mijn eisprong deden we het wat meer, en de rest van de weken was het rustig.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 3:36

Je gaan afvragen waarom je geen sex wil met je man lijkt mij stap 1 eigenlijk..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 3:41

Er zijn toch gewoon mensen die niet zo van seks houden?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:41

Luce schreef:Je gaan afvragen waarom je geen sex wil met je man lijkt mij stap 1 eigenlijk..

Ze schrijft zelf al dat het niet om sex met haar man gaat, maar überhaupt sex.
En moet dat dan altijd maar bovenaan het lijstje staan?

Ik vind het leuk, en ook echt wel lekker hoor. Maar geloof dat ik ook prima zonder zou kunnen leven. En dat heeft niets met mijn vriend te maken, want had dit in eerdere relaties ook.
Ik heb er gewoon niet veel mee.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Highway di 22 jan 2013 - 3:41

@Luce.. sommige mensen hebben een laag libido?? Dat betekend niet dat er iets ' mis' is.



Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 3:43

Het valt mij sowieso op dat er soms afkeurend wordt gereageerd op vrouwen die hoofdzakelijk seks willen om een kind te krijgen, maar wat is anders de optie, dat je alleen zwanger 'mag' raken als je echt zin hebt? Dat lijkt me ook een beetje raar. En nee, misschien is het voor de man niet leuk, maar ik neem aan dat hij onderhand ook wel weet hoe zijn vrouw daarin staat en dat het niet als een verrassing komt, en hij weet ook wel dat er seks nodig is om zwanger te raken. Maar daarom zou ik me juist niet opeens anders gaan voordoen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:46

Susan schreef:Het valt mij sowieso op dat er soms afkeurend wordt gereageerd op vrouwen die hoofdzakelijk seks willen om een kind te krijgen, maar wat is anders de optie, dat je alleen zwanger 'mag' raken als je echt zin hebt? Dat lijkt me ook een beetje raar. En nee, misschien is het voor de man niet leuk, maar ik neem aan dat hij onderhand ook wel weet hoe zijn vrouw daarin staat en dat het niet als een verrassing komt, en hij weet ook wel dat er seks nodig is om zwanger te raken. Maar daarom zou ik me juist niet opeens anders gaan voordoen.

Dit ja..
De ene houdt wel van cola, de ander niet
De ene houdt wel van sex, de ander niet

Ik hou niet van cola.. en heb sex ook niet on the top of my list laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 3:47

Highway schreef:@Luce.. sommige mensen hebben een laag libido?? Dat betekend niet dat er iets ' mis' is.




Totaal geen libido hebben en eigenlijk hoeft ze helemaal geen sex. Dat lijkt mij niet helemaal ok. Als je weinig zin hebt, ok. Maar eigenlijk helemaal geen zin in sex hebben met je man?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:51

Wat lijkt je daar niet ok aan?
Is sex iets dat perse maar moet dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Highway di 22 jan 2013 - 3:53

Als beiden tevreden zijn met de relatie zoals hij is zie ik het niet als een probleem of iets ' niet ok's'. Ik kan natuurlijk niet spreken voor de TO en herken het ook niet volledig maar ik kijk er niet van op, hoor het vaker. Zolang beiden gelukkig zijn niks aan het handje toch?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:55

Volgens mij is dat het hele punt.
Zolang je beide gelukkig bent in je relatie met de manier waarop het gaat, is er toch niets aan de hand?
Gelukkig staat er nergens in een wetboek hoevaak je sex per week moet hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 3:55

Wij hebben normaal gesproken ook niet zo vaak sex. Denk 1 a 2 x in de maand. ik heb niet zo een heel hoog libido, maar het is ook vaak dat ik er even in moet komen, en mezelf helemaal moet overgeven.

het feit dat wij het zo weinig doen heeft meer te maken dat ik gewoon eerder moe ben dan mijn man, en dat we dus op verschillende tijden naar bed gaan, of al we samen gaan, dan ben ik vaak gewoon moe.

Nu we voor een kindje gaan, doen we het om de dag. Ik heb het hier met mijn man over gehad, omdat hij dacht dat ik hiervoor geen sex met hem wilde, maar hij was het wel met me eens dat het er vaak gewoon bij in schiet. Nu doen we het om de dag, en hebben we er alletwee plezier aan. Zonder plezier kan ik het niet. Maar vaak moet ik dus even opwarmen... Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:56

Gewoon even door de zure appel heen bijten confused

Susan: omdat het me zo kut lijkt voor de man in kwestie om als veredelde spermadonor gebruikt te worden omdat z'n vrouw eigenlijk liever zou vragen of hij het in een bakje wil deponeren. Best een naar gevoel lijkt me dat. Sorry schat, ik doe het ook liever niet, maar we moeten, dus klim er maar op en dan doe ik wel alsof ik het leuk vindt.
.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 3:56

Aagje! schreef:Wij hebben normaal gesproken ook niet zo vaak sex. Denk 1 a 2 x in de maand. ik heb niet zo een heel hoog libido, maar het is ook vaak dat ik er even in moet komen, en mezelf helemaal moet overgeven.

het feit dat wij het zo weinig doen heeft meer te maken dat ik gewoon eerder moe ben dan mijn man, en dat we dus op verschillende tijden naar bed gaan, of al we samen gaan, dan ben ik vaak gewoon moe.

Nu we voor een kindje gaan, doen we het om de dag. Ik heb het hier met mijn man over gehad, omdat hij dacht dat ik hiervoor geen sex met hem wilde, maar hij was het wel met me eens dat het er vaak gewoon bij in schiet. Nu doen we het om de dag, en hebben we er alletwee plezier aan. Zonder plezier kan ik het niet. Maar vaak moet ik dus even opwarmen... Wink

Alsof ik mijn verhaal lees!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 3:57

Sex of intiem samen zijn is over het algemeen hèt wat het verschil maakt tussen een liefdesrelatie en een broer-zus relatie. Natuurlijk moet sex niet, het lijkt mij alleen heel fijn als je zo intiem kan en wíl zijn met je partner.

Waarom voelen jullie je meteen zo aangevallen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 3:59

Zo'n vent vindt dat misschien wel balen en heeft last van het feit dat ie zo weinig seks heeft, maar ja, monogaam, dus je moet maar afwachten wanneer je vrouw weer een keer wil, en als ze dan zwanger is heeft ze een goed excuus om het minimaal 9 maanden niet te doen. En als je dan na 11 maanden droogstaan vreemdgaat ben je een gevoelloze zak die zijn pik achterna loopt. Oh wacht, tenzij hem eens per maand 'een handje helpt' omdat hij nou eenmaal ook zo z'n behoeftes heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 4:01

Eucalypta schreef:Gewoon even door de zure appel heen bijten hoe hou je het leuk?  878948377

Susan: omdat het me zo kut lijkt voor de man in kwestie om als veredelde spermadonor gebruikt te worden omdat z'n vrouw eigenlijk liever zou vragen of hij het in een bakje wil deponeren. Best een naar gevoel lijkt me dat. Sorry schat, ik doe het ook liever niet, maar we moeten, dus klim er maar op en dan doe ik wel alsof ik het leuk vindt.
.

Die man is uit eigen vrije wil met haar getrouwd, het lijkt mij dat ze nooit net heeft gedaan alsof ze gek was op seks. Nu wil hij uit eigen vrije wil kinderen met haar en ik neem aan dat hij wel begrijpt dat daar seks bij komt kijken. Hij is er zelf bij.

Daarbij vind ik veredelde spermadonor ook onzin. Als hij zijn kwakje mocht deponeren en daarna mocht wieberen dan zou ik dat begrijpen, maar ik neem aan dat ze ook gewoon graag samen met hem een kind wil krijgen en opvoeden, dat ze gewoon haar hele leven met hem wil delen, maar alleen niet zo van seks houdt. Dat is misschien jammer voor de man in kwestie, maar het is geen misdaad, en wel een kinderwens hebben maar niet zo van seks houden is ook geen misdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Highway di 22 jan 2013 - 4:01

Luce: Ik weet niet of je mij bedoeld maar ik voel me absoluut niet aangevallen. Ik kon me alleen niet volledig vinden in je reactie dus vandaar mijn reactie daarop. Intiem is niet hetzelfde als seks, wie weet zijn ze kei intiem samen en plakken ze elke avond aan elkaar op de bank, is alleen het seks gedeelte wat schort?

Mika: Zin maken of gewoon beginnen zodat je zin krijgt?Ik neem aan dat je man ook op de hoogte is van je lage libido dus misschien eens bespreken hoe hij het zou willen zien?


Laatst aangepast door Highway op di 22 jan 2013 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Susan di 22 jan 2013 - 4:01

Luce schreef:
Waarom voelen jullie je meteen zo aangevallen?

Waarom denk jij altijd meteen dat mensen zich aangevallen voelen als de discussie een beetje pittiger van toon is?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Lejow di 22 jan 2013 - 4:02

Tuurlijk Euc, want zo werkt het nou eenmaal aaaalltijd!


Ja en tuurlijk maakt dat het verschil, het is ook niet dat het hier nooit gebeurd. Maar het hoeft van mij gewoon niet zo nodig zo vaak. We knuffelen graag, lopen hand in hand, liggen tegen elkaar aan in bed als we wakker worden enz en we hebben af en toe seks (en dat hoeft ook niet altijd all the way te zijn), en dat is prima zo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Aagje! di 22 jan 2013 - 4:02

Eucalypta schreef:Zo'n vent vindt dat misschien wel balen en heeft last van het feit dat ie zo weinig seks heeft, maar ja, monogaam, dus je moet maar afwachten wanneer je vrouw weer een keer wil, en als ze dan zwanger is heeft ze een goed excuus om het minimaal 9 maanden niet te doen. En als je dan na 11 maanden droogstaan vreemdgaat ben je een gevoelloze zak die zijn pik achterna loopt. Oh wacht, tenzij hem eens per maand 'een handje helpt' omdat hij nou eenmaal ook zo z'n behoeftes heeft.

Ik vind weinig sex in een relatie geen rede om vreemd te gaan. ook geen excuus. Als je een goede relatie hebt kan je het hier over hebben. Mijn man vind het prima zoals het nu gaat. Als je dat toch goed bespreekbaar blijft houden, dan zie ik het probleem niet.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Luce di 22 jan 2013 - 4:04

Lejow schreef:Volgens mij is dat het hele punt.
Zolang je beide gelukkig bent in je relatie met de manier waarop het gaat, is er toch niets aan de hand?
Gelukkig staat er nergens in een wetboek hoevaak je sex per week moet hebben.

Beide gelukkig met helemaal geen sex? Als je beiden asexueel bent misschien. Maar ik kan me niet goed voorstellen dat als je niet asexueel bent, je daar allebei zo over denkt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe hou je het leuk?  Empty Re: hoe hou je het leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum