Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 22:56

Woohoo, eindelijk de 2 van 72 in beeld! Very Happy Dat duurde eeeeeeuwen voor mijn gevoel. Nu wel ontzettende spierpijn van het fitnessen gisteren, voornamelijk het derrière gedeelte. :nopompom:
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss za 9 feb 2013 - 12:01

Ik heb een megaslecht weekend: carnaval! Veel bier, pizza en een broodje frikandel. Oh en een gevulde koek... En morgen weer zo'n dag!! Nu al bang voor de weegschaal daarna. Moet er weer flink tegenaan na t weekend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx za 9 feb 2013 - 23:41

blugh het stagneert een beetje, mijn lichaam is toe aan een eetweek merk ik. Daarna gaat het waarschijnlijk weer harder. Gelukkig is dat volgende week al. Nog een paar daagjes en dan komt het vast weer goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Niki zo 10 feb 2013 - 5:03

Ik ben dit weekend juist goed bezig. Ik vul mijn eetdagboek op voedingscentrum.nl in en er komt bij mij uit dag ik veel te weinig vezels eet. Dat komt natuurlijk omdat ik niet zoveel fruit eet. Heb dit weekend een fruitsalade gemaakt en kan nu komende dagen meenemen naar het werk. Echt fijn.

Heb afgelopen woensdag gewogen en ben 1,2 kg afgevallen.. Zo blij.. Ik ben erg gemotiveerd.

Dus dames kom op!! Denk aan de zomer, korte broeken, zomerjurkjes, bikini en dan denk je gelijk aan slank zijn. Dat motiveert me enorm! Laughing
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx zo 10 feb 2013 - 23:41

Ik eet ook teweinig vezels.. Vind dat erg moeilijk, om vezels te eten uit iets waar verder niks "slechts" in zit.
Verder komt ik elke dag net in het rode met de verzadigde vetten. Zal komen door het vlees wat ik eet denk ik??

Het gaat wel redelijk goed. Al ben ik vrijdag en zaterdag uit geweest. Vrijdag 4 rode wijntjes en zaterdag 5 witten en chips gegeten. Het weekend ging redelijk, was alleen thuis met de kids. Zondag morgen gewoon ontbeten met mijn yoghurt, tussendoor voor ons allen lekker bakje fruit gemaakt.. Tussen de middag alleen een kopje soep. En 's avonds naar de MC Embarassed

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 23:51

Bij zit er alweer ruim een kilo bij laughcry Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo zo 10 feb 2013 - 23:54

Verdomme, gewoon 1,5 kilo zwaarder? WTF?
Vandaag met Sonja begonnen omdat ik begon met kokhalzen als ik de shakes al rook. God sta me bij dat ik volgende week alsjeblieft weer wat afgevallen ben.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin ma 11 feb 2013 - 0:04

Diese Woche ist sehr schlecht für mich. Pommes, pommes, pommes, und noch mehr pommes Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Marin ma 11 feb 2013 - 0:04

Nee hoor grapsjens, ik eet ook elke dag braaf een bordje sla. Maar ook wel veel friet. Ach ik werk hard op die ski's moet je maar denken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Snirp ma 11 feb 2013 - 0:26

Hier was er zaterdagochtend een kilo af!
Het weekend heb ik me redelijk gedragen (op een bakje kaasvlinders na smile) en ook deze week ben ik weer vol goede moed begonnen! Week 3 van Sonja!

Maar volg alles behalve het avond-eten, dat bedenk ik lekker zelf!
Al moet ik zeggen dat ik daar ook steeds meer variatie in bedenk en veel met verse ingrediënten werk.
Ben benieuwd wat de weegschaal volgende week zaterdag zegt.
Morgenavond tapas eten, haha smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 0:33

Hier bijna 2,5kg eraf! Nog 4,5 kg te gaan smile. Moet alleen echt een keer gaan sporten Embarassed. Ik eet nu wel gezond en dat merk ik gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw ma 11 feb 2013 - 1:12

Ik ga hier maar mee schrijven. Is wat actiever hier dan in het andere topic.
Ik ben vorige week begonnen met Sonja.ik begon op 86.4 en was zaterdag 83.7.ik heb nog niet erbij gesport. Máár wil ik wel gaan doen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Takkie ma 11 feb 2013 - 1:48

Takkie schreef:Ik wil ook weer verder afvallen. De vorige keer is het gestopt bij de feestmaanden en nu heb ik een onbetrouwbare weegschaal. Zodra ik een nieuwe heb (een digitale) kan ik het weer gaan bijhouden. Ik gok dat mijn huidige gewicht wel ongeveer overeen komt met wat in mijn ticker staat, ik wil zo'n 5-6 kilo kwijt (om te beginnen).

Goed, ik heb inmiddels op de weegschaal gestaan en dat viel even tegen, zeg! Ik weeg momenteel 67 kilo. Er moet dus zeker 7 kilo vanaf. De knop is omgegaan en ik begin per vandaag. Op internet heb ik wat eetschema's opgezocht qua richtlijn, hopelijk gaat het daar mee lukken. Vanmorgen ben ik ook al naar de sportschool geweest, nu volhouden!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 11 feb 2013 - 3:50

Nou hier gewogen bij de consulent, beetje jammer daar was er maar 0,8 af. Al was mijn vetpercentage wel ruim 1% minder. En eigenlijk vind ik dat belangrijker. Alleen ja het scheelde een halve kg met mijn weegschaal thuis. Maar ook dat valt weer te verklaren doordat ik eerder lichte kleren aanhad en nu een spijkerbroek en een riem. Nou ja gaan vrolijk weer verder. Vanaf woensdag eetweek.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Burn ma 11 feb 2013 - 7:15

Bluh.. Heb om kwart over 5 warm gegeten en heb nu al wel weer zin in wat eten wil en/of snoepen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Antibes ma 11 feb 2013 - 7:24

Lalalalalaaaaa, ik sluit me aan in het rijtje slechte-weekenden (en nog een 3 dagen weekend ook). De schade? Alcohol, nacho's, pannenkoeken, chocolaaaaa, een clubsandwich bij de zondaglunch... De consequentie? Weer een kg erbij, bóven de 90..

Ik ga straks bij mijn consulente weer wat eiwitshakes halen voor de komende weken en denk op de terugweg even boodschappen doen voor gezonde avondmaaltijden en dan deze week weer braaf er tegenaan! angel Yes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 11 feb 2013 - 7:27

Ooh ik durf echt niet op de weegschaal te gaan staan. Na twee dagen carnaval vol drank en vet (vr)eten heb ik er vandaag NOG een ongezonde dag bij aan geplakt. Morgen moet die knop weer om! Hopelijk raak ik wel weer gemotiveerd.
Succes allemaal weer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Antibes ma 11 feb 2013 - 7:31

Bliss schreef:Ooh ik durf echt niet op de weegschaal te gaan staan. Na twee dagen carnaval vol drank en vet (vr)eten heb ik er vandaag NOG een ongezonde dag bij aan geplakt. Morgen moet die knop weer om! Hopelijk raak ik wel weer gemotiveerd.
Succes allemaal weer!

Haha, dat zou ik ook echt niet doen. Mijn vader zei ook al tegen mij, gewoon woensdag weer op de weegschaal staan na twee dagen gezond eten.. Maar ik kon mezelf niet bedwingen en heb nu ook spijt haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss ma 11 feb 2013 - 7:42

Ja ik weet ook zeker dat ik me niet kan bedwingen en vrees dat ik zo voor het slapen (ik denk dat ik over een half uur al naar bed ga, zo moe ben ik) al op dat ding ga staan. :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Takkie ma 11 feb 2013 - 7:59

Burn schreef:Bluh.. Heb om kwart over 5 warm gegeten en heb nu al wel weer zin in wat eten wil en/of snoepen..

Hier hetzelfde, maar ik heb mezelf een appel beloofd en die ga ik zo pakken. Heb je iets gezonds te snacken in huis? Liefst iets dat vult, dan heb je dat snaaigevoel niet meer zo.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 11 feb 2013 - 9:40

Kom op jullie kunnen het!

Ik heb net weer voor het eerst gesport. Spinning light haha dat is het enige wat nog light mag Wink. Nee heb een gewone les gedaan maar mezelf verplicht om alles veel lichter te doen als normaal.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Takkie ma 11 feb 2013 - 9:52

Goed bezig, Minx. Ging het een beetje?

Hier kwam mijn man net thuis met een roze koek, vet lief. Ik heb hem netjes in de koektrommel gelegd voor een ander moment. Gelukkig dat ik die appel al op had, anders was ik wellicht voor de roze koek gegaan.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Burn ma 11 feb 2013 - 9:57

Takkie schreef:
Burn schreef:Bluh.. Heb om kwart over 5 warm gegeten en heb nu al wel weer zin in wat eten wil en/of snoepen..

Hier hetzelfde, maar ik heb mezelf een appel beloofd en die ga ik zo pakken. Heb je iets gezonds te snacken in huis? Liefst iets dat vult, dan heb je dat snaaigevoel niet meer zo.
Ik heb rond kwart over 7 een stuk komkommer gepakt, om 8u een koekje bij de koffie (sukkel!) en net nog 3 mandarijnen gegeten.. Kortom.. Vreetkick!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx ma 11 feb 2013 - 10:33

Ja het ging eigenlijk heel goed, maar heb wel alles een beetje op basisweerstand gedaan en de klims natuurlijk wel met meer maar heb tussendoor veel minder opgedraaid als normaal. Dus heb het wel bewust veel lichter gehouden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Antibes ma 11 feb 2013 - 11:10

Burn schreef:
Takkie schreef:
Burn schreef:Bluh.. Heb om kwart over 5 warm gegeten en heb nu al wel weer zin in wat eten wil en/of snoepen..

Hier hetzelfde, maar ik heb mezelf een appel beloofd en die ga ik zo pakken. Heb je iets gezonds te snacken in huis? Liefst iets dat vult, dan heb je dat snaaigevoel niet meer zo.
Ik heb rond kwart over 7 een stuk komkommer gepakt, om 8u een koekje bij de koffie (sukkel!) en net nog 3 mandarijnen gegeten.. Kortom.. Vreetkick!

Beter 1 koekje en 3 mandarijnen dan 1 mandarijn en 3 koekjes.. Wink En morgen gewoon weer goed aan de slag!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 20 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum