Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij aan een hip kapsel!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij aan een hip kapsel! Empty Help mij aan een hip kapsel!

Bericht  Aimee wo 28 nov 2012 - 10:03

Brrr ik word echt een suffe moeder met een standaard snelle staart in mijn haar! Ik ga morgen naar de kapper, want het moet anders...
Maar mijn probleem is dat ik zo weinig met mijn haar kan Sad Ik heb krullen, dus veel hippe kapsels vallen al af. Vroegerrrr had ik heel mooi lang blond haar, maar daar is nu weinig meer van over. Mijn haar is dun en donker.
Ter illustratie, zo was het 5 jaar geleden:
*WEG*
En 3 maanden na de bevalling (voor het eerst na mijn zwangerschap weer eens naar de kapper, veel te lang gewacht dus er moest ook weer veel te veel vanaf) :
*WEG*

Nu is het weer ongeveer de lengte van de eerste foto(want weer ruim een half jaar niet naar de kapper geweest Neutral ), maar dan dus een stuk dunner, slapper, futlozer, donkerder en lelijker dan op de eerste foto.
Ik vind zoiets asymmetrisch denk ik ook wel gaaf, maar denk dat mijn vriend dat niets vindt...
Help mij aan een hip kapsel! 2011haarmode13

Wat te doen, wat te doen?


Laatst aangepast door Aimee op do 29 nov 2012 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een hip kapsel! Empty Re: Help mij aan een hip kapsel!

Bericht  LaBird wo 28 nov 2012 - 10:07

Wat een enorm gaaf kapsel! Om heel eerlijk te zijn, als je dat zelf wilt, dan doe je dat toch gewoon? Het is asymetrisch, maar je hebt het vast niet elke dag zo "extreem" als de foto. Ik doe vaak genoeg dingen die mijn vriend niet altijd mooi vindt. De afspraak is dat ik het niet heel kort mag doen, verder heeft hij er weinig over te zeggen Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een hip kapsel! Empty Re: Help mij aan een hip kapsel!

Bericht  Parel do 29 nov 2012 - 8:41

En? Al geweest?
Ik vind je haar altijd leuk, wellicht een bob? Dan gaat je haar zo lekker springen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij aan een hip kapsel! Empty Re: Help mij aan een hip kapsel!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum