Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit kapsel

+3
Jeanette
Blond
Liz
7 plaatsers

Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Dit kapsel

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 7:19

Ik vind dit een mooi kapsel, maar vraag me af of het gaat met mijn haar. Ik heb redelijk dun haar, dus door zo'n pony raak je aan de achterkant wel weer wat haar kwijt. Ik wil achter wel graag alles lang laten, dus niet zo laten aflopen naar achteren toe. Hier is ook de pony vrij abrupt geknipt, daarnaast is het eigenlijk meteen lang.
Ik heb wel donker haar, maar dat terzijde. Heb lijkt me ook wel gemakkelijk, omdat de pony toch lang genoeg is om hem ook met een speldje naar achteren te kunnen doen.
Wat zeggen jullie, gewoon doen?
Dit kapsel Images?q=tbn:ANd9GcRsBK_MIAtcLQ9fx9m7E-PZd7K5dxMk5-HC5BeOZ4y__vZn8O0T

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Liz za 7 jan 2012 - 7:34

Bobbie schreef:Ik vind dit een mooi kapsel, maar vraag me af of het gaat met mijn haar. Ik heb redelijk dun haar, dus door zo'n pony raak je aan de achterkant wel weer wat haar kwijt. Ik wil achter wel graag alles lang laten, dus niet zo laten aflopen naar achteren toe. Hier is ook de pony vrij abrupt geknipt, daarnaast is het eigenlijk meteen lang.
Ik heb wel donker haar, maar dat terzijde. Heb lijkt me ook wel gemakkelijk, omdat de pony toch lang genoeg is om hem ook met een speldje naar achteren te kunnen doen.
Wat zeggen jullie, gewoon doen?
Dit kapsel Images?q=tbn:ANd9GcRsBK_MIAtcLQ9fx9m7E-PZd7K5dxMk5-HC5BeOZ4y__vZn8O0T

Op die foto is het haar opgestoken, wil je dat zelf dan ook doen? Ik verander redelijk vaak van kapsel dus ik zeg doen Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 7:37

Ja, ik draag mijn haar eigenlijk altijd vast, en dan is het met een pony net iets minder saai. Ik sport veel, dus moet het ook weg kunnen dragen (ik krijg enorm pluishaar als ik ga zweten, dus pony is dan geen succes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Blond za 7 jan 2012 - 7:49

Hmm, ik heb best wel eens spijt gehad van pony's, en dan duurt het toch een flinke tijd voordat het is bijgegroeid. Ik vind het wel leuk hoor! Maar ik zou het niet doen als je twijfelt.

Ik deed met sporten trouwens altijd een haarband in om mijn pony uit mijn gezicht te krijgen. Ik denk dat deze pony te kort is voor een speldje, dan gaat het zo vaak rechtop staan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 8:01

Ik vind het een leuk kapsel, maar het duurt wel heel lang voordat je pony is bijgegroeid..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 23:07

Ik heb ook wel eens spijt gehad van een pony, toen had ik een rechte korte pony laten knippen en kon er helemaal niks mee. Mijn haar groeit overigens wel snel, dus binnen een paar maanden was het wel weer oke. Mijn pony komt nu ongeveer tot kaaklengte, dus zoveel hoeft er niet af.
Ik heb ook een keer zelf mijn pony geknipt, hij was eigenlijk te kort geworden, maar zat eigenlijk best leuk toen. Ik ga het toch maar niet meer zelf proberen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Jeanette za 7 jan 2012 - 23:17

Ik vind het juist leuk, maar ik hou wel van kapsels veranderen. Zo'n pony groeit ook veel gemakkelijker bij als een 'rechte' pony, omdat je het al voor een deel bij je haar kunt doen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  minoessepoes zo 8 jan 2012 - 19:39

Ik laat elk jaar wel weer een pony knippen, als ik er een dag geen zin in heb dan doe ik mijn haar in een zijscheiding en fohn ik de pony opzij, dan zie je helemaal niet dat je een pony hebt, dan lijkt het meer een lok te zijn. Op het werk wisten collega's niet eens dat ik een pony had tot ze een foto van me zagen van dat weekend met pony. Wegwerken met speldjes/ haarbandjes ed vind ik meestal echt een gezicht.
Als ik het zat ben dan laat ik het weer groeien en doe ik hem gewoon opzij en zodra hij lang genoeg is laat ik er wat model in brengen en laat ik het verder groeien (om het vervolgens een half jaar later weer te laten af te laten knippen laughcry )
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Curious zo 8 jan 2012 - 20:54

Ik zeg doen!
(pff en ik wilde dat ik zelf weer langer haar had, bestaan er haar groei middelen?!?)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  marjoleinnn di 10 jan 2012 - 5:32

Curious schreef:Ik zeg doen!
(pff en ik wilde dat ik zelf weer langer haar had, bestaan er haar groei middelen?!?)
Haha dat vraag ik me ook wel eens af:p
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Zwerver di 10 jan 2012 - 5:44

Er zijn van die vitaminen dingen die haar sneller laten groeien. Heb dat eens gelezen op het ELLE forum geloof ik. Geen idee wat het was en of het ook werkelijk helpt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit kapsel Empty Re: Dit kapsel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum