Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapsel

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kapsel Empty Kapsel

Bericht  Raindrop vr 16 nov 2012 - 5:02

Hey meiden!

Morgen ga ik naar de kapper, ik wil mijn haar rood laten verven maar nu stelde de kapper ook voor om een schuine bob te knippen, dus van voren langer en achter wat korter maar ik twijfel heel erg over die bob.
Mijn haar rood laten verven vind ik al spannend genoeg haha! Aan de andere kant ben ik ook wel heel erg benieuwd naar zo'n schuine bob.

Denken jullie dat een schuine bob mij zal staan? Of kan ik het beter op deze lengte laten?

*

Niet quoten aub Kapsel 561177


Laatst aangepast door Raindrop op vr 16 nov 2012 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  Arwyn vr 16 nov 2012 - 5:09

Ik heb er niet veel verstand van, maar ik denk dat een schuine bob wel heel leuk kan zijn!
Aan de voorkant houd je de lengte dan wel, maar het is toch net even anders.

Wil zelf ook wel een schuine bob, maar ik heb 5 jaar gespaard voor lang haar, dus vind het dan weer zonde om dat zomaar af te knippen.. Mijn haar groeit helaas niet zo snel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  Urban Naked vr 16 nov 2012 - 5:37

Ja ik zou het proberen, denk dat dat heel mooi is in combi met je nieuwe kleur. Welke kleur rood ga je doen?
Ik zou dan trouwens ook vragen of ze je pony over de hele breedte van je hoofd wil knippen, nu heb je zo'n kaal hoekje bovenaan.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  Raindrop vr 16 nov 2012 - 6:05

Bedankt voor jullie reacties!

Arwyn, balen zeg dat je haar niet zo snel groeit. Mijn haar groeit redelijk snel. Ik vind lang haar ook erg mooi en ik twijfel daarom ook nog steeds of ik het wel in een bob wil laten knippen of toch lang laat groeien haha.

Urban Naked, ik ga voor rood met een zwarte gloed, moeilijk uit te leggen en heb er geen goed voorbeeld van kunnen vinden. Het is in ieder geval niet heel fel rood ofzo.
Over mijn pony, dat is waar. Ik heb eerder een pony gehad die over de breedte van mijn hoofd is geknipt alleen werd toen mijn gezicht best bol. Maar ik ga wel vragen of ze hem anders kan knippen ofzo, zal morgen eens overleggen haha. Thanks voor de tip!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  loura vr 16 nov 2012 - 6:24

Ik denk dat sowieso een bob jou heel goed staat! Ik vind tegenwoordig zelf de hele rechte bobs leuker dan kort achter en langer voor. Zal even een voorbeeldje zoeken van wat ik bedoel.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  loura vr 16 nov 2012 - 6:28

Dit bedoel ik een ongeveer. Dun gesneden aan de onderkant maar wel op dezelfde lengte. Je kan zelf bepalen hoe kort je hem wilt. Persoonlijk vind ik bij een pony een wat langere bob mooier staan. Anders is het zo snel een cleopatra look.

Kapsel Jenny-McCarthy

Dit heb ik nu, helaas niet zulk dik haar als zij Cry
Kapsel Gwyneth-paltrow

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  Raindrop vr 16 nov 2012 - 9:41

Lief dat je die voorbeeldjes hebt geplaatst! Die kapsels vind ik erg mooi Ik heb zelf ook niet heel dik haar helaas, ik vind dat echt prachtig haha.

Bedankt voor jullie reacties, ik ga morgen nog even overleggen met de kapper wat mij het mooist staat (en of ik nu voor een bob ga of toch later). Alleen van zwart naar rood gaan vind ik al eng haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel Empty Re: Kapsel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum