Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe nu verder? (Haarkleur)

+13
Ibbeltje
Zwerver
Mamsie
Aziraphale
Sugarfall
loura
Gympie
TukTuk
Marin
Blond
Rush
Rose
Lavendel
17 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 1:46

Twee maanden geleden, alweer, verruilde ik mijn zwarte haarkleur voor een ongeveer middenbruinkleur (al schijnt hij opgelicht te zijn?) Nu heb ik uitgroei van een paar cm en moet het eigenlijk opnieuw gekleurd worden. Ik dacht erover om dit over een paar weken eens te gaan doen. Maar dan niet bij de kapper (Dat is me toch iets te kostbaar)

Hoe kan ik nu het beste verdergaan?

Dit is dus hoe het nu is? Alleen dan iets opgelicht?

Hoe nu verder? (Haarkleur) 001-4

Dit is wat ik uiteindelijk wil...

Hoe nu verder? (Haarkleur) 9k=

Tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Lavendel do 2 aug 2012 - 1:53

Naar de kapper en highlights zetten. Ben je wel meer geld kwijt maar als je het nu weer verpest zou het echt zonde zijn. Anders naar een winkel waar ze heel goed advies geven. En iemand vragen het bij je in te zetten. Niet zelf gaan kloten.

(En ik zou je haar misschien ietsjes langer laten groeien en iets minder spul erin. Vind dat altijd zo lelijk met krullen. Iets lossere krullen met een beetej pluis is veel mooier joh.)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Rose do 2 aug 2012 - 1:53

Heel veel blonde lokjes?
Want als je het nu lichter gaat verven pakt het waarschijnlijk alleen op de uitgroei en niet op de rest.

Toevallig heb ik gister een pakje bij de Hema gehaald (5,95) maar heb het nog niet gebruikt, Rush heeft er wel een goede ervaring mee!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 1:59

Lavendel; Daar zit ik dus zelf ook wel mee. Ik ben praktisch mijn hele leven lang geweest om er gewoon zwart overheen te gooien en dit is toch even iets anders en kan ik daadwerkelijk verpesten. Maar geld voor de kapper zit er, volgens mijn huidige berekening, er nog even niet in. Misschien dat mijn uitgroei (peper en zoutkleur) niet heel zichtbaar is bij middenbruin soortachtigs? Want dan kan ik het nog even uitstellen.

En sorry voor het spul in mijn haar. Maar doe ik dat niet, dan lijk ik op het eind van de dag op Tina Turner, in haar betere jaren met een absurd kapsel. :P

Rose; Daar zat ik zelf ook aan te denken, soort coupe soleil. Moeilijk hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 1:59

Ja HEMA highlights gebruik ik om uiteindelijk lichter haar te krijgen.

De vorige keer heb ik niet zoveel lichte plukjes gedaan omdat ik het wilde testen. Binnenkort ga ik het weer doen en dan pak ik bijna alle gaatjes in de muts. Prima spul, ben heel tevreden. Ik had trouwens echt centimeters uitgroei, maar je ziet geen verschil in de plukjes.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 2:00

Haha Maura, kan je niet iets gebruiken wat speciaal voor krullen is, een soort wax ofzo? Dan lijkt het toch droog, maar heb je wel de stevigheid en niet teveel pluis.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:02

Rush schreef:Haha Maura, kan je niet iets gebruiken wat speciaal voor krullen is, een soort wax ofzo? Dan lijkt het toch droog, maar heb je wel de stevigheid en niet teveel pluis.

Ik heb werkelijkwaar alles geprobeerd dat er in de winkel ligt. Zelfs dure wondermiddeltjes. Maar op het eind van de dag zie ik er gewoon steevast uit als Tina Turner. Niet meer te temmen, dat haar van mij. Hoe nu verder? (Haarkleur) 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Blond do 2 aug 2012 - 2:43

Ik zie geen uitgroei hoor.

edit: als je geen geld hebt voor de kapper, dan zou ik het verven met de kleur die nu in je haar zit. Minste kans op mislukking, die Lieke van Lexmond kleur komt dan wel een keer in rijkere tijden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:44

Chance schreef:Ik zie geen uitgroei hoor.

Nee, hier was het net geverfd. Zou er na het fiasco ook nog bij moeten komen, haha. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 2:46

Is dat alweer twee maanden geleden? :O
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:03

Marin schreef:Is dat alweer twee maanden geleden? :O

Jup. Tijd gaat veel te snel. Hoe nu verder? (Haarkleur) 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  TukTuk do 2 aug 2012 - 3:15

Marin schreef:Is dat alweer twee maanden geleden? :O
+1! Tijd gaat echt snel!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:17

Normaal onthoud ik het niet. Maar toevallig had ik de dag erna, nadat het verpest was, een sollicitatiegesprek. En de dag na het gesprek ben ik naar de kapper geweest om het weer in orde te maken. Dat was dus 28/29/30 mei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gympie do 2 aug 2012 - 3:19

Chance schreef:als je geen geld hebt voor de kapper, dan zou ik het verven met de kleur die nu in je haar zit. Minste kans op mislukking, die Lieke van Lexmond kleur komt dan wel een keer in rijkere tijden.

Dit denk ik ook.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:35

Oef, de kleur ziet er nu wel heel raar uit. silent

Hoe nu verder? (Haarkleur) 20120802_162943

Welke kleur moet ik eigenlijk nemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Blond do 2 aug 2012 - 3:44

Kleur 7 zou ik nemen. Er zit nu denk ik wel een goudtint in? Dan kan je het beste 7.3 nemen denk ik. Tenzij je geen goudtint wilt, dan moet je gewoon 7.0 nemen.

Hoe nu verder? (Haarkleur) 51P3aH8kYhL._SL500_AA300_
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 3:55

Dank je wel. Dan ga ik daar naar kijken. smile

Er zit, volgens mij, een goudtint in. Ik zal naar beiden even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 7:49

Trouwens, wilde wel even terugkomen op het eindresultaat. Want dat is iets waar ik nu niet mee bezig ben. Ik wil in de toekomst graag naar de haarkleur van Lieke van Lexmond, maar dat is echt toekomstmuziek en dat is ook iets wat ik zeker door een kapper wil laten doen en dus iets voor de 'rijkere tijden'.

Wat ik nu wil is een egale kleur of highlights of iets, waardoor het niet zo flets meer is zoals het nu is. Gewoon een goedkope oplossing, waardoor het er wel weer verzorgd uitziet. Dus vandaar ook mijn vraag "Hoe nu verder", want ik ben natuurlijk een pakje zwart van 5 euro gewend en daar is geen handigheid in te krijgen, dat is erin smeren en weg uitgroei. En aangezien de lichtere kleur mij bevalt, wil ik het wel zo houden.

Ben vanavond even naar de Op=OP shop gelopen, om te kijken. Maar ik durf het niet zo maar te kopen. Dus ik denk dat ik echt naar een DA drogist moet. Ik ben ook nog bij de kapperswinkel geweest en zij raden mij aan om heel veel highlights te zetten op mijn uitgegroeide bossie.

Maar ben ik de enige die daarbij een rare gedachte heeft? Dat haar met uitgroei nog eens voorzien van highlights. Ik krijg daar een Pipo de Clown idee bij. Maar misschien dat ik het verkeerd voor me zie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:12

Hoeveel pakjes doe je erin? Misschien dat het beter dekt als je 2 pakjes doet.
Bij de op=op shop hebben ze heel veel a merken trouwens hoor! Ik koop daar nu altijd de spoeling van Schwarzkopf, bruin en ziet er altijd mooi egaal uit!
Hoe verf je je haar? Doe je altijd gelijk het hele pakje erin? Ik deed dat ook altijd maar ik krijg een mooier resultaat als ik eerst de bovenkant 20 min laat zitten en dan pas de rest in mn punten en dat nog 10 min laten zitten. Je hebt ook nog van die pakjes met zo'n muts erin met gaatjes, maar heb je wel iemand nodig die dat erin wilt zetten. Wat ik nu zit te bedenken.. waarom plaats je geen oproepje hier op het forum, vast wel een kapper die het erin bij je wilt doen, als je zorgt voor de verf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:18

Wat een hoop vragen, Yasmin. smile


Hoeveel pakjes doe je erin? Altijd één pakje. Ik heb, voor mijn doen, ultrakort haar.
Bij de op=op shop hebben ze heel veel a merken trouwens hoor! Ik koop daar nu altijd de spoeling van Schwarzkopf, bruin en ziet er altijd mooi egaal uit! Klopt, ze hebben heel erg veel. Maar ik durfde het niet aan, omdat ik zelf niet goed kan bepalen welke haarkleur ik nu echt moet hebben. Het voorstel van Chance hadden ze hier niet. Vandaar ook DA drogist, omdat ik weet dat ze opgeleid zijn om te adviseren, dat doet de Op=Op natuurlijk niet.
Hoe verf je je haar? Doe je altijd gelijk het hele pakje erin? Met zwart deed ik altijd het hele pakje er in één keer in. Dit is voor het eerst in 10 jaar dat ik dus iets van middenbruin, lichtbruin moet gaan verven. En dan lijkt het me wel zo mooi om eerst de uitgroei te behandelen en dan pas de rest. Ik zie mezelf al helemaal oranje/groen worden.
Waarom plaats je geen oproepje hier op het forum, vast wel een kapper die het erin bij je wilt doen, als je zorgt voor de verf? Heb Shygirl87 net gevraagd of ze kan verven. Ze zei zelfs highlights te kunnen zetten. Ik weet niet of we hebben afgesproken dat ze overkomt met mijn verjaardag, maar ik dacht wel rond die tijd te gaan verven dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:33

Dus het is opgelost? Very Happy
Haha inderdaad een hoop vragen maar ik was even met je aan het meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:43

Ja, volgens mij is het opgelost. smile

En bedankt voor het meedenken. Ik heb het soms echt even nodig. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  loura do 2 aug 2012 - 8:45

Ik zou voor een 8 tint gaan. Natuurblond miss een beetje goud erin? En 2 pakjes in je haar doen dat heeft geen zin.. Als je gewoon je haar goed insmeert en het is goed verdeeld dan is dat genoeg. Dan hoef je niet nog eens een extra pakje te gebruiken.

Edit: ik ben trouwens kapper en ik wil je best verven maar ik woon denk ik niet echt bij je in de buurt smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:56

Bij de kapper hebben ze verschillende 7tinten gebruikt. Het zegt mij niets, maar de kapster wist mij te vertellen dat mijn haarkleur op het moment geen naam had. En omdat ze het zwarte eruit moesten halen, durfden ze het niet aan om één kleur te gebruiken. Het schijnt in de loop van de tijd iets lichter te zijn geworden.

Dus ik heb de keuze. Very Happy 8tint van Laura, Highlights van de kapperswinkel, nr. 7 of 7.3 van Chance. En ik ben al zo besluitvaardig. Hoe nu verder? (Haarkleur) 394967

En Loura, ik denk inderdaad dat we ver bij elkaar uit de buurt wonen. Ik ben een rasechte noordeling, haha.

Alles heeft een positief punt, wat zou Carrie trots op me zijn. Ik ben van mijn geloof afgevallen. Hoe nu verder? (Haarkleur) 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Blond do 2 aug 2012 - 23:15

Ik zou geen kleur 8 nemen. Die heb ik er op dit moment in zitten en mijn haar is absoluut veel lichter (Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn haar eerst kleur 10/11 had, en het nu ook geen 8 is geworden. Ik denk eerder 9.).

Ik ben bang dat je dan snel oranje uit gaat slaan met kleur 8.
Het is een lichtere kleur dan die je er nu in hebt zitten, en volgens mij kan je je haar alleen donkerder verven, niet lichter (dan moet het ontkleurd worden).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe nu verder? (Haarkleur) Empty Re: Hoe nu verder? (Haarkleur)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum