Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden

3 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden Empty Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden

Bericht  Novalee do 5 jan 2012 - 10:07

Het onderwerp zegt het eigenlijk al, wat is leuk speelgoed voor een kindje van ongeveer zes maanden?

N. heeft nog niet heel veel en ik ben op zoek naar iets nieuws. Ze heeft een rammelaar van Playgro, maar daar speelt ze al mee sinds ze net iets vast kon houden. De vlinder van Lamaze is erg populair, en de rammelbal van Bright Starts vindt ze ook leuk. Dan heeft ze ook nog dit rammelspeeltje. Verder heeft ze een knisperboekje en dit boekje van de Hema.

We hebben het Kiekeboe Konijn cadeau gekregen en daar staat op 6+ maanden maar ik heb het idee dat ze daar nog wat te klein voor is. Kiekeboe spelen snapt ze namelijk nog niet. Als je een doek over haar gezichtje legt gaat ze er alleen maar aan likken laughcry

Ze lijkt geluiden erg leuk te vinden, "zingt" ook altijd mee met muziek in de auto. Ik zoek iets met leuke liedjes of melodietjes ofzo erin, maar het liefst wel een beetje interactief speelgoed. Dus niet op de knop drukken en klaar.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden Empty Re: Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden

Bericht  Liadan do 5 jan 2012 - 10:16

Kian vindt op dit moment een boekje leuk waar muziek uitkomt als hij de bladzijde omslaat. Ook vindt hij een rammelbal leuk om achteraan te tijgeren.
Yara vond met 6 maanden de koekjestrommel van fisherprice erg leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden Empty Re: Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden

Bericht  Annie24 do 5 jan 2012 - 10:32

Liadan schreef:Kian vindt op dit moment een boekje leuk waar muziek uitkomt als hij de bladzijde omslaat. Ook vindt hij een rammelbal leuk om achteraan te tijgeren.

+1 een muziekboekje van Vtech en een bal met geluidjes en stukjes stof (die ik toen van jullie heb gehad met de meeting)

Verder het muziek kikkertje wat aan zijn babygym hing. Conclusie: eigenlijk alles waar een lief geluidje uit kwam Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden Empty Re: Leuk speelgoed voor kindje van 6 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum