Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muizen in de keuken...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Muizen in de keuken... Empty Muizen in de keuken...

Bericht  Niekske ma 13 aug 2012 - 21:38

Toen we in ons huurappartement trokken, was er net een nieuwe keuken ingezet. Nadere inspectie wees uit dat het om een showmodel ofzo ging, in elk geval geen nieuwe keuken, omdat er hier en daar wel krasjes en gaten enzo zaten, omdat de delen waarschijnlijk eerst op een andere volgorde in elkaar hebben gezeten. En de keuken was ook niet erg netjes gezet, maar voor een huurhuis goed genoeg. In de keukenkastjes bleken wel veel gaten in de achterplaten te zitten, voor de gaskraan en ook voor de aansluiting van de aparte boiler onder het aanrecht. Die gaten waren niet mooi gemaakt, vaak leek het alsof er gewoon een stuk van de achterplaat afgebroken was om het gat te maken. Nja, het was allemaal wel schoon en de deurtjes kunnen allemaal dicht, dus dan zie je er niks van... na een tijdje begon het wel erg te stinken in het kastje onder de gootsteen. Geen idee waar het vandaan kwam, regelmatig schoonmaken maakte niks uit, dus we hebben een luchtverfrisser erin gezet en dat scheelt iets.

En vorige week ontdekten we ineens dat er muizen in één van de kastjes geweest zijn. Hier stond onze voorraad en zakken pasta, chips, wraps etc waren aangevreten, sommige zelf leeggevreten! We hebben alles weggegooid, het kastje uitgesopt en nu staan er enkel nog glazen potten en flessen, maar het stinkt er nu ook. We beginnen onszelf af te vragen wat er in vredesnaam achter de keuken zit... vrijdag komt mijn schoonvader en dan gaan we de planken uit de kastjes halen (kan makkelijk omdat de keuken zo slecht gezet is) en ik ben heel bang voor wat we gaan aantreffen, ik heb al een muizenkerkhof in mijn hoofd Neutral hopelijk is er iets aan te doen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Muizen in de keuken... Empty Re: Muizen in de keuken...

Bericht  Linda ma 13 aug 2012 - 21:54

Oh brrrrrr!!!

Wij hadden vorig jaar 1 muisje in de keuken en dat vond ik al zo goor. Wij hebben de onderste horizontale plank onderin de keuken weggehaald. Toen heeft man met purschuim de gaten dicht gespoten. Ik had een elektronische muizenvanger gekocht en die ligt er nu standaard onder. Maar we hebben er gelukkig geen last meer van gehad.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum