Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schiphol

+8
Caribbeanlover
Lenthe
Marin
Lady4
Sugarfall
Happinaz
Winegum
Shopelle
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Schiphol Empty Schiphol

Bericht  Shopelle di 7 aug 2012 - 3:50

Wat koop jij altijd op Schiphol?

Ik struin altijd in zo'n parfumerie shop. Sinds vorig jaar hebben ze daar trouwens ook Pandora.
Ook kijk ik altijd ff op internet in het boekje 'na de paspoortcontrole'
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Winegum di 7 aug 2012 - 4:01

Eigenlijk koop ik daar nooit iets! Heel soms parfum als ik iets nodig heb. Maar als je het tijdens een aanbieding in de parfumerie in de winkel koopt ben je vaak net zo duur uit, als het niet goedkoper is.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 6:47

Ik koop altijd nog even een tasje of een riem of iets bij de H&M of de Hema. Op de een of andere manier hoort dat er echt bij Very Happy.
Of een crèmet bij de body shop!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Sugarfall di 7 aug 2012 - 7:39

Ik koop alleen tijdschriften en heel soms een boek, wat te eten/drinken, verder niks.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Lady4 di 7 aug 2012 - 9:00

Eten. Schiphol 394967 I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Shopelle di 7 aug 2012 - 9:02

Lady4 schreef:Eten. Schiphol 394967 I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.

Ja, mijn vakantie begint ook zodra ik daar binnen loop.. Zo heerlijk!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 21:28

Ik hou ook van Schiphol!

Op Schiphol Plaza kom ik vaak in de Food Market, lekker eten. Ook loop ik vaak even door de Body Shop, America Today, H&M, etc. Super handig als ik even gauw over moet stappen met de trein en 10 min heb.. Koop dan vaak iets kleins bij de H&M.

In Vertrekhal 3 zit tegenwoordig een Victoria's Secret, met name met beauty dingen (zoals parfum) maar je hebt wel wat ondergoed. Is best leuk! (Daar waar eerst de Accessorize zat geloof ik, het is helemaal verbouwd).

Starbucks kom ik ook vaak (zowel op Plaza als achter de douane)

En voor een vlucht koop ik meestal wel een tijdschriftje enzo.

OH en soms mag ik mezelf inderdaad verwennen met een Clinique productje ofzo.


Laatst aangepast door Marin op di 7 aug 2012 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 21:34

Ik hou van Schiphol! Ik koop meestal iets bij de h&m of de bodyshop. Achter de douane eet ik vaak een broodje en koop ik parfum en sigaretten.

Ik vind dat de parfum soms best goedkoop is. Ik heb eens een parfum voor 25 euro gekocht, toen ik hem gewoon in de winkel wou kopen was hij 65 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Lenthe di 7 aug 2012 - 21:37

Meestal vlieg ik via andere luchthavens, zoals Weeze of Dusseldorf. Maar na de douane koop ik eigenlijk alleen maar wat eten. Ik sjok wel langs alle winkels om de tijd te doden tot ik naar het vliegtuig mag, maar ik koop eigenlijk nooit wat. Meestal heb ik al genoeg kilo's bij me Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:10

Zit de H&M en Hema ed er ook als je door de douane heen bent? Ik koop alles thuis wel zo handig, dan vergeet ik iig niks.

Aangezien wij altijd naar de caribbean gaan vertrekken we altijd bij hal 3 (denk ik aangezien Victoria's secret er zit). Zit die er op de hele luchthaven maar 1x? Zo ja, dan is het balen als je erheen wilt en je vertrekt helemaal aan de andere kant zowat.

Wij kopen nooit wat, zonde en het kan thuis net zo goed. We kopen wel eten en drinken of nemen dat van huis mee.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:12

CBL, nee die zitten op Schiphol Plaza. Kan je dus altijd in.

Ik geloof dat de VS inderdaad in vertrekhal 3 zit en heb 'm geloof ik nog niet in een andere hal gezien.
Ik heb dat jarenlang gehad met de Starbucks.. Die zat in vertrekhal 1, en daar kom je echt niet bij als je in 2 en 3 zit (tussen die twee kan je wel gewoon lopen), en ik kon 'm maar niet vinden want ik vloog altijd vanaf 3 naar Engeland. Ik dus altijd zoeken, maar kon 'm maar niet vinden. Maar tegenwoordig zit er ook eentje in 3.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  SoGood di 7 aug 2012 - 22:14

Lady4 schreef:Eten. Schiphol 394967 I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.

Helemaal mee eens. En dan gezellig lekker kneuterig een zitplaatsje zoeken terwijl mijn vriend voor ons cappuchino gaat halen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:14

Ja dat moet dan wel idd, ik heb hem vorig jaar voor het eerst gezien. Ben er ook even wezen kijken, maar duur hoor bijv, een klein toilettasje poeh he.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:16

Caribbeanlover schreef:Ja dat moet dan wel idd, ik heb hem vorig jaar voor het eerst gezien. Ben er ook even wezen kijken, maar duur hoor bijv, een klein toilettasje poeh he.

Ja duur is het wel. Ik zou er ook niet zo snel iets kopen. Maar stel je bent je ondergoed vergeten en je komt er na de douane pas achter, dan is het wel handig. Ik heb wel vaak bij de H&M ondergoed gekocht, als ik ineens spontaan weg moest en ik geen schoon ondergoed had. Dan is dat best handig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:24

Dan is dat duur ondergoed haha. Vraag me alleen af hoe iemand ineens bedenkt na door de douane te zijn geweest dat je geen ondergoed ingepakt hebt. Sowieso snap ik niet hoe je dat kan vergeten voor een vakantie, voor een korte trip zoals jij wel eens doet kan ik het nog begrijpen.

Marin, je hebt toch altijd wel schoon ondergoed in huis? Ik wel hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  silly-one di 7 aug 2012 - 22:32

Caribbeanlover schreef:Dan is dat duur ondergoed haha. Vraag me alleen af hoe iemand ineens bedenkt na door de douane te zijn geweest dat je geen ondergoed ingepakt hebt. Sowieso snap ik niet hoe je dat kan vergeten voor een vakantie, voor een korte trip zoals jij wel eens doet kan ik het nog begrijpen.

Marin, je hebt toch altijd wel schoon ondergoed in huis? Ik wel hoor.

Ik denk meer dat dit komt doordat ze ook als koerier werkt en daarom regelmatig last minut te horen krijgt dat ze een pakje o.i.d moet afgeven. Dan heeft ze geen tijd om te pakken en dan moet ze zo snel mogelijk naar schiphol.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 22:32

Ik heb er 2 keer een digitale camera gekocht. Bede keren was ik echt op zoek naar een nieuwe en kon ik ze niet ergens anders goedkoper vinden.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:34

Caribbeanlover schreef:

Marin, je hebt toch altijd wel schoon ondergoed in huis? Ik wel hoor.

Ja ik ook hoor.. Maar als ik in de stad ben en ik word voor m'n baantje opgeroepen dat ik acuut naar Schiphol moet, dan heb ik niet altijd tijd om nog naar huis te gaan en ondergoed te halen. Is niet zo vaak voorgekomen hoor en nu zeker niet meer, maar dan is 't wel handig Wink



Overigens heb ik in het verleden wel echt ondergoed gekocht toen alles vuil in de was lag en ik te lui was om te wassen angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 22:38

Oh ik wist serieus niet dat je letterlijk opgebeld kan worden en gelijk weg moest. Geven ze dan niet eens de tijd om even naar huis te gaan? Hoe doe je dat met kleding? Hoe lang ben je dan meestal weg.

Ik was altijd als ik het teveel vind worden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:40

Haha ja ik heb jarenlang geen wasmachine gehad, dan moest ik ergens heen om te wassen, dus soms was ik lui Wink
Maar nu niet meer hoor, nu heb ik heerlijk een eigen wasmachine en droger dus is het makkelijk.

Ja het kan soms zo snel gaan, en soms bellen ze voor de dag erna pas en kan je voorbereiden. Wisselt beetje dus.
Dan zijn dat soort winkels op Schiphol best handig. Meestal blijf ik dan 1 nachtje weg, volgende dag terug.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 22:41

Marin schreef:



Overigens heb ik in het verleden wel echt ondergoed gekocht toen alles vuil in de was lag en ik te lui was om te wassen Schiphol 2474380249


Ik ook! Laughing maar dat was wel toen ik aan boord werkte, als ik dan de wal op was was het gewoon praktischer om even snel nieuw ondergoed te halen dan de was te doen. We hadden ongeveer 4 wasmachines met heel veel personeelsleden, dus vind maar eens een vrije wasmachine als je tijd hebt om de was te doen..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 22:44

Haha ja herkenbaar Mermaid... Op de campus ook, dan kon je eerst een uur gaan wachten tot er uberhaupt eentje vrij kwam. Irritant!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:08

Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Mermaid di 7 aug 2012 - 23:09

En altijd zorgen dat je terug bent voor je was klaar is, anders heeft zo 1 of andere grapjas al je kleren in de droger gegooid...

En uhm ja als de nood hoog is draag ik het wel zonder te wassen, of even snel een handwasje.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:11

Kenza schreef:Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?

Als ik gewoon thuis ben nadat ik iets koop, was ik 't wel ja. Maar soms kan dat niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schiphol Empty Re: Schiphol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum