Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

parkeren schiphol

+7
Paper Crown
Elliot
Pandora
Tiara
Lotus_
Honey*Bee
Sarah1985
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty parkeren schiphol

Bericht  Sarah1985 vr 10 aug 2012 - 5:56

voor een vakantie zoeken wij een parkeerplek voor de auto. Maar vind veel waar je moet betalen met credit card en die hebben en willen wij niet.

dus waar kan je het beste de auto parkeren?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Honey*Bee vr 10 aug 2012 - 6:45

Wij gaan volgende week ook bij Schiphol parkeren, we hebben een plaats gereserveerd bij http://www.sun-parking.nl/

Kosten 57 euro voor 10 dagen.

Je wordt dan met een busje naar Schiphol gebracht en gehaald.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Sarah1985 vr 10 aug 2012 - 7:03

daar moet je zeker de auto sleutels inleveren? Dat heb ik liever niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Lotus_ vr 10 aug 2012 - 7:16

Sarah1985 schreef:daar moet je zeker de auto sleutels inleveren? Dat heb ik liever niet

Als ik zo kijk is dat alleen bij valet parking zo, maar niet als je voor de shutle service kiest.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Tiara vr 10 aug 2012 - 8:14

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Schiphol-Parking24/9052130

Deze is dan wel valetparking, maar wel voordelig.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Pandora vr 10 aug 2012 - 21:45

Mijn man heeft de laatste keer (februari) geparkeerd bij van der Valk, daar vandaan rijdt een shuttle bus maar ik weet niet precies hoe het met de kosten zit en of een overnachting ook verplicht is.
Kun je niet gewoon op Schiphol zelf parkeren en na afloop gewoon betalen met je pinpas? (dat kon toch voorheen altijd???)
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Elliot vr 10 aug 2012 - 21:58

Ik laat mijn auto altijd thuis, er is altijd wel iemand die mij wil wegbrengen en weer op komt halen, maar ik woon dan ook vrijwel naast schiphol. Mijn oom werkt bij zo'n shuttle-service, ik zal eens aan hem vragen wat het bij dat bedrijf kost!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Pandora vr 10 aug 2012 - 22:00

Je zou ook nog eens kunnen kijken of de trein ook voordeliger/handiger is?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Sarah1985 za 11 aug 2012 - 6:14

iemand ons laten brengen is geen optie want we moeten om 4 uur daar zijn. En is een gewone door de weekse dag. En op dat tijdstip rijden ook geen treinen.

Ik heb geen idee of je parkeren op schiphol zelf met pinpas kan betalen.

Heb nu autohotel gezien. Daar moet je ook je sleutel inleveren.Iemand ervaringen met hun?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:54

Je kunt gewoon betalen met je pinpas op schiphol, maar je moet wel 4 euro per uur aftikken.. Ik zou eens googlen op lang parkeren op schiphol, volgens mij is dat op P3. Ik dénk, maar dat weet ik niet zeker, dat je daar ook met pinpas kunt betalen. Of vooraf omdat je je exacte data/tijden aangeeft.

Parkeren bij Van der Valk kan idd meestal alleen als je daar ook logeert, en dan gaat er een pendelbus.

Maar Sarah, is het voor jullie niet bijna goedkoper de dag ervoor al te vertrekken en ergens in de buurt te logeren? Vanuit Den Haag gaan er in ieder geval nachttreinen naar Schiphol, vanuit Amsterdam vermoedelijk ook wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:35

Een kennis van mij heeft bij autohotel gewerkt (of misschien doet ie t nog wel, geen idee), dus als je info wil kan ik eens vragen... Is het autohotel in R. Je kunt inderdaad ook op schiphol parkeren met Smartparking bijvoorbeeld. Weet niet de exacte prijzen en hoe je moet betalen maar dat kun je wel op de site vinden. Geen 4 euro per uur trouwens hoor. Eerder 4 euro per dag....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:38

Nou op het gewone parkeerterrein van Schiphol zijn de prijzen toch echt 4 euro per uur, Kenya. Ik heb daar ook wel een paar keer mijn auto geparkeerd als ik niet de hele dag op het terrein van het kantoor kon staan. Mooi dat ik daar 4 euro per uur kon aftikken (maar da's dan recht voor de deur van Schiphol, de garage waar niet zo lang geleden een auto naar beneden is gevallen/gereden)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:10

Ik had het over het lang parkeren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 11:21

Heb je al op de site van schiphol gekeken? Ik zie dat je met ideal kan betalen. En smartparking kost 37,50 per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Paper Crown za 11 aug 2012 - 20:53

Als ik jou was had ik een retourtje zonder datum gekocht en de dag ervoor al relaxt naar Schiphol gereisd. Je kan dan op Schiphol slapen, of een van de buurt hotels (op Schiphol Plaza kan ik je het Sheraton aanraden maar als je een goedkopere optie zoekt is het Crown Plaza op 5 min van Schiphol een optie) stap je om een uur of 19:00 vanaf jullie woonplaats op de trein en zo kom je gewoon rustig op plaats van vertrek én weet je direct wat het je kost. Ik heb veel van autodiefstallen gehoord op de langparkeerplaatsen op Schiphol. En als je op Schipol zelf parkeert kan je dus zo'n €60,- voor de hele dag aftikken. Dus - is je auto nog wel heel duur om te laten staan als je zelf op vakantie bent.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Sarah1985 zo 12 aug 2012 - 5:39

kenya zou jij eens info willen vragen


En met de trein een dag eerder vind ik ook lastig, want we moeten dan gewoon werken die dag ervoor en zijn dan pas 7 uur thuis. Dus voor we kunnen vertrekken is het alweer laat. Plus een treinkaartje kost ook 47 euro pp. En dan zouden we nog een hotel moeten vinden. Dan moeten we nog een extra nacht van huis. En dan word het wel erg duur allemaal. Als ik mijn auto ergens parkeer bij bv autohotel ben ik 39,50 kwijt.

Denk dat ik daar voor ga kiezen.Dus als er iemand is met ervaringen met autohotel ik hoor het graag
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:15

Ik wil best wat voor je navragen hoor. Wat wil je precies weten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Sarah1985 zo 12 aug 2012 - 7:46

Hoe ze met de auto's omgaan
En of je wel bv je TomTom erin.kunt laten.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Pandora zo 12 aug 2012 - 8:06

Mijn ouders laten hun auto altijd afhalen op Schiphol. Mijn vader belt dat bedrijf vlak voordat hij op Schiphol aankomt, hij parkeert gewoon voor de vertrekhallen en een medewerker van dat bedrijf (weet de naam zo niet) neemt dan hun auto mee naar een parkeerplaats buiten Schiphol.
Als ze weer geland zijn en bij de bagageband staan belt mijn vader weer en even later staat zijn auto weer voor bij aankomst hallen. Kosten en betaalmethode weet ik zo ook niet maar ze hebben erg goede ervaringen met dit bedrijf.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Lady4 zo 12 aug 2012 - 8:08

Wij hebben goede ervaringen met vliegveldparkeren.nl. Dit zit net voorbij Schiphol, in Hoofddorp. Je auto staat daar bewaakt, je kunt zelf kiezen of je wel of niet je sleutels inlevert. Ze brengen je met een taxibusje naat Schiphol (ongeveer 10 minuten rijden) en bij terugkomst op Schiphol bel je ze wanneer je bij de bagageband staat en dan halen ze je weer op. Ideaal en niet heel erg duur.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 9:18

Sarah1985 schreef:Hoe ze met de auto's omgaan
En of je wel bv je TomTom erin.kunt laten.


Heb hem een berichtje gestuurd. Kan even duren voor ik wat hoor (werkt ook nachtdiensten enzo dus is altijd lastig communiceren).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  baboeska zo 12 aug 2012 - 9:26

Pandora schreef:Mijn ouders laten hun auto altijd afhalen op Schiphol. Mijn vader belt dat bedrijf vlak voordat hij op Schiphol aankomt, hij parkeert gewoon voor de vertrekhallen en een medewerker van dat bedrijf (weet de naam zo niet) neemt dan hun auto mee naar een parkeerplaats buiten Schiphol.
Als ze weer geland zijn en bij de bagageband staan belt mijn vader weer en even later staat zijn auto weer voor bij aankomst hallen. Kosten en betaalmethode weet ik zo ook niet maar ze hebben erg goede ervaringen met dit bedrijf.


Dit hebben wij afgelopen juni ook gedaan, bij cheap parking. Half uurtje voor aankomst gebeld met het bedrijf, vervolgens bij de vertrekhal de koffers uit de auto gehaald, autosleutels ingeleverd en de medewerken van het bedrijf heeft onze auto meegenomen. Hij heeft 2 weken geparkeerd gestaan.
Bij terugkomst auto keurig voor bij de aankomsthal weer afgeleverd.
Wij zijn er zeer tevreden over, zouden het zo weer doen!
Wij waren voor 2 weken maar 80 euro kwijt. Betalen was contant of met pin, toen we terug kwamen op schiphol.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 20:59

Sara1985, je hebt PM!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  chipa ma 13 aug 2012 - 1:17

Je zou je auto kunnen parkeren in de buurt van station Haarlem spaarnwoude bij de Ikea. Daarvandaan kan je de trein naar Schiphol pakken. Zie het meerdere mensen doen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Tania ma 13 aug 2012 - 1:25

Mijn ouders hebben hun auto een keer bij het autohotel gezet en dat ging allemaal prima.
Ken je niet toevallig iemand die in de buurt van schiphol woont? Dan kun je daar je auto neerzetten en kunnen die mensen je naar schiphol brengen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

parkeren schiphol Empty Re: parkeren schiphol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum