Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parkeren op Schiphol

5 plaatsers

Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya do 7 jul 2011 - 2:24

Hallo allemaal,

Wij gaan voor 2 weken opvakantie en vertrekken vanaf Schiphol maar nu willen we onze auto daar parkeren voor twee weken. Heeft iemand daar ervaring mee? Waar hebben jullie de auto geparkeerd en hoeveel hebben jullie daarvoor betaald?
Ik heb verschillende garage gevonden op internet, ook verschillende prijzen maar ik weet niet welke parkeergarage goed is.

Alvast bedankt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:30

Sorry had iets, maar da's alleen als je bij Straus had geboekt.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 7 jul 2011 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:30

Weet niet of je dit kan lezen, maar het is info ivm parkeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:43

http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/Parkeren/SchipholSmartParking.htm?gclid=CNyvoZ-u76kCFc2FDgodXyLKZg

Ik had hem hier staan, je kunt op de site uitrekenen hoeveel het kost. Om de 10 minuten gaat er dan een taxibusje naar Schiphol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Sarah1985 do 7 jul 2011 - 2:50

familie van ons zet de auto vaak bij van der valk in de buurt neer en dan met een busje na schiphol. Bij die van der valk kun je gratis parkeren. Waar die zit weet ik niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya do 7 jul 2011 - 2:57

Sarah1985 schreef:familie van ons zet de auto vaak bij van der valk in de buurt neer en dan met een busje na schiphol. Bij die van der valk kun je gratis parkeren. Waar die zit weet ik niet

Ja dat is bij het restaurant maar ik heb daar nog nooit een bus gezien. Maar ik wil hem echt bij schiphol in de buurt hebben. Wij vliegen s'nachts en komen ook s'nachts weer terug.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya do 7 jul 2011 - 2:58

Francaise_ schreef:http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/Parkeren/SchipholSmartParking.htm?gclid=CNyvoZ-u76kCFc2FDgodXyLKZg

Ik had hem hier staan, je kunt op de site uitrekenen hoeveel het kost. Om de 10 minuten gaat er dan een taxibusje naar Schiphol.

Deze heb ik ook gezien maar dat is met een creditkaart betalen en die hebben we niet en om nou alleen voor zoiets eentje aan te schaffen vind ik onnodig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Sarah1985 do 7 jul 2011 - 3:03

Lindsya schreef:
Sarah1985 schreef:familie van ons zet de auto vaak bij van der valk in de buurt neer en dan met een busje na schiphol. Bij die van der valk kun je gratis parkeren. Waar die zit weet ik niet

Ja dat is bij het restaurant maar ik heb daar nog nooit een bus gezien. Maar ik wil hem echt bij schiphol in de buurt hebben. Wij vliegen s'nachts en komen ook s'nachts weer terug.

Er is zeker een bus een speciaal pendel bus, Vorige week is familie van ons daar nog mee geweest. Maar als je s'nachts moet is het niet handig. Kun je niet op de schiphol site bij lang parkeren kijken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Kamperseboekenwurm do 7 jul 2011 - 9:40

Afgelopen vakantie hebben wij onze auto geparkeerd bij Central Parking (zie http://www.centralparking.nl/).
Voor 12 dagen hebben wij 100 euro betaald en wij moesten de auto inleveren tussen vertrekhal 1 en 2 en nadat wij de koffers weer hadden op de terugweg moesten we bellen en stond binnen 15 minuten de auto voor ons klaar voor de aankomsthal. We hoefden dus niet met pendelbusjes of ver te lopen, een superservice Very Happy!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya do 7 jul 2011 - 10:10

Ik heb er een gevonden en gelijk gereserveerd. Het kost 112 euro voor 15 dagen. We worden wegbracht na de vertrekhal en we moeten bellen als we geland zijn en dan worden we weer opgehaald om ons na onze auto te brengen.

Bedankt voor jullie antwoorden.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lotus do 7 jul 2011 - 16:41

Lindsya schreef:Ik heb er een gevonden en gelijk gereserveerd. Het kost 112 euro voor 15 dagen. We worden wegbracht na de vertrekhal en we moeten bellen als we geland zijn en dan worden we weer opgehaald om ons na onze auto te brengen.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Dat klinkt als het autohotel. Daar heb ik goede ervaringen mee.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya vr 8 jul 2011 - 1:06

Lotus schreef:
Lindsya schreef:Ik heb er een gevonden en gelijk gereserveerd. Het kost 112 euro voor 15 dagen. We worden wegbracht na de vertrekhal en we moeten bellen als we geland zijn en dan worden we weer opgehaald om ons na onze auto te brengen.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Dat klinkt als het autohotel. Daar heb ik goede ervaringen mee.

Ja klopt. Ik kon op internet ook niks slechts over hun vinden dus ik ben benieuwd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Jilke za 9 jul 2011 - 0:22

Eerste jaar hebben we hem bij schiphol smart parking gezet, was toen 5 euro per dag.
Vorig jaar was dat allemaal al volgeboekt, en toen hebben we hem bij Skypark gezet. Beetje vreemd vond ik, veel gladde jongens (oke uiterlijk zegt niks maar toch). Bij aankomst dat we wilden parkeren was er niemand te bekennen, terwijl het kantoortje gewoon open was. Op de site stond dat we de auto zelf weg konden zetten en sleutel zelf bij houden. Toen we er aankwamen moesten we de sleutel alsnog wel afgeven.
Bij terugkomst was het wel goed geregeld, maar...toen we thuiskwamen waren we na een paar weken ineens een Tomtom kwijt. Deze lag waarschijnlijk in de auto, er lagen er 2 in. Eentje van prive gebruik en eentje van mijn vriend zijn werk. Toen hij die van zijn werk moest teruggeven was hij ineens verdwenen. We hebben ook niet achteraf gekeken of hij er nog in lag, dus dan kun je niets meer ertegen doen helaas na een paar weken nog.

En tja, we hadden ook geen 2 tomtoms in de auto moeten laten liggen, maar dat ontdekten we pas dat die er nog in lagen toen we er al bijna waren.

Dit jaar hebben we hem ergens anders een plekje gereserveerd. Weet zo snel niet meer waar. Voor 13 dagen 77 euro.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Lindsya za 9 jul 2011 - 2:02

Bij deze garage hoeven we geen sleutels af te geven, vind ik toch wel prettig idee.
Dat is balen zeg allebei je tomtom's kwijt. Jammer dat je niks kan bewijzen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren op Schiphol Empty Re: Parkeren op Schiphol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum