Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dieet van water.

+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 0:27

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=7769

Bagels zijn niet echt een aanrader als je op je voeding wilt letten.

Eet ik alleen in het weekend, 1 zat. en 1 zondag. Moet toch kunnen? Vind het nou wel heel erg overdreven om ALLES te veranderen en heb al volkorenbrood ed ipv wit en qua tussendoortjes lukt het me ook tot nu toe.

Heb fruit in huis gehaald, eet geen chips en drink geen cola meer.

Je vraagt zelf of dit goed was ;) Eén bagel staat gelijk aan zo'n 4 volkoren boterhammen, dus nee, echt 'goed' is dat niet. Maar ik snap dat je jezelf niet alles wilt onthouden.

Hier zij zegt dat ze het wel begrijpt. Je hoeft toch niet alles te laten? Gewoon erop letten dat je niet elke dag chips eet en cola ed drinkt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 1:26

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=7769

Bagels zijn niet echt een aanrader als je op je voeding wilt letten.

Eet ik alleen in het weekend, 1 zat. en 1 zondag. Moet toch kunnen? Vind het nou wel heel erg overdreven om ALLES te veranderen en heb al volkorenbrood ed ipv wit en qua tussendoortjes lukt het me ook tot nu toe.

Heb fruit in huis gehaald, eet geen chips en drink geen cola meer.

Je vraagt zelf of dit goed was Wink Eén bagel staat gelijk aan zo'n 4 volkoren boterhammen, dus nee, echt 'goed' is dat niet. Maar ik snap dat je jezelf niet alles wilt onthouden.

Hier zij zegt dat ze het wel begrijpt. Je hoeft toch niet alles te laten? Gewoon erop letten dat je niet elke dag chips eet en cola ed drinkt.

Ik vind wel dat er meer bij komt kijken dan alleen de chips en cola weglaten. Dat is voornamelijk om te zorgen dat je niet nóg meer aankomt. Voor afvallen moet er wel iets meer gebeuren en is het een kwestie van bewuste, gezonde keuzes maken. Prima dat een bagel goed vult, maar uiteindelijk zouden die 4 boterhammen beter vullen (met gezond beleg).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 2:36

Ik vind het een beetje verwarrend als er wordt gezegd dat ik heus wel eens chips mag bijv. 1x in de week. Ik hoef geen slank den te worden, maar wil wat kilo's kwijt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 2:38

Caribbeanlover schreef:Ik vind het een beetje verwarrend als er wordt gezegd dat ik heus wel eens chips mag bijv. 1x in de week. Ik hoef geen slank den te worden, maar wil wat kilo's kwijt.

Snap ik. Maar wat bijv bij mij goed werkt, is door de week goed opletten en niet snoepen. In het weekend neem ik dan 1x wat chips (of iets anders wat voor jou snoepen is). Dan valt het voor mij beter vol te houden en val ik wel gewoon af. Ik ben sinds december ruim 7 kilo kwijt door suiker uit de thee te laten, geen sultana's etc. meer te eten als tussendoortje en te minderen met frisdrank/chips. Verder niks geks....gewoon 3 boterhammen tussen de middag, avondeten met groenten, etc. In het weekend nam ik dan 1x chips en bijvoorbeeld een glas Sprite.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 3:13

Door de week snoep ik ook niet en dan neem ik als tussendoor een cracker oid.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 3:21

Ik neem tussendoor voor 14:00 's middags twee stuks fruit en als middag tussendoortje neem ik bijv een beker yoghurt of kwark (0% vet met fruitsmaakje oid) en rauwkost (geschrapte worteltjes, komkommer, stukjes paprika, tomaatjes, radijsjes).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 4:26

Wortel was volgens die kliniek not done aangezien het een zoete groente is. Wat een zeikerds he. Niks mocht zowat. Totaal geen zout en suiker en dat is haast niet te doen omdat het zowat overal wel in zit.

Vult rauwkost echt zoveel bij jou? Lijkt me dat een boterham meer vult. Hoeveel wil jij eraf hebben en hoeveel weeg je nu bij welke lengte? Dus als ik het goed las neem je 3x wat tussendoor? s'Avonds ook?

Het gaat mij puur om mijn buik die weg moet en dat andere lichaamsdelen minder worden is alleen maar mooi meegenomen.

Voor elke maaltijd neem ik vetpillen in die als werking hebben dat het een beetje vet van je eten afneemt. Ik ga 3x per dag op de Abswing voor mijn buik.

Ik dronk een paar jaar geleden doordeweeks cola en andere koolzuurhoudende dranken. Ik heb mezelf dat afgeleerd en toen ben ik het alleen in het weekend gaan drinken. Ben jaren geleden letterlijk van de een op de andere dag gestopt met roken en weer een andere keer met nagelbijten. Ook heb ik ooit de keuze gemaakt om vegetarier te worden dus die dingen kon ik laten.

Hopelijk lukt dit ook! Zal nog lastig worden straks op vakantie :|

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 5 aug 2012 - 5:15


Voor elke maaltijd neem ik vetpillen in die als werking hebben dat het een beetje vet van je eten afneemt. Ik ga 3x per dag op de Abswing voor mijn buik.


Je weet dat die pillen echt niets doen hè. En alleen buikspieren trainen word je misschien wel iets strakker van maar je spieren komen ook naar voren. Waardoor je dus dikker kan lijken.

Train je alleen je rechte buikspieren of ook je dwarse en schuine?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:18

Maar dikker lijken, lijken is wat anders dat het ook echt zijn. Bij dat ding kan je alleen rechtop oefeningen doen.

Die pillen nemen maar en klein deel vet uit je maaltijd, het is niet veel maar alle kleine beetje helpen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 5 aug 2012 - 5:27

Caribbeanlover schreef:Maar dikker lijken, lijken is wat anders dat het ook echt zijn. Bij dat ding kan je alleen rechtop oefeningen doen.

Die pillen nemen maar en klein deel vet uit je maaltijd, het is niet veel maar alle kleine beetje helpen.

Maar is vet slecht dan??

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:45

Nou teveel is niet goed he en ik heb er al zoveel van. Hebben? ;)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 5 aug 2012 - 5:51

Maar je hebt wel vetten nodig. In die pillen zit meestal enorm veel troep. En te is nooit goed natuurlijk. Ik zou die pillen als een gek aan de kant gooien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:57

Ze zijn op natuurlijke basis lijkt me toch niet zo heel erg slecht. Als ze nou chemisch waren oke dan wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Jerry zo 5 aug 2012 - 6:46

Ik zou zulke pillen echt niet nemen. Het mag dan natuurlijk zijn, maar dat wil echt niet zeggen dat het gezond voor je is...

En qua bewegen: je zou ook cardio (erbij) kunnen doen. Met zo'n abswing zul je ook wel iets verbranden, maar je kunt vetverbrandingsgewijs beter één keer een lang stuk achter elkaar bewegen, dan 3x per dag kort.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  SoGood zo 5 aug 2012 - 6:49

Ik zou zeggen, doe deze workout eens 2/3 keer achter elkaar. Dieet van water. - Pagina 9 561177 https://www.youtube.com/watch?v=E63OUoRuCSU

Ik heb hem net 3 keer gedaan en het zweet liep over m'n lichaam, met hardlopen heb ik dat echt niet zo intens hoor. Kan gewoon thuis, geen atributen voor nodig verder. Succes! Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gizmo zo 5 aug 2012 - 7:00

Caribbeanlover schreef:Ze zijn op natuurlijke basis lijkt me toch niet zo heel erg slecht. Als ze nou chemisch waren oke dan wel.

Kom op meid, je weet toch wel dat er een hoop in de natuur te vinden is dat toch echt giftig is voor je?
Geloof je echt alles wat er op verpakkingen staat?

En je wil plaatselijk afvallen, ook dat gaat niet, helaas. Al zal je vermoedelijk wel het meeste afvallen van je buik als daar het meeste vet zit, maar je hebt het niet voor het zeggen helaas. Goede buikspieroefeningen zullen er wel voor zorgen dat het onder je vet platter wordt. Dus zowel rechte als schuine buikspieren trainen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 7:27

Je zegt zelf dat het meeste van mijn buik af zal gaan en ik hoef echt geen wasbordje, gewoon een stuk minder buik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Minx zo 5 aug 2012 - 7:44

Caribbeanlover schreef:Je zegt zelf dat het meeste van mijn buik af zal gaan en ik hoef echt geen wasbordje, gewoon een stuk minder buik.

Als je geluk hebt. Ik zou zelf trouwens in het begin de weekenden nog wat strenger zijn. Waarschijnlijk gaat het als eerste van je borsten en gezicht af.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  May zo 5 aug 2012 - 7:45

Caribbeanlover schreef:Je zegt zelf dat het meeste van mijn buik af zal gaan en ik hoef echt geen wasbordje, gewoon een stuk minder buik.

Ja op de lange duur wel. Ik heb ook het meeste vet op mijn buik, maar ik val eerst toch op andere plekken af. Het vergt dus wel doorzettingsvermogen om ook daadwerkelijk op mijn buik af te vallen. Hou dus wel rekening ermee dat het er niet meteen van je buik af hoeft te gaan maar dat het goed mogelijk is dat je eerst op andere plekken afvalt.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gizmo zo 5 aug 2012 - 7:45

Caribbeanlover schreef:Je zegt zelf dat het meeste van mijn buik af zal gaan en ik hoef echt geen wasbordje, gewoon een stuk minder buik.
Vermoedelijk CB, lees nou niet wat je wil lezen...

En heb je over dat natuurlijk/chemisch heen gelezen?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Aziraphale zo 5 aug 2012 - 8:39

Caribbeanlover schreef:Wortel was volgens die kliniek not done aangezien het een zoete groente is. Wat een zeikerds he. Niks mocht zowat. Totaal geen zout en suiker en dat is haast niet te doen omdat het zowat overal wel in zit.

Vult rauwkost echt zoveel bij jou? Lijkt me dat een boterham meer vult. Hoeveel wil jij eraf hebben en hoeveel weeg je nu bij welke lengte? Dus als ik het goed las neem je 3x wat tussendoor? s'Avonds ook?

Het gaat mij puur om mijn buik die weg moet en dat andere lichaamsdelen minder worden is alleen maar mooi meegenomen.

Voor elke maaltijd neem ik vetpillen in die als werking hebben dat het een beetje vet van je eten afneemt. Ik ga 3x per dag op de Abswing voor mijn buik.

Ik dronk een paar jaar geleden doordeweeks cola en andere koolzuurhoudende dranken. Ik heb mezelf dat afgeleerd en toen ben ik het alleen in het weekend gaan drinken. Ben jaren geleden letterlijk van de een op de andere dag gestopt met roken en weer een andere keer met nagelbijten. Ook heb ik ooit de keuze gemaakt om vegetarier te worden dus die dingen kon ik laten.

Hopelijk lukt dit ook! Zal nog lastig worden straks op vakantie Neutral

Als ik gewoon ontbijt en lunch en diner eet, zijn 3 tussendoortjes voor mij meer dan zat. Rond 10:00 u neem ik dan fruit, bijv een hele appel en dat vult prima. Rond 12:30 u m'n brood en daarna rond een uur of 15:00/16:00u wat rauwkost. Ik neem gewoon wortel hoor, niks mis mee smile 's Avonds neem ik dan yoghurt, als tussendoortje.

Ik ben zelf 1.72 en weeg nu 60 kg. Ik ben al op m'n streefgewicht maar wil dit wel zo houden smile ik woog eerst 67 kilo dus ben 7 kilo kwijt. Ik sport daarnaast ook gemiddeld 2x per week.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Jerry zo 5 aug 2012 - 9:22

Ik lees best veel weerstand-reacties... je vraagt advies, maar geeft vervolgens veel reacties waarin je uitlegt waarom dat niet klopt/ dat voor jou niet van toepassing is... Het zijn allemaal goedbedoelde adviezen hoor! Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  _Nina zo 5 aug 2012 - 9:41

Toch lees ik wel dat ze ermee aan de slag is, met alle tips. Ze wil zelfs alle tips in een schriftje noteren, dat geeft denk ik voor mij wel aan dat ze er wel bewust mee aan de slag is. En wat is er mis mee om eerst te kijken of een kleine aanpassing voor haar ook werkt? Als zij ervoor keist om 2x in de week een schaaltje chips te eten, prima... Bijvoorbeeld.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 10:14

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:Wortel was volgens die kliniek not done aangezien het een zoete groente is. Wat een zeikerds he. Niks mocht zowat. Totaal geen zout en suiker en dat is haast niet te doen omdat het zowat overal wel in zit.

Vult rauwkost echt zoveel bij jou? Lijkt me dat een boterham meer vult. Hoeveel wil jij eraf hebben en hoeveel weeg je nu bij welke lengte? Dus als ik het goed las neem je 3x wat tussendoor? s'Avonds ook?

Het gaat mij puur om mijn buik die weg moet en dat andere lichaamsdelen minder worden is alleen maar mooi meegenomen.

Voor elke maaltijd neem ik vetpillen in die als werking hebben dat het een beetje vet van je eten afneemt. Ik ga 3x per dag op de Abswing voor mijn buik.

Ik dronk een paar jaar geleden doordeweeks cola en andere koolzuurhoudende dranken. Ik heb mezelf dat afgeleerd en toen ben ik het alleen in het weekend gaan drinken. Ben jaren geleden letterlijk van de een op de andere dag gestopt met roken en weer een andere keer met nagelbijten. Ook heb ik ooit de keuze gemaakt om vegetarier te worden dus die dingen kon ik laten.

Hopelijk lukt dit ook! Zal nog lastig worden straks op vakantie :|

Als ik gewoon ontbijt en lunch en diner eet, zijn 3 tussendoortjes voor mij meer dan zat. Rond 10:00 u neem ik dan fruit, bijv een hele appel en dat vult prima. Rond 12:30 u m'n brood en daarna rond een uur of 15:00/16:00u wat rauwkost. Ik neem gewoon wortel hoor, niks mis mee :) 's Avonds neem ik dan yoghurt, als tussendoortje.

Ik ben zelf 1.72 en weeg nu 60 kg. Ik ben al op m'n streefgewicht maar wil dit wel zo houden :) ik woog eerst 67 kilo dus ben 7 kilo kwijt. Ik sport daarnaast ook gemiddeld 2x per week.

In hoeveel tijd ben je 7 kg afgevallen? Eet je nooit chips, taart ed? Ik haat sporten, de sportschool heb ik gedaan en is niks voor me.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 10:14

Statler schreef:Toch lees ik wel dat ze ermee aan de slag is, met alle tips. Ze wil zelfs alle tips in een schriftje noteren, dat geeft denk ik voor mij wel aan dat ze er wel bewust mee aan de slag is. En wat is er mis mee om eerst te kijken of een kleine aanpassing voor haar ook werkt? Als zij ervoor keist om 2x in de week een schaaltje chips te eten, prima... Bijvoorbeeld.

Idd en 2x pw wil ik eigenlijk niet, hooguit 1x en dan het liefst in het weekend.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dieet van water. - Pagina 9 Empty Re: Dieet van water.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 18 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum