Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:16

Ik mag mijn mobiele telefoon verlengen.

Ik ben bij hi maar hi werkt alleen maar met toestel lease tegenwoordig. Mag ik nu ook overstappen via het phobe house bij t mobile of mag dat, dan weer niet??

En zitten er addertjes onder het gras als ik over stap van hi naar een andere provider?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Prosecco za 14 jul 2012 - 2:56

Je kunt niet 'overstappen'. Dan moet je gewoon 2 maanden van te voren je abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten bij een andere provider. Dit kan bijvoorbeeld bij the phone house
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Rush za 14 jul 2012 - 2:59

Prosecco schreef:Je kunt niet 'overstappen'. Dan moet je gewoon 2 maanden van te voren je abonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten bij een andere provider. Dit kan bijvoorbeeld bij the phone house
Inderdaad, en daar zitten verder ook geen addertjes aan ofzo.

Opzeggen en 'opnieuw' beginnen! Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Annemie za 14 jul 2012 - 8:06

Ja je kunt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, wil je je nummer niet behouden dan moet je abonnement op tijd opzeggen, minsten 2 maanden voor de einddatum van je contract.

Nummerbehoud kan ook pas 2 maanden voor de eiddatum van je contract, je gaat dan bijvoorbeeld van provider A naar provider B, B regelt dan je nummerbehoud en hoef je dus niet op te zeggen, want dan word automatisch dan via provider B geregeld en je betaald dan niet dubbel.

Als je naar een andere provider overstapt moet je bij de meeste providers eenmalig aansluitkosten betalen, maar meestal geven ze daar korting op.

Je kunt bij alle telefoonwinkels je telefoonabonnement regelen of het nou met nummerbehoud is of niet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Linnie1985 za 14 jul 2012 - 8:16

Annemie schreef:Ja je kunt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, wil je je nummer niet behouden dan moet je abonnement op tijd opzeggen, minsten 2 maanden voor de einddatum van je contract.

Nummerbehoud kan ook pas 2 maanden voor de eiddatum van je contract, je gaat dan bijvoorbeeld van provider A naar provider B, B regelt dan je nummerbehoud en hoef je dus niet op te zeggen, want dan word automatisch dan via provider B geregeld en je betaald dan niet dubbel.

Als je naar een andere provider overstapt moet je bij de meeste providers eenmalig aansluitkosten betalen, maar meestal geven ze daar korting op.

Je kunt bij alle telefoonwinkels je telefoonabonnement regelen of het nou met nummerbehoud is of niet.

Ik geloof niet zo in dat nummer behoud...
Ik ben van Hi naar t-mobile gegaan ook met nummerbehoud. Hun zouden dat regelen, nou eind goed al goed denk je... Duurde en duurde maar, ik weer bellen, vertelden ze me dat ze dat niet konden regelen... Kreeg dus een heel ander nummer, en dat nummer heb ik nu nog steeds. En dat is meer dan een jaar geleden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Annemie za 14 jul 2012 - 8:21

Hmmmz raar zeg, je kan ook pas nummerbehoud aanvragen aan het einde van je abonnement, maximaal 2 maanden van tevoren. Ik heb 5 jaar gewerkt bij een telecom internet winkel en het kan gewoon bij alle providers, nooit problemen mee gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Blair za 14 jul 2012 - 8:23

Nummerbehoud werkt gewoon? Heb het zelf ook gedaan.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Linnie1985 za 14 jul 2012 - 8:26

Tja bij mij zouden ze het regelen, en toen ik belde hoe en wat, bleek dat ze het niet konden doen ofzo. Tja toen was ik wel boos, maar ben veder tevreden over t-mobile.

Daarom ben ik niet van het nummerbehoud en ja ik had alles op tijd geregeld.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen Empty Re: Weten jullie hoe dit zit? abonnement verlengen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum