Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

+6
dr_oupy
xxjojootjexx
Coco
Framboos
Pineco
Elliot
10 plaatsers

Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Elliot ma 12 aug 2013 - 1:35

Ik mag al een tijdje mijn abonnement verlengen. Ik heb momenteen een abo bij T-mobile met een iPhone 4. Mijn telefoon werkt in principe nog prima en mijn bundel is eigenlijk een beetje te groot. Ik zou dus, om zo voordelig mogelijk uit te zijn, het beste een sim-only abo kunnen nemen van een jaartje en zolang nog gewoon deze telefoon gebruiken. Maar stiekem wil ik ook wel heel graag een nieuwe telefoon. Alleen, ik wil dan een iPhone 5. En zelfs als ik dezelfde (vrij grote) bundel hou die ik nu heb moet ik dan nog 150 euro bijbetalen voor mijn toestel. Geld dat ik op zich wel heb, maar liever niet aan een telefoon uit geef. Nu zit ik dus te twijfelen tussen drie opties:

1. abonnement nu verlengen met een iPhone 5, 150 euro bijbetalen en elke maand ietsjes teveel betalen voor een bundel die ik eigenlijk niet opmaak. (Wat mij betreft is dit geen optie eigenlijk, zonde van m'n geld).
2. Een sim-only afsluiten voor een jaartje, huidige telefoon blijven gebruiken en lekker voordeling uit zijn elke maand.
3. Nog even wachten met verlengen tot de iPhone 5S uit is, dikke kans dat de iPhone 5 dan een stuk goedkoper wordt. En dus pas dan verlengen.

Mijn abonnement loopt pas eind oktober af, dus tegen die tijd is de 5S er volgens mij wel.

Zijn er mensen die van een iPhone 4 naar een iPhone 5 zijn gegaan? Merkte je veel verschil of is het praktisch hetzelfde? Welke optie zouden jullie kiezen?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Pineco ma 12 aug 2013 - 1:43

Voor mij zou het eerste ook geen optie zijn. Ik zou in jouw geval nog even afwachten, omdat je abonnement nog niet afgelopen is. En dan tegen die tijd kijken of optie 3 überhaupt een optie is en zo niet, voor optie 2 gaan.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Framboos ma 12 aug 2013 - 1:49

Ik zou zelf voor de sim-only gaan en nog een jaartje met de IPhone 4 doen. Sim-only betaal je ongeveer 15 euro per maand en dan kan je ook nog eens die 150 euro in je zak houden. Mij bevalt het prima een sim-only abonnement.
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Coco ma 12 aug 2013 - 1:50

Ik vind de iphone 5 in ieder geval een stuk lichter (en groter) mijn man heeft hem sinds zaterdag en ik heb de iphone 4S. Hij merkt weinig verschil verder en heeft spijt dat hij niet heeft gewacht op de 5S. Die zijn al binnen gekomen bij hem op werk en komen als het goed is rond oktober op de markt. Ik weet niet of er verschil is tussen de 4 en 4S. Maar als die aardig gelijk zijn zou ik voor een sim only gaan. Ik heb nu prepaid maar neem ook sim only ipv een nieuw duur abo met alsnog bijbetalen (mijn man moest 270 bijbetalen bij abo van 49,-)
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  xxjojootjexx ma 12 aug 2013 - 1:51

Hoe groot is het verschil tussen je huidige maandbedrag en bij sim only?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Elliot ma 12 aug 2013 - 2:04

Jojootje, mijn huidige maandbedrag is bijna 45 euro. Sim only bij T-mobile zou rond de 20 euro zijn. En bij een andere provider, zoals Hollandse Nieuwe of Simyo kom je natuurlijk nog goedkoper uit (alleen ik vind overstappen altijd zo'n gedoe..).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  dr_oupy ma 12 aug 2013 - 2:10

Ik zou voor een sim only gaan, of wachten tot de nieuwe iphone uit is. 
Zelf zit ik hier nu ook mee, alleen heb ik een iphone 4s, ik ga gewoon een sim only abbo nemen dan ben ik maar 9 euro per maand kwijt Very Happy.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Caro ma 12 aug 2013 - 2:12

Coco schreef:Ik vind de iphone 5 in ieder geval een stuk lichter (en groter) mijn man heeft hem sinds zaterdag en ik heb de iphone 4S. Hij merkt weinig verschil verder en heeft spijt dat hij niet heeft gewacht op de 5S. Die zijn al binnen gekomen bij hem op werk en komen als het goed is rond oktober op de markt. Ik weet niet of er verschil is tussen de 4 en 4S. Maar als die aardig gelijk zijn zou ik voor een sim only gaan. Ik heb nu prepaid maar neem ook sim only ipv een nieuw duur abo met alsnog bijbetalen (mijn man moest 270 bijbetalen bij abo van 49,-)
 huh? Die moet toch nog uberhaupt door Apple worden gepresenteerd?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  xxjojootjexx ma 12 aug 2013 - 2:37

Elliot schreef:Jojootje, mijn huidige maandbedrag is bijna 45 euro. Sim only bij T-mobile zou rond de 20 euro zijn. En bij een andere provider, zoals Hollandse Nieuwe of Simyo kom je natuurlijk nog goedkoper uit (alleen ik vind overstappen altijd zo'n gedoe..).
Zo dat is 25 euro verschil, wat je dus zo in je broekzak stopt, elke maand weer!
Wanneer je dit 2 jaar doet, heb je 600 euro voordeel, alleen nog geen telefoon.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Bazinga ma 12 aug 2013 - 2:50

Huh ik dacht ook dat de iPhone begint sept pas uitkomt..

Elliot, ik zou gewoon nog even afwachten en als de nieuwste wel uit is en je wilt alsnog een nieuw toestel, kijken wat T-Mobile je kan en wilt bieden als loyaal abonnee en zo. Als 't aanbod tegenvalt, zou ik voor de simonly gaan!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Blond ma 12 aug 2013 - 4:22

Ik zou nu voor een sim-only gaan van bijvoorbeeld Ben of Simyo, die je per maand kunt opzeggen. Ik betaalde eerst bij Vodafone bijna 50 euro per maand (1 jarig abonnement met iPhone 4), en nu bij Simyo 10,50 per maand. Ik heb wel een jaarcontract afgesloten, maar als je maandelijks opzegbaar wil dan betaal je niet eens veel meer. Overstappen was echt een eitje trouwens.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Atelier Madame ma 12 aug 2013 - 4:45

Simonly! Dan lekker bijna 250 euro voor een jaar uitsparen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen Empty Re: Jaja, nog een telefoontopic: abonnement verlengen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum