Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

outfit als ceremoniemeester op bruiloft

5 plaatsers

Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 1:49

ok... ik heb eind maart een bruiloft waar ik samen met nog een vriendin ceremoniemeester voor ben. Nu hebben we afgesproken (donker)blauw te dragen en verder ons eigen model... en ik ben een beetje aan het rondkijken:

Ik wil niet te sexy rondlopen op een bruiloft, en ook niet te opvallend want de kans dat ik die dag heen en weer aan het rennen ben is aanwezig...

wat vinden jullie?
1&2 weg
3
outfit als ceremoniemeester op bruiloft Image1xl
4
outfit als ceremoniemeester op bruiloft Image1xl
5
outfit als ceremoniemeester op bruiloft 0a57c704bb666ec75f6c61d4b3a4205e

pfff weet het niet... het is dan natuurlijk nog niet heel warm dus misschien is lange mouwen wel een optie, aan de andere kant is een vestje of een sjaal zo geregeld...


Laatst aangepast door Goochempie op ma 24 jan 2011 - 3:28; in totaal 2 keer bewerkt
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 1:55

Ik zou gewoon eignelijk in een net zo'n mooi jurkje gaan als ik normaal zou gaan op de bruiloft. Ik vind het derde jurkje trouwens het mooist.

Edit: oeeeh wat heeft Asos toch leuke jurkjes he


Laatst aangepast door Darcy op ma 24 jan 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  smooch ma 24 jan 2011 - 2:00

Ik vind ze allemaal leuk, maar als ik zou kiezen zou ik voor jurk 2 of 3 gaan.

Maar de laatste jurk is ook mooi..pff heb je niet veel aan he smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:04

3 of de laatste... mooi! Ik denk dat nummer 3 jou heel mooi staat met jouw haarkleur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 2:16

haha ja 3, alleen die is best goedkoop (wat opzich geen nadeel is natuurlijk) maar dan verwacht ik niet teveel van het stofje (dus dat je alles er doorheen ziet bijvoorbeeld...)

dat wordt een corrigerend gevalletje eronder, want ookal ben ik niet dik... ik heb best een paar hoobeltjes te verbergen die denk ik redelijk goed uitkomen in die haha

ja die laatste is ook leuk, maar misschien niet 'chique' genoeg...

hmmmmz dillema's Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 2:44

Ik vind de laatste erg leuk, maar inderdaad eigenlijk niet chic genoeg voor een bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  minoessepoes ma 24 jan 2011 - 3:02

Ik vind 4 en 5 heel mooi. De kleur van 3 vind ik persoonlijk niet mooi en doet mee een beetje aan de KLM denken.

Ik vind jurkje 5 zeker wel geschikt voor een bruiloft, afmaken met mooie huidskleurige/nude pumps en mooie armbanden erbij,door de manier van stylen kan je het voor deze gelegenheid heel geschikt maken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Toet ma 24 jan 2011 - 3:11

Ik vind 4 het mooist. Het model van 3 is ook erg mooi maar ik vind de kleur te fel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 3:20

ooeoeoe schoenen,


outfit als ceremoniemeester op bruiloft 1166001107_1_1_3

outfit als ceremoniemeester op bruiloft 1154001040_1_1_3

outfit als ceremoniemeester op bruiloft 2216001085_1_1_3

maar eerst het jurkje, dan de schoenen smile

ik heb nu dus stemmen voor 2,3,4 en 5... mooi haal ik 1 weg Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Blond ma 24 jan 2011 - 3:21

Ik vind nummer 2 het mooiste. Nummer 3 vind ik het model mooi, maar de kleur wat minder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Blond ma 24 jan 2011 - 3:21

Leuke schoenen trouwens, alleen kan je daar de hele dag op lopen (en rennen?) :shock:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 3:29

_Chance schreef:Leuke schoenen trouwens, alleen kan je daar de hele dag op lopen (en rennen?) :shock:

juupps, zeker op de eerste en laatste, plateau schoenen lopen heerlijk smile (en ik heb altijd een 'noodpaar' ballerina's bij me Wink)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:31

Wow, ik wou dat ik op die schoenen kon lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Guus ma 24 jan 2011 - 3:49

Darcy schreef:Wow, ik wou dat ik op die schoenen kon lopen!

kwestie van oefenen smile doe het nu niet vaak meer omdat ik op deze schoenen langer ben dan mij vriend, maar onder zo'n jurkje hoort het gewoon, ik krijg er ook mooiere benen en billen van en merk gewoon dat ik mij in een klap sexy voel en dus een mooiere uitstraling heb haha

moet nu wel even inlopen hoor, en een wijntje helpt ook (al helpt een teveel vaak met wiebelen en struikelen, niet charmant Suspect)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Blond ma 24 jan 2011 - 3:50

Ik kan daar best een avondje op lopen, zou er ook wel op gaan stappen, maar een hele dag, nee dat lukt me niet! Had met O&N voor de zekerheid ook een noodpaar ballerina's meegenomen Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:51

Goochempie schreef:
Darcy schreef:Wow, ik wou dat ik op die schoenen kon lopen!

kwestie van oefenen smile doe het nu niet vaak meer omdat ik op deze schoenen langer ben dan mij vriend, maar onder zo'n jurkje hoort het gewoon, ik krijg er ook mooiere benen en billen van en merk gewoon dat ik mij in een klap sexy voel en dus een mooiere uitstraling heb haha

moet nu wel even inlopen hoor, en een wijntje helpt ook (al helpt een teveel vaak met wiebelen en struikelen, niet charmant Suspect)

Jaa het staat inderdaad echt gewoon heel erg mooi. Ik moet over een jaar ook op een bruiloft verschijnen en ik wil ook graag zo'n mooi jurkje (en hakken!). Dus ik heb nog een jaar om te oefenen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

outfit als ceremoniemeester op bruiloft Empty Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum