Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

+15
Arwyn
Monte
Sjaantje
Suus
Moezie
Ooh La La!
ButterflyEffect
nina
Laquisia
SoGood
Jeanette
Flippin' Bitch
xxDila
Melis_je
Toet
19 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:47

Ik heb 2 september een bruiloft en ik wil dan leuk voor de dag komen uiteraard.

Maar... Ik heb een lastig figuur, vind ik zelf. En ik weet niet wat voor type jurkjes mij staan! Ik heb twee mooie, maar die wil ik niet dragen, omdat ik die al een keer of twee/drie heb gedragen op een feest en ze zijn te donker voor september, het is dan tenslotte nog zomer.

Misschien kunnen jullie wat met deze info:
Ik heb maat 38 momenteel, laten we er vanuit gaan dat ik dat dan ook heb :P Ik ben 1.66m, en heb vrij dunne benen en armen. Ben wel een appeltje, want ik heb redelijk grote borsten en ook een buikje helaas ( wel in bezit van die achterlijke broekjes die het iets verdoezelen Very Happy )
Verder heb ik donkerbruin haar, bruine ogen en ben ik licht getint. Koele, lichte en zachte tinten staan me niet zo goed, warme kleuren wel.

Komt u maar met ( betaalbare ) suggesties!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Toet wo 8 jun 2011 - 1:01

Ik denk, even naar aanleiding van foto's die ik van jou gezien heb dat groentinen jou mooi staan, maar voor ik een heel zoektocht start. Vind je dat zelf ook iets?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:04

Geen felgroen, wat donkere soorten groen wel inderdaad! Verder vind ik paars en rood erg mooi passen en herfsttinten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:12

Ik zag bij de Steps afgelopen weekend echt heel mooie jurkjes, nog leuker dan normaal vond ik. Is dat binnen budget of wil je liever iets goedkopers? Op www.verycherry.nl staan ook leuke jurkjes, in dezelfde prijsklasse als de Steps.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Toet wo 8 jun 2011 - 1:15

Oké. En wil je een egaal jurkje of met een print? Chique of wat meer casual?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:37

Niet te chique, dat past niet bij me. Netjes casual zeg maar, als ik t zo goed uitleg. Egaal of print maakt me op zich niet zoveel uit.

Twellie bedankt voor je tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Melis_je wo 8 jun 2011 - 1:41

Budget?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 1:45

Moeilijk te zeggen, ik kan hem nu sowieso niet direct aanschaffen, maar ik dacht maximaal 100 euro. Liever goedkoper nog, rond de 50 zou ideaal zijn maar ik weet niet of dat haalbaar is...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:01

Zijn dit opties, of vinden jullie het niks? Ik weet trouwens niet of die derde qua kleur wel kan.


Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft DXLA88_82121_11111_51_0183

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft DXLA01_78437_37016_71_6259


Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft DXLA01_78440_34015_71_6255

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Melis_je wo 8 jun 2011 - 2:02

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft S23670_620
Van Esprit

En deze, duurder, kan ik niet plakken: Jurk met watervalhals

Wat veel donkere kleuren overal.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:04

Ik zie ook veel donkere Melisje!

Deze dan: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft DXLB37_92142_32004_34_5199

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:05

Die je niet kan plakken vind ik ook heel mooi, vooral de kleur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:08

Tea-leaf, de tweede jurk die je geplaatst hebt is erg mooi! Die gele ook, maar daar moet je wel de goede huidtint / haarkleur voor hebben, anders wordt het flets. Maar met jouw huidskleur zit dat dus wel goed (iets getint), ik zou hem alleen bij een wat donkerder haarkleur, zoals bruin / rood, niet bij blond.


Laatst aangepast door Twellie op wo 8 jun 2011 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : veel schrijffouten)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Melis_je wo 8 jun 2011 - 2:11

Ja, die onderste kleur is mooi, he! Ik vind hem wel wat lang voor je en gelukkig is hij heel duur ;-).
Staat die tint geel je goed? Moeilijk hoor, ik zie heel veel leuke jurken maar in één kleur uitgevoerd. Vaak ook nog zwart. Die bovenste van Esprit die ik plaatste vind ik qua kleur weer minder.

Ook een mooie kleur: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft R2S134_669 Zouden dunne bandjes kunnen qua cupmaat? En ik weet ook niet hoe zomers dat stofje valt. En hij is weer belachelijk duur.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:11

Hij is oranje Twellie, maar dat komt er niet goed uit op t scherm. Volgens mijn persoonlijke kleurenkaart kan ik die kleur heel goed hebben, maar heb het nog nooit gedragen.

Ik vind het zo moeilijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Melis_je wo 8 jun 2011 - 2:13

*ongeschikt voor TL*


Laatst aangepast door Melis_je op wo 8 jun 2011 - 2:55; in totaal 3 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:14

Dunne bandjes kunnen op zich wel, maar dan moet het jurkje wel stevig om mijn borsten zitten. Een strapless bh eronder vind ik niet fijn, en een bh met bandjes is dan lelijk. Zonder bh kan ik t wel hebben, maar dan moet de jurk echt wel perfect passen.

De kleur is wel I love you

Edit: ja, ik vind dat een heel mooi model jurk die laatste die je plaatste melisje. Maar ik ben er denk ik te klein voor.. Dit is echt een jurk die bijna alleen mooi staat op een lang slank model.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:16

die oranje jurk vind ik heel mooi, die niet geplakt kan worden is te lang.

Ik zal ook eens gaan zoeken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:18

Lief dat jullie zo met me mee denken!

smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:21

welke kleuren staan je nou goed? Warme tinten zijn geel, oranje, rood he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:28

Lily schreef:welke kleuren staan je nou goed? Warme tinten zijn geel, oranje, rood he?

Klopt. Ik heb een kaartje met persoonlijk advies en daar staat letterlijk:

Kies bij voorkeur krachtige, donkere kleuren met een warme, gele ondertoon. Ik heb er ook een kaartje bij met allemaal kleuren, als je die op het kledingstuk legt moet deze er als het ware in overlopen. Dat zijn tinten als petrol, mosgroen, oranje, rood, paars en bruin.

Koele, lichte en zachte tinten kunnen eigenlijk niet volgens dat kaartje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Toet wo 8 jun 2011 - 2:29

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Image1xl

Zoiets vind ik heel mooi, hij is niet heel bijzonder maar dat kun je wel maken met assecoires. Gezien je budget misschien ook ideaal omdat je hem gewoon vaker aan kan. De taile zit ook hoog waardoor je buikje niet opvalt. Ik weet alleen niet hoe dit staat met grote borsten.

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Image1xl
Deze is misschien wat kort..

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Image1xl
Deze kleur lijkt me prachtig staan bij jou, alleen het model vind ik persoonlijk niet zo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:32

Die eerste twee jurkjes zijn leuk Toetje, maar de halslijn van de eerste laat mijn borsten heel zwaar ogen. En die tweede is wel een beetje kort ja :P De kleur van nummer drie is zeker mooi!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:34

ik heb nu ff deze gevonden zijn 29.95:

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft V1021F01P-918__default__1 Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft V1021F01P-302__default__1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 2:35

Van welk merk zijn ze Lily?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft Empty Re: Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum