Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  PluDan di 23 aug 2011 - 0:10

Binnenkort heb ik een bruiloft en we mogen savonds op het feest komen.
Nu wil ik nog graag op zoek naar een leuke outfit, maar eerlijk gezegd ben ik hier best wel slecht en onzeker in Embarassed .
Plaats hier een foto van wat jij leuk vind, dan kan ik alvast een beetje inspiratie opdoen Laughing
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  _Femme di 23 aug 2011 - 0:34

Het ligt natuurlijk helemaal aan waar jij je lekker in voelt! Wil je een korte of een lange jurk, wil je strepless, smalle bandjes, mouwen...

Ik zou persoonlijk naar een bruiloft geen zwart of wit dragen, omdat zwart in het algemeen niet zo feestelijk is en wit vaak door de bruid gedragen wordt.

Misschien zoiets?

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Blue-A-line-Empire-Waist-Halter-Satin-Organza-Cocktail-Dress-17462-1

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  PluDan di 23 aug 2011 - 0:42

Zoiets wat jij hebt geplaatst vind ik heel erg leuk. Ik weet natuulijk niet wat voor weer het dan is, dus dat is best lastig, maar zoiets vind ik heel erg leuk. Van welke site heb je dit?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  Ooh La La! di 23 aug 2011 - 1:06

Ik heb binnenkort ook een bruiloft, maar heb wel gekozen voor een zwart (met gekleurde bloemen) jurkje.

Voor de bruiloft is geen dresscode en aangezien ik altijd zwart draag voelde het voor mij niet goed om ineens een uberkleurige jurk aan te trekken. Nu heb ik voor mijn gevoel een goed compromis gevonden.

Wat TO zegt over het onzeker voelen herken ik zeker.
Heb door alle kritieken over zwart wel een beetje zenuwen, maar goed, je ergens prettig in voelen is ook belangrijk (zeker als je een hele dag mee gaat)...

Anyway; wilde dat ff kwijt Embarassed

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  _Femme di 23 aug 2011 - 1:20

Dat jurkje heb ik gewoon gevonden via google en is van http://www.milanoo.com/
Maar dat soort jurkjes staan héel veel op internet, alleen al onder de naam cocktaildress op google.
Daarnaast hebben ze veel (betaalbare) jurkjes bij Otto, Wehkamp, Zalando enz.
Hier hebben ze wat apartere duurdere maar zeker ook mooie jurken:

Link Heine-Shop

Als je bij google wat rondzoekt en op plaatjes klikt kom je ook weer op sites met webshops enz.

Nate84
Ja je hebt ook gelijk hoor! Je moet je er wel goed in voelen. Ik heb ook expres geschreven "omdat zwart in het algemeen niet zo feestelijk is" maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Zoals jij noemt met gekleurde bloemen, dat kan heel mooi en feestelijk zijn!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  Ooh La La! di 23 aug 2011 - 1:24

Ik bedoelde ook niet perse jouw post hoor Wink
In andere bruiloft-outfit-topics wordt dat herhaaldelijk gezegd.

Ik heb echt tijden gezocht naar een ander kleurig jurkje maar kwam toch tot de conclusie dat ik gewoon m'n gevoel moet volgen.
Het jurkje is wel feestelijk Very Happy Ook omdat het een soort zijde is, is het al beter dan van een "gewone" zwarte stof.

(heb helaas geen plaatje. Heb het jurkje in een boetiekje in Frankrijk gevonden)

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:10

Ik vind dit een mooi jurkje.

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Image4xl



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto) Empty Re: Wat vind jij nou een leuke outfit voor een bruiloft? (foto)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum