Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV hoe vind je een leuk oppas adres

+3
Flower_L
Pien
norah
7 plaatsers

Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  norah wo 27 jun 2012 - 8:36

ik las net het toppic over oppas zoeken, nou ben ik al een tijdje opzoek naar een leuk oppas adres gewoon voor een paar uurtjes af en toe. maar waar vind je die. via zon bureau vind ik niks want dan moet je helemaal een curses doen en dat terwijl ik gewoon verzorgende ben.. Very Happy hebben jullie tips
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Pien wo 27 jun 2012 - 8:37

Waar op de veluwe woon je? Anders heb je hiermee misschien al wel je eerste adres gevonden want wij zoeken een vaste betrouwbare opppas!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Flower_L wo 27 jun 2012 - 8:38

Maar een verzorgende is m.i. niet direct een geschikte oppas. Maar misschien ben ik daarin veel te kritisch smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  norah wo 27 jun 2012 - 9:05

neej ik zeg ook zeker niet dat je als je verzorgende bent dat je dan gelijk een goede oppas bent maar ik zeg wel dat ik eerste hulp onderdelen op school heb gehad dus daar niet een speciale cursus voor nodig heb. en ik denk dat het moet klikken tussen ouders en oppas en kind.. maar ik vind dat best moeilijk te vinden heb wel vrienden met kinderen maar die wonen ver weg dus dat is geen optie.
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Roza wo 27 jun 2012 - 9:13

Ik vind het ook heel moeilijk. Gelukkig heeft een vriendin van mij 2 kindjes en laatst gevraagd of ik zo af en toe op wil passen. Heb ik ja op gezegd en alleen daarna niets meer gehoord over het oppassen.. En een collega van mij is mijn achterbuurvrouw en heeft ook 2 kindjes.. Die vroeg ook al of ik wilde oppassen, wederom niets meer van gehoord.. Binnenkort maar eens even achteraan gaan. Toch een mooi extra zakcentje!

Maar het beste kun je er via via achter komen. Zet het gewoon op je facebook.. Misschien weet iemand van je facebook wel iemand of zoek die zelf iemand?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Filoria wo 27 jun 2012 - 9:15

Het klassieke briefje in de supermarkt?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 9:18

zoekoppas.nl heb ik destijds een oppasadresje gevonden voor een vast moment in de week (iedere dinsdag).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Jezzie wo 27 jun 2012 - 9:22

Mijn moeder is juf en vaak vroegen ouders aan haar of zij een oppas kende. Dan zei mijn moeder dat ik wilde oppassen. Zo ben ik aan heel wat oppas adresjes gekomen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  norah wo 27 jun 2012 - 9:22

ja ik pas af en toe wel op bij die vriendin maar dan plak ik er gelijk een nacht slapen aan vast (twee uur reizen) en mijn vriendinnen zijn nog niet echt toe aan kids. maar die site vind ik wel een goed idee en ik vind een briefje in de supermarkt met mijn telefoon nummer niet echt een idee...
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:34

Nois schreef:zoekoppas.nl heb ik destijds een oppasadresje gevonden voor een vast moment in de week (iedere dinsdag).

+1
Ik heb daar destijds.een advertentie geplaatst en binnen no time had ik meerdere gezinnen waar ik uit kon kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoe vind je een leuk oppas adres Empty Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum