Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn jullie voor aan het sparen?

+40
bolus26
slaatje
Japie
mzcharlotte
Oasis
Dolphinne
loura
Bimbam
Gizmo
rianne287
Slakje
Shisha
Femmem
Esperanza
_Lacey_
Parisienne
Paper Crown
Pandora
Miss G
Inge
Sarah1985
Rush
Bosjesvrouw
Caroow
Tsjip
kajaka88
Prosecco
SoGood
Blond
Dennenappel
Bazinga
Lima
Laced
Zwerver
Lejow
Bacio
Arwyn
Muis
Aziraphale
SnowWhite
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  loura za 21 apr 2012 - 21:51

Op dit moment spaar ik voor 2 dingen. Voor het aflossen van studieschuld en voor een mooie nieuwe eettafel met stoelen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Dolphinne za 21 apr 2012 - 22:47

Ik ben aan het sparen om mijn ouders terug te kunnen betalen. Die hebben geholpen met het kopen van een auto.
Daarnaast spaar ik om in de toekomst te kunnen verhuizen.
Mijn zoontje gaat in Okt. naar school bij zijn vader in de wijk. Ik wil daar ook graag naartoe verhuizen, maar helaas is dat een veel duurdere wijk met vrij weinig huurwoningen.
Nu dus eerst op zoek naar een andere baan in mijn studierichting en ondertussen flink proberen te sparen.

En ik wil graag een reservepotje hebben voor als er iets in huis kapot gaat (laptop, wasmachine, droger etc)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 22:52

Ik spaar voor wat er maar net nodig is. Ik leg wel geld opzij voor als wij straks een huisje hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 22:54

Wij sparen voor ons toekomstige nieuwe huisje en nieuwe meubels

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 23:02

- Een kiepkantelraam op zolder (dat is nu een raam dat niet open kan), zodat we een klein dakterras hebben, waar dan ook een droogmolen op moet komen staan.
- De schilder, die in de zomer de hele buitenkant van het huis onder handen zal moeten nemen.
- De zomervakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Oasis zo 22 apr 2012 - 0:08

Wij sparen nu voor een nieuwe auto en de emigratie in augustus.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  mzcharlotte zo 22 apr 2012 - 0:10

Ik spaar voor vakantie en om het gat van de bruiloft, keuken en hypotheekaflossing weer te dichten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Japie zo 22 apr 2012 - 0:11

Ik spaar voor mijn verhuizing volgend jaar en voor als er iets in huis kapot gaat. Oh ja en ik zou ook nog wel een nieuwe auto willen hebben.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  slaatje zo 22 apr 2012 - 0:11

Voor de bruiloft en voor een eventueel kindje.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  bolus26 zo 22 apr 2012 - 0:14

voor ons nieuwe huis waar we volgende week heen verhuizen (en waar ik nu voor aan t inpakken zou moeten zijn:oops: ) en voor spullen voor ons kindje
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  SuperGrover zo 22 apr 2012 - 0:18

Voor mijn collegegeld van volgend jaar en, als het lukt, een buffer voor als ik straks geen stufi meer krijg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Curious zo 22 apr 2012 - 0:24

Oasis schreef:Wij sparen nu voor een nieuwe auto en de emigratie in augustus.

Ga je emigreren? Waar heen? Wat gaaf!

Wij sparen nu voor de aanleg van de tuin.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Fearie zo 22 apr 2012 - 1:04

Ik ben voor een spiegelreflexcamera aan het sparen, wij zijn samen voor onze bruiloft (en eventuele nieuwe auto) aan het sparen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Oasis zo 22 apr 2012 - 1:20

Curious schreef:
Oasis schreef:Wij sparen nu voor een nieuwe auto en de emigratie in augustus.

Ga je emigreren? Waar heen? Wat gaaf!

Wij sparen nu voor de aanleg van de tuin.

Ja, het is bijna zeker! Maar zo heel spannend is het niet hoor, wij willen naar nl naar Belgie verhuizen Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:22

Ik spaar wel, maar niet echt voor een specifiek doel. Ik gebruik het voor vakanties en daarnaast voor bijzondere uitgaven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:22

We sparen sowieso om een buffer achter de hand te houden en bv. de wasmachine kapot gaat, of één van ons zijn baan kwijt raakt en we toch onze vaste lasten houden. Ook sparen we voor de verbouwing & nieuwe inrichting van het huis - het geld is er, nu de tijd nog! Ondertussen sparen we lekker door, en zullen we ook sparen voor bruiloft smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Mizz_S zo 22 apr 2012 - 1:23

Op dit moment niet echt voor iets specifieks eigenlijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 1:23

Voor spullen voor de kabouters, en een buffer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 3 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum