Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zijn jullie voor aan het sparen?

+40
bolus26
slaatje
Japie
mzcharlotte
Oasis
Dolphinne
loura
Bimbam
Gizmo
rianne287
Slakje
Shisha
Femmem
Esperanza
_Lacey_
Parisienne
Paper Crown
Pandora
Miss G
Inge
Sarah1985
Rush
Bosjesvrouw
Caroow
Tsjip
kajaka88
Prosecco
SoGood
Blond
Dennenappel
Bazinga
Lima
Laced
Zwerver
Lejow
Bacio
Arwyn
Muis
Aziraphale
SnowWhite
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  SnowWhite za 21 apr 2012 - 5:58

Het is inderdaad ook fijn om een buffer te hebben om op terug te vallen. smile
Maar ik zie ook hele andere leuke 'doelen' waar voor wordt gespaard! Leuk om te lezen!

En ook al heb je maar een klein bedrag om te sparen per maand, denk er dan aan: alle kleine beetjes helpen. Het hoeft geen honderd euro per maand te zijn, bij wijze van spreken (natuurlijk gaat het dan sneller). Met een klein bedrag kom je uiteindelijk ook bij de ene bedrag wat jij nodig hebt, alleen duurt het wat langer.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Caroow za 21 apr 2012 - 6:00

De spaarrekening is nu behoorlijk leeg omdat we vorige week een auto hebben gekocht. Deze maand spaar ik voor de bruiloft van mijn schoonzusje, de maand erna voor een ipad voor mijn vriend en daarna weer gewoon voor een volle rekening.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Bosjesvrouw za 21 apr 2012 - 6:05

Voor een (koop) woning en de inbudel.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Rush za 21 apr 2012 - 6:34

Ik spaar voor de toekomst en onvoorziene uitgaven.

Oh en voor 10.000 op de rekening haha. Helaas duurt dat wat langer door een hele dure ziekenhuisrekening, een nieuwe auto omdat de andere stuk was en een schade die ik zelf heb betaald. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 8:08

Wij sparen voor een nieuwe tuin en onvoorziene uitgaven.
Daarna voor een vakantie, een nieuwe badkamer en wellicht een 2de kindje.
Pas als állerlaatste sparen we voor een bruiloft en een nieuwe auto.


Dit is dus in principe voor de rest van ons leven haha, en het gaat niet zo hard, want zoveel verdien ik niet ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Sarah1985 za 21 apr 2012 - 8:12

momenteel voor nieuwe vloer en alles verven
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Inge za 21 apr 2012 - 8:13

Voor onze bruiloft
Voor onze huwelijksreis
Een iPad en nieuwe macbook

En verder voor de toekomst / onvoorziene zaken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Miss G za 21 apr 2012 - 8:21

Nu nog voor de bruiloft.
Daarna gaan we verder voor een nieuwe slaapkamer, macbook, ipad, nieuwe auto en ook nog om een buffer op te bouwen.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 8:24

Momenteel spaar ik niet. Maar wanneer ik begin heb ik wel een doel voor ogen.

Op nr. 1 staat toch wel een nieuwe auto. Mijn auto is gewoon echt af. En ik vrees nu alweer de apk van aankomende juli. Cry Vorig jaar was het nog 1000 euro. Wat zal het dit jaar worden? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 8:24

Voor de tuin. We zijn al begonnen, maar het gaat erg duur uitvallen. Alle beetjes zijn mooi meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Pandora za 21 apr 2012 - 19:10

Niets in het bijzonder, gewoon om de spaarrekening te spekken. Als we iets willen kopen of doen dan doen we dat daar dus van.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Paper Crown za 21 apr 2012 - 19:13

We hebben nu een groot bedrag gespaard voor ons nieuwe huis.. hierna sparen voor mijn nieuwe auto. Verder spaar ik voor een Chanel tas maar dat schiet niet op.. elke keer als ik er BIJNA ben koop ik toch weer wat anders of heel veel andere dingen en dan is het... op nul.. haha
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Parisienne za 21 apr 2012 - 19:14

Volgende maand moeten we nog een x bedrag aflossen bij mijn opa en oma, wat we vorig jaar geleend hebben van hun om bij onze nieuwe auto te leggen. Daar sparen we nu dus voor, maar dat is dus bijna afgelost.

Daarna sparen we verder voor een verhuizing (vloeren, muren, nieuwe meubels) en voor een eventuele bruiloft.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 19:25

Voor een buffer en extra afbetaling van onze studieschuld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  _Lacey_ za 21 apr 2012 - 19:40

Om mijn spaarrekening op peil te houden en voor reizen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Esperanza za 21 apr 2012 - 20:21

-Een buffer (na mijn verhuizing en na anderhalve maand geen werk te hebben gehad is er weinig over)
-Leuke dingen in huis (zie ook hierboven, er was geen geld meer over, dus wat leuks voor aan de muur, leuke dingetjes voor op de vensterbank etc.
-New York waar ik over anderhalf jaar naar toe wil
-Kleding, het laatste jaar van m'n studie, tijdens m'n verhuizing en daarna had/heb ik echt geen geld meer voor kleding of schoenen. Zo af en toe kocht ik wat, omdat het echt noodzakelijk was.

Helaas schiet het sparen echt niet op, ik hou zo weinig over maandelijks (komt ook door een aantal hoge rekeningen aan het begin van het jaar), als het goed is zou ik nu wel elke keer wat over moeten houden.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Femmem za 21 apr 2012 - 20:52

Aziraphale schreef:Los van het sparen voor 'noodgevallen' sparen we voor een VW oldtimer Camper. Het liefst een T2 maar de kans bestaat dat het de goedkopere T3 variant wordt.

Wat leuk! Dat was ons vorige spaardoel. Deze zomer gaan we met onze eigen T2 op vakantie Very Happy

Ons volgende doel is een nieuwe auto. Deze is alweer 17 jaar oud en dus wel aan vervanging toe.. M'n vriend wil graag een Prius uit ongeveer 2009.
Daarna willen we gaan sparen voor een bruiloft. We willen graag trouwen op de Malediven.
Als laatste voor een koophuis/verbouwen daarvan. Omdat mijn vriend in het buitenland werkt voor een buitenlandse werkgever is een hypotheek een lastig verhaal. Het kan dus zijn dat we een deel van de koopsom zelf betalen ipv een totale hypotheek.
Maar voordat dit allemaal zo ver is, zijn we wel wat jaartjes verder..
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 20:55

Momenteel voor een extra buffer omdat ik straks een heeeeel stuk minder ga verdienen. Ik ben ontzettend bang in de financiele problemen te komen ook al hebben mijn vriend en ik berekend dat we rond kunnen komen Embarassed Helaas heb ik de afgelopen tijd geld aan nutteloze dingen uit gegeven dus wil wat strenger voor mezelf zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Shisha za 21 apr 2012 - 20:57

- Trouwen.
- Nieuw bed.
- Nieuwe auto.
- Toekomst en buffer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Slakje za 21 apr 2012 - 21:01

Een huis en een huwelijk
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 21:08

2CKC2 schreef:We hebben nu een groot bedrag gespaard voor ons nieuwe huis.. hierna sparen voor mijn nieuwe auto. Verder spaar ik voor een Chanel tas maar dat schiet niet op.. elke keer als ik er BIJNA ben koop ik toch weer wat anders of heel veel andere dingen en dan is het... op nul.. haha



Je moet aan je man vragen of hij het gespaarde bedrag voor je kan verstoppen, dan kun jij niet bij je spaarcentjes, extra motivatie en het allerbelangrijkste je Chaneltas I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  rianne287 za 21 apr 2012 - 21:11

Voor een nieuwe keuken. Dat wordt dan waarschijnlijk volgend jaar voorjaar..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gizmo za 21 apr 2012 - 21:22

Op dit moment afbetaling schuld, mn vriend zijn appartement hebben we in het najaar met verlies verkocht.
Daarna sparen voor trouwen, en mijn flat met verlies te verkopen.
Als mijn appartement verkocht is, gaan we een eengezinswoning kopen, en dan kunnen we eindelijk een gezinnetje (hopelijk) starten.
Stomme huizenmarkt, we moeten zoveel geld 'weggooien' Sad
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gast za 21 apr 2012 - 21:24

Voor een huis en voor een rijbewijs+auto.

Edit: ik zie dat afbetaling schuld ook meetelt. Dat dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Bimbam za 21 apr 2012 - 21:34

Ik heb net het grootste deel van mijn spaargeld uitgegeven aan de notaris, voor ons nieuwe huis waarvan we vrijdag de sleutel krijgen. We willen graag de badkamer verbouwen, dus daar gaan we nu voor sparen.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zijn jullie voor aan het sparen? - Pagina 2 Empty Re: Waar zijn jullie voor aan het sparen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum