Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers of tevreden met wat je hebt??

+25
Arwyn
Marin
CCC
Sorella
Coco
mzcharlotte
Pien
Parisienne
SarahKey
_Lacey_
Susan
Kamperseboekenwurm
Linda
Sarah1985
silly-one
Lejow
TukTuk
bolus26
Paper Crown
Jeanette
Rovine
Theeleut
Caresses
Rush
Aagje!
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 3:34

Ik ben ook stik jaloers op mensen die een huis hebben gekocht. Ik wil echt zo graag verhuizen Sad
Het klinkt raar maar ik word er af en toe gewoon moedeloos van en slaap soms slecht. Bang dat ons appartement nog járenlang te koop staat of dat we heel veel moeten bijbetalen als het wordt verkocht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 4 apr 2012 - 3:39

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Linda wo 4 apr 2012 - 3:48

Razz_ schreef:Ik ben ook stik jaloers op mensen die een huis hebben gekocht. Ik wil echt zo graag verhuizen Sad
Het klinkt raar maar ik word er af en toe gewoon moedeloos van en slaap soms slecht. Bang dat ons appartement nog járenlang te koop staat of dat we heel veel moeten bijbetalen als het wordt verkocht..

Oh bah... wat naar! Ik weet er helaas alles van.. Ik heb me zo moedeloos gevoeld, ik wilde er zó graag weg. Staat jullie huis al lang te koop? Hebben jullie qua inrichting en verven e.d al wat veranderd?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 3:57

Linda schreef:
Razz_ schreef:Ik ben ook stik jaloers op mensen die een huis hebben gekocht. Ik wil echt zo graag verhuizen Sad
Het klinkt raar maar ik word er af en toe gewoon moedeloos van en slaap soms slecht. Bang dat ons appartement nog járenlang te koop staat of dat we heel veel moeten bijbetalen als het wordt verkocht..

Oh bah... wat naar! Ik weet er helaas alles van.. Ik heb me zo moedeloos gevoeld, ik wilde er zó graag weg. Staat jullie huis al lang te koop? Hebben jullie qua inrichting en verven e.d al wat veranderd?

Nou "nog maar" sinds Augustus volgend jaar. We hebben nog niks veranderd omdat het allemaal heel neutraal is hier (behalve de donker grijze muur in de woonkamer" en we willen er ook niet al te veel geld meer aan uit geven

Het ergste is gewoon. Ik wil toch graag een tweede kindje en die kan zolang we hier wonen niet komen Sad En dat vind ik nog het ergste van alles. En ook dat we misschien veel geld moeten bijbetalen als we weg gaan. Het veel geld dus gewoon weggooien. Geld waar we lang voor hebben moeten sparen Sad

Hoelang heeft jullie huis uiteindelijk te koop gestaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:05

Zo bedoelde ik die zin niet. Ik bedoelde het meer in de zin van dat iedereen voor zijn geld moet werken en de meeste mensen niet in de gaten hebben dat mijn vriend en ik elkaar soms heel weinig zien door onregelmatige werktijden. Daar tegenover staat wel een hoger salaris. Dat maakt ook niet altijd gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 4:07

_Liv schreef:Zo bedoelde ik die zin niet. Ik bedoelde het meer in de zin van dat iedereen voor zijn geld moet werken en de meeste mensen niet in de gaten hebben dat mijn vriend en ik elkaar soms heel weinig zien door onregelmatige werktijden. Daar tegenover staat wel een hoger salaris. Dat maakt ook niet altijd gelukkig.

Ja maar ik bedoelde juist weer, dat er genoeg mensen zijn die in de zelfde situatie zitten misschien, kwa werktijden etc, en lang niet zo goed verdienen smile

Betekend niet dat je niet mag genieten van je geld uiteraard! Maar kan me wel voorstellen dat voor sommige mensen die opmerking frustrerend is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:22

Maar goed. Zoals ik al zei, zo bedoelde ik het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 4:50

Nee, ik ben niet jaloers, maar ik ben ook niet tevreden met mijn eigen huis. Alleen aan dat laatste kan ik iets veranderen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 5:20

Ik weet wel een aantal droomhuizen, maar ik ken de bewoners daarvan niet, dus ik ben niet gericht jaloers op iemand of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  _Lacey_ wo 4 apr 2012 - 6:22

Ik ben jaloers op mensen die van hun huis echt een thuis weten te maken.
Voor mij is mijn huis niks meer dan een dak boven mijn hoofd.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 6:26

_Lacey_ schreef:Ik ben jaloers op mensen die van hun huis echt een thuis weten te maken.
Voor mij is mijn huis niks meer dan een dak boven mijn hoofd.

+1! Ben dan inderdaad niet jaloers op hun huis, maar wel de sfeer etc die er gecreëerd is en dat ik daar zelf helemaal geen oog voor heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  SarahKey wo 4 apr 2012 - 6:45

Ik ben heel soms wel een jaloers als mensen grote slaapkamers hebben en een grote badkamer. Wij hebben boven weinig ruimte.
En ik baal vreselijk als er weer eens ergens lekkage is, dan zou ik wel in een nieuwbouwwoning willen wonen.
Maar die buien zijn meestal snel weer over en dan ben ik weer blij met mijn eigen huisje. I love you

Soms zie ik prachtige huizen maar dan denk ik daarna: dan zou ik ook veel meer tijd kwijt zijn aan schoonmaken en mijn man aan de onderhoud en dat is het dan ook niet waard.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 6:49

SarahKey schreef:

Soms zie ik prachtige huizen maar dan denk ik daarna: dan zou ik ook veel meer tijd kwijt zijn aan schoonmaken en mijn man aan de onderhoud en dat is het dan ook niet waard.

Ik denk dan altijd: als we genoeg geld hebben om dat huis te kunnen betalen, hebben we ook wel genoeg geld om dat te laten doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  SarahKey wo 4 apr 2012 - 8:10

Susan schreef:
SarahKey schreef:

Soms zie ik prachtige huizen maar dan denk ik daarna: dan zou ik ook veel meer tijd kwijt zijn aan schoonmaken en mijn man aan de onderhoud en dat is het dan ook niet waard.

Ik denk dan altijd: als we genoeg geld hebben om dat huis te kunnen betalen, hebben we ook wel genoeg geld om dat te laten doen.

Ja dat ook, maar zou niet zo heel snel een schoonmaakster oid inhuren. Wil het allemaal zelf doen, eigenwijs Cool Maar goed een leuk boederijtje zal er toch nooit komen Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 8:31

SarahKey schreef:
Susan schreef:
SarahKey schreef:

Soms zie ik prachtige huizen maar dan denk ik daarna: dan zou ik ook veel meer tijd kwijt zijn aan schoonmaken en mijn man aan de onderhoud en dat is het dan ook niet waard.

Ik denk dan altijd: als we genoeg geld hebben om dat huis te kunnen betalen, hebben we ook wel genoeg geld om dat te laten doen.

Ja dat ook, maar zou niet zo heel snel een schoonmaakster oid inhuren. Wil het allemaal zelf doen, eigenwijs Cool Maar goed een leuk boederijtje zal er toch nooit komen Laughing

Ik zou geen enkele moeite hebben om het uit te besteden, haha! Zodra dat hier financieel kan, gaan we dat doen ook smile. Nou ja, voorlopig voor 1 keer in de week dan :P.

En die boerderij, daar blijf ik ook van dromen. Wie weet in de toekomst!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Susan wo 4 apr 2012 - 8:34

Jolicious schreef:
SarahKey schreef:
Susan schreef:
SarahKey schreef:

Soms zie ik prachtige huizen maar dan denk ik daarna: dan zou ik ook veel meer tijd kwijt zijn aan schoonmaken en mijn man aan de onderhoud en dat is het dan ook niet waard.

Ik denk dan altijd: als we genoeg geld hebben om dat huis te kunnen betalen, hebben we ook wel genoeg geld om dat te laten doen.

Ja dat ook, maar zou niet zo heel snel een schoonmaakster oid inhuren. Wil het allemaal zelf doen, eigenwijs Cool Maar goed een leuk boederijtje zal er toch nooit komen Laughing

Ik zou geen enkele moeite hebben om het uit te besteden, haha! Zodra dat hier financieel kan, gaan we dat doen ook Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 561177. Nou ja, voorlopig voor 1 keer in de week dan :P.

En die boerderij, daar blijf ik ook van dromen. Wie weet in de toekomst!

Inderdaad!

En ik heb meerdere soorten huizen waar ik van droom. Een vrijstaand huis in een bosrijke omgeving lijkt me gaaf, maar hier in de buurt staan ook van die heel mooie oude huizen met enorme tuinen, dat lijkt me ook wel wat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Parisienne wo 4 apr 2012 - 9:12

Droomhuizen heb ik zeker, maar ik weet dat het niet realistisch is en we daar (voorlopig) nooit zullen komen te wonen! :P Op huizen die wel een beetje binnen ons bereik liggen kan ik jaloers zijn, omdat ik nu gewoon ons eigen huisje zo zat ben! Ik mag niet klagen, we hebben een dak boven ons hoofd en het is best een leuk huis. Alleen we willen als gezin verder groeien (qua ruimte, qua personen) en dat kan hier niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 9:21

Kamperseboekenwurm schreef:Ook ik ben wel is jaloers op mensen met een groter huis inclusief tuin of balkon. Woon inmiddels alweer bijna 6 jaar in een éénkamer (1e 3 jaar) en 2 kamer appartement (sinds 3 jaar) zonder balkon of tuin. En dat benauwd me soms best wel is...

Ik baal er soms van dat ik na 3 jaar afgestudeerd te zijn nog steeds geen vast contract heb, waardoor we niet groter kunnen kopen. We zitten er nu zelfs over te denken dit appartement te koop te zetten en als we het verkocht krijgen dan te gaan huren. Zal dan wel particulier moeten, want we staan beiden niet ingeschreven bij een woningbouwvereniging...

En de opmerking 'wij werken voor ons geld' vind ik ook best lullig. Wij hebben een redelijk inkomen, het enige waardoor we nu niet groter kunnen is kopen is het ontbreken van een vast contract bij mij. Hierdoor krijg ik geen hypotheek....dus qua inkomen hadden we al wel groter kunnen wonen....


Hoezo dat dan? Heeft je vriend/man wel een vast contract? Wij hebben net een huis gekocht, vriend vast contract, ik een tijdelijke met een werkgeversverklaring. Behoort dat bij jou tot de mogelijkheden misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 9:46

Carrie schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:Ook ik ben wel is jaloers op mensen met een groter huis inclusief tuin of balkon. Woon inmiddels alweer bijna 6 jaar in een éénkamer (1e 3 jaar) en 2 kamer appartement (sinds 3 jaar) zonder balkon of tuin. En dat benauwd me soms best wel is...

Ik baal er soms van dat ik na 3 jaar afgestudeerd te zijn nog steeds geen vast contract heb, waardoor we niet groter kunnen kopen. We zitten er nu zelfs over te denken dit appartement te koop te zetten en als we het verkocht krijgen dan te gaan huren. Zal dan wel particulier moeten, want we staan beiden niet ingeschreven bij een woningbouwvereniging...

En de opmerking 'wij werken voor ons geld' vind ik ook best lullig. Wij hebben een redelijk inkomen, het enige waardoor we nu niet groter kunnen is kopen is het ontbreken van een vast contract bij mij. Hierdoor krijg ik geen hypotheek....dus qua inkomen hadden we al wel groter kunnen wonen....


Hoezo dat dan? Heeft je vriend/man wel een vast contract? Wij hebben net een huis gekocht, vriend vast contract, ik een tijdelijke met een werkgeversverklaring. Behoort dat bij jou tot de mogelijkheden misschien?

Inderdaad, mij gedachte. Wij hebben ons huis gekocht op mijn tijdelijke contract met intentieverklaring en mijn man had nog geeneens een baan toen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Pien wo 4 apr 2012 - 10:16

Ik ben heel erg tevreden! Het enige wat ik graag zou willen zijn 2 dichte trappen ipv open trappen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  mzcharlotte wo 4 apr 2012 - 18:38

Razz_ schreef:Ik ben ook stik jaloers op mensen die een huis hebben gekocht. Ik wil echt zo graag verhuizen Sad
Het klinkt raar maar ik word er af en toe gewoon moedeloos van en slaap soms slecht. Bang dat ons appartement nog járenlang te koop staat of dat we heel veel moeten bijbetalen als het wordt verkocht..

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn appartement staat sinds september 2010 te koop met welgeteld 1 kijker. Binnenkort haal ik het te koop bord van mijn raam (maar hij blijft op funda), we hebben besloten hier nog even te blijven. We knappen in de tussentijd de keuken op en hebben inmiddels nieuwe rolgordijnen gekocht. Over een paar jaar zal de markt wel weer aantrekken en dan kunnen we dan weer aan de bak. Tot die tijd ben ik tevreden met mijn huis, het is inmiddels echt een leuk samenhangend geheel aan het worden! Overigens zal ik ook niet wachten met het stichten van een gezinnetje, 1 of 2 kinderen passen hier nog best. Niet ideaal, maar het gaat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Coco wo 4 apr 2012 - 20:59

Nee, ik herken het niet. Ik ben op de badkamer na, heel tevreden met ons huis als we alles af hebbe. Al zou ik wel een stukje uit willen bouwen als we dit kopen. Wij hebben bewust gekozen voor een normale wijk met eengezinswoningen, omdat wij ons geld liever aan andere dingen uitgeven dan hoge woonlasten. Al betalen we nu ook best wat huur. Wij willen de kinderen ook in een "normale" wijk laten opgroeien voor een realistischere blik. Mijn zus woont in een vrijstaande villa met een garage zo groot als ons huis en een flinke tuin met vrij uitzicht. Echt prachtig en wij zouden dit ook best kunnen waarmaken, maar ik vind het echt verschrikkelijk hoe verwend die kindeten daar allemaal zijn. Een cadeau van 400 euro voor de verjaardag is toch vrij normaal en als klaas een cadeau heeft van 400 euro, moet kees die 2 weken later jarig is een cadeau van 500. Verschrikkelijk al dat gepoch. Een kind weigerde vorige week gewoon om een pakje drinken van de Aldi te drinken. Ik wil dat mijn kinderen lekker op straat kunnen spelen met kinderen die het kleine wel waarderen en wel hun kleding vies mogen maken en lekker ravotten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Sorella vr 6 apr 2012 - 8:54

Jaloers is niet echt het woord maar ik baal wel dat iedereen om me heen een eigen huis heeft en ik nog steeds thuis woon. Nou heb ik het gewoon fijn thuis en hóef ik niet weg, maar ik zou het wel graag willen omdat ik er gewoon de leeftijd voor heb. Helaas kom ik gewoon nog lang niet in aanmerking terwijl ik al bijna 8 jaar ingeschreven sta.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 8:57

ik ben wel ontevreden met wat we nu hebben, maar niet jaloers op mensen met een groter huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gast vr 6 apr 2012 - 9:26

Ik ben ontzettend jaloers op de mensen om mij heen die wel kunnen gaan samenwonen. En helemaal bij een stel waarvan ik 100% zeker weet dat ze het niet kunnen betalen, dat zij wel een huis hebben aangeboden gekregen. Of dat zozeer jaloezie is weet ik niet (op de personen opzich hoef ik zeker niet jaloers te zijn) maar het maakt me een beetje bozig. Zij schreeuwt: Ik wil samenwonen en pats boem, er was een huis beschikbaar. Wij staan straks verdorie al twee jaar ingeschreven en hebben nog geen enkele aanbieding gehad Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers of tevreden met wat je hebt?? - Pagina 2 Empty Re: Jaloers of tevreden met wat je hebt??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum