Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer in de wandelwagen?

+10
yes1984
Star007
Pien
pindaatje
Tiara
Susan
Happydobby
Fearie
Flip Fluitketel
studiebol
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  studiebol do 29 maa 2012 - 3:08

Onze reiswiegen zijn smaller dan een gemiddelde reiswieg en nu merk ik dat de meiden in de breedte niet heel veel ruimte meer hebben. In de lengte nog wel genoeg, maar in de breedte wordt het wel erg krap en ik kan me ergens voorstellen dat het niet heel comfortabel ligt.

Maar ja ze zijn bijna 5,5 maand ik vind het nog wat klein om ze over te doen dus ik probeer het wel zo lang mogelijk te rekken als dat gaat.

Hoe oud waren jullie kinderen toen ze in de wandelwagen gingen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:13

Kan je het verschil niet nog even overbruggen door de maxi cosi's op het onderstel te doen voor kleinere stukjes? Of heb je die adapters niet?

L past hier nog wel maar die vindt er echt niks meer aan, die wil alleen maar zien en zitten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:14

Kan de wandelwagen niet helemaal plat of bijna helemaal plat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Flip Fluitketel do 29 maa 2012 - 3:16

Bij ons ging ze rond de 7mnd in de wandelwageninzet. Kan de wandelwageninzet niet helemaal plat. Bij ons lag ze meestal op de laagste stand (ligstand).
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  studiebol do 29 maa 2012 - 3:19

Parel, ja ik neem nu ook vaker de Maxicosi's mee hoor. Ik hoor ze zelf nog niet echt klagen over de bakken, het is niet zo dat ze gaan jammeren ofzo. (het is denk ik meer mijn idee)

Ik weet dat de wandelwagen verschillende standen heeft maar of die helemaal plat kan dat weet ik eigenlijk niet. En ik moet hem eerst in elkaar zetten voordat ik dat weet dus ik ga dat denk ik maar is opzoeken op internet. Maar voorlopig wil ik ze nog ff in die reiswiegen laten. Nu ga ik volgende week ook weer aan het werk dus ga ik al niet meer elke dag wandelen dan merk ik het misschien ook minder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:23

Mijn meiden vonden het juist erg lekker om zo 'krap' te liggen. Die sliepen zo. Ze hebben er ruim 9 maanden ingelegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  studiebol do 29 maa 2012 - 3:28

_MamaRosa_ schreef:Mijn meiden vonden het juist erg lekker om zo 'krap' te liggen. Die sliepen zo. Ze hebben er ruim 9 maanden ingelegen.

hihi hier slapen ze overal zo smile Zolang ja.. mm misschien moet ik het dan gewoon blijven doen, tot dat ze echt geen protesteren..

Trouwens die van jou worden al bijna een jaar he!! Gaat snel joh..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:30

Mijn zoontje ging met 4 maanden al over naar de wandelwagen, hij pastte niet meer in de wagenbak! De zitting van onze wandelwagen kan volledig plat, dus hij heeft de eerste maanden nog vrij veel gelegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Fearie do 29 maa 2012 - 3:39

Hier zijn we afgelopen weekend over gegaan op de wandelwageninzet, D ligt/zit erin. Kan om zich heen kijken, dus vind alles prima.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 3:53

studiebol schreef:
_MamaRosa_ schreef:Mijn meiden vonden het juist erg lekker om zo 'krap' te liggen. Die sliepen zo. Ze hebben er ruim 9 maanden ingelegen.

hihi hier slapen ze overal zo Wanneer in de wandelwagen? 561177 Zolang ja.. mm misschien moet ik het dan gewoon blijven doen, tot dat ze echt geen protesteren..

Trouwens die van jou worden al bijna een jaar he!! Gaat snel joh..



Ja....Ik kan er niet over uit hoe snel dit jaar is gegaan! Ik heb het er ook best moeilijk mee moet ik zeggen. Vind het helemaal geweldig hoe ze nu zijn, maar als ik bedenk dat dit ws. de laatste babytijd is geweest. *slik*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Happydobby do 29 maa 2012 - 4:01

M is met 6 maanden overgegaan in de platte stand. Hij vond de bak niks meer aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 5:51

studiebol schreef:Parel, ja ik neem nu ook vaker de Maxicosi's mee hoor. Ik hoor ze zelf nog niet echt klagen over de bakken, het is niet zo dat ze gaan jammeren ofzo. (het is denk ik meer mijn idee)

Ik weet dat de wandelwagen verschillende standen heeft maar of die helemaal plat kan dat weet ik eigenlijk niet. En ik moet hem eerst in elkaar zetten voordat ik dat weet dus ik ga dat denk ik maar is opzoeken op internet. Maar voorlopig wil ik ze nog ff in die reiswiegen laten. Nu ga ik volgende week ook weer aan het werk dus ga ik al niet meer elke dag wandelen dan merk ik het misschien ook minder.

Je kan hem wel heel erg plat doen, door alle ritsjes open te zetten!
Zodra ze wat beter kan zitten mag ze van mij in de wandelwageninzet, ongeveer tegelijk als dat ze in het andere autostoeltje gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Susan do 29 maa 2012 - 6:18

Yrsa vond het ook lekker om zo krap te liggen, zij lag dan niet in een tweelingwagen, maar wel in het babynestje van de Phil & Teds. Ik denk dat ze wel tot acht of negen maanden zo heeft gelegen.

Ezra daarentegen moest niets hebben van wagenbakken, zelfs niet van de grote bak van Bugaboo, hij is met vijfeneenhalve maand in de wandelwageninzet gegaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Tiara do 29 maa 2012 - 6:19

Onze dochter is met 6,5 maand over gegaan.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  pindaatje do 29 maa 2012 - 7:01

Onze dochter is met 5 maanden en 3 weken overgegaan in de wandelwagen. Ze lag nog prima in de bak, maar ze begon zich te draaien in de bak en probeerde zich op te trekken en in zitstand te gaan in de bak..
Vond ik niet vertrouwd, was doodsbang dat ze eruit zou vallen, toen maar in de inzet gedaan.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Pien do 29 maa 2012 - 7:04

Parel schreef:
studiebol schreef:Parel, ja ik neem nu ook vaker de Maxicosi's mee hoor. Ik hoor ze zelf nog niet echt klagen over de bakken, het is niet zo dat ze gaan jammeren ofzo. (het is denk ik meer mijn idee)

Ik weet dat de wandelwagen verschillende standen heeft maar of die helemaal plat kan dat weet ik eigenlijk niet. En ik moet hem eerst in elkaar zetten voordat ik dat weet dus ik ga dat denk ik maar is opzoeken op internet. Maar voorlopig wil ik ze nog ff in die reiswiegen laten. Nu ga ik volgende week ook weer aan het werk dus ga ik al niet meer elke dag wandelen dan merk ik het misschien ook minder.

Je kan hem wel heel erg plat doen, door alle ritsjes open te zetten!
Zodra ze wat beter kan zitten mag ze van mij in de wandelwageninzet, ongeveer tegelijk als dat ze in het andere autostoeltje gaat.

Maar in een ander autostoeltje mag ze toch pas vanaf 9 maanden of 9 kilo?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Star007 do 29 maa 2012 - 7:34

Ik heb de wandelinzet al klaar staan. Morgen ga ik voor de eerste keer met de D. in de wandelinzet, wandelen. We hebben al geoefend hahah :P Ze is natuurlijk wel flink (Iets over de 8 kilo en zo'n 70 cm) voor haar leeftijd, dus past er op de platte stand, prima in.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Susan do 29 maa 2012 - 7:39

Ezra was al bijna een jaar toen hij uit de maxi-cosi naar het andere autostoeltje ging en Yrsa zelfs nog ouder, die was al ruim anderhalf. Dus dat zou voor hen wel erg laat zijn geweest, om dan pas naar de wandelwageninzet over te gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  yes1984 do 29 maa 2012 - 7:41

J. ligt nog in de kinderwagen. Vorige week op vakantie hebben we de buggy gebruikt. Dit ging perfect. Deze kan helemaal in de ligstand. Hij keek zijn ogen uit, het was een groot succes. Hij was toen ruim zes maanden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Pien do 29 maa 2012 - 7:44

Mijn man heeft op oudjaarsdag de wandelwageninzet op de kinderwagen gezet. Ze was toen 5 maanden en 1 week. Ze vond het in de bak niet meer leuk, begon zichzelf op te trekken en huilde continu. In de inzet vond ze het geweldig!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 8:15

Pien schreef:
Parel schreef:
studiebol schreef:Parel, ja ik neem nu ook vaker de Maxicosi's mee hoor. Ik hoor ze zelf nog niet echt klagen over de bakken, het is niet zo dat ze gaan jammeren ofzo. (het is denk ik meer mijn idee)

Ik weet dat de wandelwagen verschillende standen heeft maar of die helemaal plat kan dat weet ik eigenlijk niet. En ik moet hem eerst in elkaar zetten voordat ik dat weet dus ik ga dat denk ik maar is opzoeken op internet. Maar voorlopig wil ik ze nog ff in die reiswiegen laten. Nu ga ik volgende week ook weer aan het werk dus ga ik al niet meer elke dag wandelen dan merk ik het misschien ook minder.

Je kan hem wel heel erg plat doen, door alle ritsjes open te zetten!
Zodra ze wat beter kan zitten mag ze van mij in de wandelwageninzet, ongeveer tegelijk als dat ze in het andere autostoeltje gaat.

Maar in een ander autostoeltje mag ze toch pas vanaf 9 maanden of 9 kilo?

Ze mogen daarin als het onveilig is in de maxi cosi neem ik aan, als haar hoofd en/of voeten boven de maxi cosi uitkomen. Ze zit nu goed in de maxi cosi, als ik wegga neem ik meestal ook die mee op de adapters, dus de tijd die er zit tussen het overgaan in wandelwageninzet en naar een nieuw autostoeltje probeer ik eerst te overbruggen door de maxi cosi iets langer op de kinderwageninzet te gebruiken. Moet wel zeggen dat ik nauwelijks urenlang weg ben hoor met de kinderwagen, en ze echt nog wel even in de reiswieg past.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 8:17

Moet eerlijk zeggen dat ik L. echt nog niet in een wandelwageninzet zie zitten/liggen, ze is nog zo´n ukkie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  kwak do 29 maa 2012 - 8:21

D. heeft tot wel 9 maand in de reiswieg gelegen.
D. kon al vroeg zitten, daar door zette we haar ook wel eens zittend in de reiswieg. D. vond het wel prima, lekker liggen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Novalee do 29 maa 2012 - 8:38

N. is met 7,5 maand over gegaan. De bak werd wat krap in de lengte en ze kwam al een tijdje steeds met haar hoofd omhoog om zich heen te kijken. Dat was al langer zo maar toen het zo koud was leek de bak me warmer en ze protesteerde niet. Nu zit ze dus in het zitje maar die heb ik nog niet helemaal rechtop (op een uitzondering na) omdat ze nog niet goed genoeg zelf kan zitten. Ze is ook heel smalletjes en hangt dan wat scheef als het te lang duurt. Kleine stukjes gaat ze wel helemaal overeind.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Printje do 29 maa 2012 - 8:40

Hier is R ook zo rond de 7-8 mnd overgegaan, de maxicosi en ook de wandelwagenbak vond hij helemaal niets meer. Meneer wilde kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in de wandelwagen? Empty Re: Wanneer in de wandelwagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum