Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind mijn auto niet leuk meer

+22
Middleme
Minx
_Lacey_
dyingbride
TukTuk
Ibbeltje
M@niek
Sarah1985
VeryCherry
Caramba
Monte
Sophiee
Pompoen
Paper Crown
Rush
Macelka
nisavi
ellibre
Polly
Rovine
Atelier Madame
Lejow
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 3:36

Ik ga mijn fiets oplappen en mijn Vespa ook. Van die kleine stukjes in de stad wordt minn auto ook niet bepaald zuiniger....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 3:38

VeryCherry schreef:Ik sta vooralsnog lachend aan de pomp, we hebben een lease auto. Neemt niet weg dat ik de prijzen echt absurd hoog vind.

+1, wij hebben hetzelfde inderdaad, maar vind de prijzen echt niet normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 4:16

Helaas voor ons is het dikke pech. Mijn vriend gaat sowieso elke dag op en neer naar Weert en ik Eindhoven. Geloof dat wij 2 a 3 keer in de week tanken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Rovine di 27 maa 2012 - 4:26

Rush schreef:Toen ik mijn rijbewijs haalde in 2008 was het €1,34.

Toen ik mijn auto kreeg in 2009 was het in België 1,27, in Nederland ongeveer 10 cent duurder. Woonde toen aan de grens nog. Maar ik rijd heel weinig en ben maandelijks nu toch 30 euro meer kwijt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  TukTuk di 27 maa 2012 - 4:53

Lily schreef:ik vind de prijzen ook niet leuk meer, ik rij daarom al een jaar lang naar Belgie. Ik geloof dat het tot nu toe slechts 1 keer is geweest dat het maar 2-3 cent scheelde. Ik ga vanavond weer tanken als ik het niet vergeet zal ik dan hier eens posten hoeveel het daar kost. Want ik vind toch dat het elke keer weer flink scheelt.

Ik betaal hier voor euro95 1,57 (vorige week was het 1,60 nog), maar moet zeggen dat het hier vrij goedkoop in België is omdat er iets van 6 pompen vlak na elkaar staan die flink met elkaar concurreren, als je net buiten t dorp hier gaat tanken betaal je rond de 1,75

Toen ik in België begon vorig jaar met studeren was de prijs rond de 1,23
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  dyingbride di 27 maa 2012 - 5:18

Vandaag getankt in Essen, hier vlak over de grens, literprijs was 1.64,7, scheelt wel, maar is nog schreeuwend duur. Ik ga er niet speciaal helemaal voor om rijden, maar wanneer ik een client in Roosendaal heb, dan doe ik dit wel eens, hier vlakbij is hij 10 cent duurder.

Helaas kan ik nu niet zonder auto vanwege het werk wat ik doe, ik rij nog al wat heen en weer op een dag.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  _Lacey_ di 27 maa 2012 - 5:29

Bij 'mijn' tankstation betaal je momenteel nog net geen € 1.74 per liter.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Minx di 27 maa 2012 - 5:40

Ik heb gister fietstassen gekocht die vandaag binnen zijn gekomen mijn vriend heeft net een nieuwe auto gekocht haha. Maar meer voor grotere stukken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Lejow di 27 maa 2012 - 5:50

Hier kun je checken waar het het goedkoopst is in de buurt:

http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/Archief/U-bent-leaserijder-oud/Onderweg/Brandstofprijs/
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Ibbeltje di 27 maa 2012 - 6:01

Tnx Lejow! Ik tank zo te zien al bij een van de goedkoopste uit de buurt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:32

Nou zojuist in belgie getankt voor 1.640. Naar mijn idee scheelt het nogal met hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:33

Dat scheelt best. Het laagste wat ik via de url die Lejow plaatste te zien krijg is EUR 1,73 per liter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Middleme di 27 maa 2012 - 6:57

Goedkoopste via die site is 1,71€/liter. MAar daar moet ik wel 16 km voor weg dus dat wordt m niet.

Heb laatst voor 1,759€/liter getankt. Wat een "mazzel" dat het hier zo'n 10 cent scheelt met het midden van het land.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:58

Bij de prijzen van die website zit dan nog niet de kassakorting die het merendeel van de tankstations hanteren denk ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Ibbeltje di 27 maa 2012 - 6:59

Megara schreef:Bij de prijzen van die website zit dan nog niet de kassakorting die het merendeel van de tankstations hanteren denk ik?

Nou die prijs komt wel overeen met wat ik betaald heb vandaag als ik het goed heb.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:04

Ah ja dan zou het wel kloppen. Wel een handige website.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Ibbeltje di 27 maa 2012 - 7:07

Zal morgen even voor de zekerheid als ik er aan denk het bonnetje checken (ligt in de auto).
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Feline di 27 maa 2012 - 7:20

Hier betaal ik geloof ik 1.76 voor Euro95.. Tank per maand voor 210 euro (alleen woon-werkverkeer) Dure hobby, aangezien er ook nog 80 euro pm aan verzekering en belasting bij komt.. (en dan rekenen we de afschrijving maar niet mee)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Blond di 27 maa 2012 - 7:39

Waarom denk je dat ik dagelijks naar mijn werk ga fietsen ipv met de auto? Scheelt me 55 euro per drie weken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:50

Ik tank nog voor 1,739.. Helaas ook veel te duur. Ik vond het 20 cent geleden al duur :P Dan was je weer blij als hij op 1,54 zat.. Goedkoopste zit hier volgens de site van Lejow 2km vandaan, dus dat is nog te overzien. Daar betaal je 1,67 per liter. 6 cent x 35 liter= €2,10.. Joepie.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Dennenappel di 27 maa 2012 - 8:05

Rovine schreef:Pfoehee. Nu krijg ik geen vergoeding omdat ik te dicht bij mijn werk woon, maar dit kan stevig aantikken. Voor sommige mensen is het nou eenmaal niet mogelijk vlakbij het werk te wonen en als dit zo doorgaat moeten straks mensen met zuinigere auto's er ook op toeleggen. Was alleen in de veronderstelling dat de werkgever de kilometers vergoedt, dus ik zie die kabinetswinst niet helemaal.
Wij krijgen juist maar tot 15km vergoed. Apart om te lezen soms hoe het andersom gaat.

Het tanken is inderdaad niet meer leuk. Vandaag heen en weer naar het ziekenhuis 1/4 tank leeg.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:51

Er is ook een app die je de goedkoopste stations aanwijst, handig voor onderweg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Flippin' Bitch wo 28 maa 2012 - 19:19

Je kunt in ieder geval beter niet langs de snelweg tanken bij de duurdere pompen als shell, bp, texaco e.d. De onbemande pompen zijn meestal goedkoper, zoals Tinq, pompstation van de Agrimarkt, Pin&Go...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind mijn auto niet leuk meer - Pagina 2 Empty Re: Ik vind mijn auto niet leuk meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum