Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet leuk meer..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Niet leuk meer..

Bericht  Elodie vr 26 jul 2013 - 0:33

.


Laatst aangepast door Elodie op za 17 aug 2013 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Marin vr 26 jul 2013 - 0:46

Oh bah wat akelig! Wat raar dat die pijn echt ontstaan is. Zou dat door de knieschijf komen? Kan me voorstellen dat je het even kwijt moest, hopelijk zijn ze er snel achter wat het is en kan er iets aan gedaan worden (als dat kan). In de tussentijd is het misschien inderdaad goed om naar de fysio te gaan, die kan je vast verder helpen. hug
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Elodie vr 26 jul 2013 - 0:55

Pijn in m'n been is nog wel te verklaren doordat ik vast anders ben gaan lopen door de pijn, het gips en met de krukken. Maar dat ik ineens overal pijn kreeg vind ik wel echt raar.
Hoor straks of maandag de uitslag van het bloedonderzoek. Ben echt heel benieuwd.
Bedankt voor je lieve reactie.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Marin vr 26 jul 2013 - 1:03

Ja dat is ook wel raar. Misschien overcompensatie ofzo, maar zou dat zo sterk zijn? Nou ja, goed dat er naar gekeken wordt iig. Sterkte met afwachten op de uitslag! Ik herken dat soort pijn heel erg, dus ik weet hoe frusterend het is Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Gast vr 26 jul 2013 - 7:19

O bah, schiet niet echt op hé? Je knie was nog redelijk te verklaren door het rare lopen van je voet, maar dit? Neemt de dokter je wel serieus? Hopelijk helpen de pijnstillers wat, of komt er iets uit het bloed onderzoek dat er voor kan zorgen dat jij je in ieder geval wat beter gaat voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Elodie vr 26 jul 2013 - 9:47

Uit het bloedonderzoek is niks gekomen. Heb dus gelukkig niks ernstigs ofzo. Maar jeetje he..ik loop er wel mee. Als L mij vastpakt doet dat ook zo snel pijn en kan niet met hem stoeien zoals we altijd deden Sad
De huisarts neemt me gelukkig serieus. Hij zei wel dat het ook door alle stress kan komen. Niet dat hij het makkelijk daar op wilt gooien maar dat ik er wel rekening mee moet houden dat dat er (deels) mee te maken kán hebben.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Pommes zo 28 jul 2013 - 8:33

Mijn moeder had ook ineens veel last van pijn op allerlei plaatsen en na diverse ziekenhuizen en artsen kwamen ze erachter dat het spierreuma was. Veel medicijnen geslikt en nu is het oder controle. Heeft geen pijn meer en is nu van de medicijnen af. Af en toe heeft ze nog veel pijn maar dan heeft ze pijnstillers daarvoor.

Misschien zou hier ook eens naar gekeken kunnen worden?
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Elodie zo 28 jul 2013 - 9:55

Hoe kunnen ze daar achter komen? Na vannacht weet ik wel dat alcohol en diclofenac geen goede combi voor me is Sad
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet leuk meer.. Empty Re: Niet leuk meer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum