Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In april naar Lloret de mar/blanes?

3 plaatsers

Ga naar beneden

In april naar Lloret de mar/blanes? Empty In april naar Lloret de mar/blanes?

Bericht  *Noosa zo 25 maa 2012 - 23:18

Ik heb een ticket geboekt op 14 april en vlieg naar Gerona. Nou zoek ik daar in de omgeving een slaapplek en ik wil het liefst een appartement. Ik wil graag naar tossa de mar maar zie daar geen goedkoop appartement en in Lloret of de andere echte jongeren badplaatsen zie ik nog wel iets staan.

Hoe zijn Lloret en Blanes rond deze periode? Lopen er dan ook al allemaal van die dronken kindjes of is het wel te doen? Ik hoef er namelijk echt niet te zitten als het dan al zo druk is Wink
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In april naar Lloret de mar/blanes? Empty Re: In april naar Lloret de mar/blanes?

Bericht  Toet zo 25 maa 2012 - 23:21

Lijkt me niet dat er dan al veel jongeren zitten, die hebben dan namelijk nog gewoon school. Pas vanaf half mei ofzo, als de eindexamens geweest zijn.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In april naar Lloret de mar/blanes? Empty Re: In april naar Lloret de mar/blanes?

Bericht  GreenGrass ma 26 maa 2012 - 4:33

Volgens mij is er in de periode in Lloret nog veel dicht!

Ik denk dat je even via reisbureau moet kijken, aangezien je kort voor de datum nu al zit! Er is vast wel iets beschikbaar in Tossa!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

In april naar Lloret de mar/blanes? Empty Re: In april naar Lloret de mar/blanes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum