Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

+13
Cherique
Raindrop
GoldenIndy
Zonnetje
Winegum
Jezzie
moeke
Inge
Linnie1985
Happy
Serena
Pussycat
Lonne
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne zo 2 jan 2011 - 22:48

He meiden,

Ik heb mijn vriend via internet leren kennen en het klikten meteen en we hebben het samen heel erg leuk.
Alleen 1 nadeel is wel dat hij 3 kwartier van mij af woont, hij woont in een stad en ik woon al mn hele leven in mijn oude vertrouwde dorpje.
Nu hebben we het over samenwonen gehad en zoals het er nu naar uit ziet kunnen we geen huis kopen in mijn dorp en de dorpen erom heen omdat het vrij duur is.
Bij hem zouden we makkelijk een huis kunnen kopen en als we later kinderen willen is het ook makkelijker voor mij om minder te gaan werken, dat is financieel gezien allemaal makkelijker bij hem dan hier bij mij.
Nu ben ik dus heel erg aan het twijfelen wat ik moet doen.
Ik ben zo ie zo toch al van plan om ander werk te zoeken, dus stel dat we daar gaan wonen wil ik daar ook werk zoeken.
Maar het is dan wel niet meer om de hoek bij mijn ouders en familie en vrienden...
En om er tussen in te gaan wonen zien we allebei niet zitten omdat we dan allebei niet bij vrienden en familie in de buurt wonen.
Dus lastig....

Zijn er misschien meer meiden die in zo'n soort situatie hebben gezeten?

Ik pieker me suf!

Liefs Lonne
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Pussycat zo 2 jan 2011 - 23:04

3 kwartier vind ik eigenlijk nog reuze meevallen.
Dan ben je toch zo bij je familie en vrienden?

Ikzelf ben ook verhuisd voor mijn vriend, maar bij mij zat er 2 uur reistijd tussen.
Toch heb ik dit gedaan, omdat we hier gewoon meer toekomst hebben.
En nooit spijt gehad.

Maar goed als het totaal niet goed voelt moet je het natuurlijk niet doen.
En wennen zal het natuurlijk altijd zijn. Vooral van een dorp naar stad.
Maar ook daar zit verschil tussen natuurlijk, want ik woonde in een dorp en nu in een stad, maar ik vind het geen wereld van verschil. Maar dat komt omdat dit geen heel grote stad is.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Serena zo 2 jan 2011 - 23:12

drie kwartier vind ik nu ook weer niet heel ver. Ik woon nu 1,5 uur bij ouders, en mijn vriend is bij mij komen wonen, ook met 1,5 uur van vrienden en familie.

Maar ik denk dat het vooral uitmaakt hoe groot de stad is en hou groot je dorp is. Als dat verschil niet heel groot is zou ik het proberen. Is het geen optie om tijdelijk te huren, zodat je kan zien of je het wel wat vind in een stad wonen en iets verder dan familie en vrienden.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Happy zo 2 jan 2011 - 23:14

De afstand zou ik geen probleem vinden, Binnen 3 kwartier ben je weer bij familie en vrienden.
Het zou vast wennen zijn, je ruilt je vertrouwde omgeving in voor een hele andere plek.
Maar waar een wil is is een weg..
Rustig over nadenken en geen overhaaste beslissingen maken smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Linnie1985 zo 2 jan 2011 - 23:14

Mijn vriend moest ook steeds ongeveer 3 kwartier reizen met de auto en met de bus deed ik er 1,5 tot 2 uur over om bij hem te komen.

Ikzelf woonde al in een dorp, waar ik nu woon is nog dorpser dan ik gewend was. Ik heb er geen moeite me gehad om met hem samen te gaan wonen, hij had al een koophuis en hij wilde heel graag met mij samen wonen. En ik heb geen moment spijt gehad. En mijn familie zie ik alsnog best wel veel. Vrienden heb ik er niet veel van en tja contact moest toch altijd van mijn kant komen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne zo 2 jan 2011 - 23:48

Jullie hebben ook wel gelijk dat 3 kwartier niet het einde van de wereld is.
Het is alleen de stap maken om daar iets nieuws op te bouwen in Helmond.
Mijn vriend heeft nu ook een huur appartement dus als ik besluit om daar heen te verhuizen gaan we eerst daar "proef wonen".
Maar dan nog blijft het spannend want moet dan mijn eigen huisje opzeggen en daar nieuw werk gaan vinden, en ben benieuwd hoe me de mensen enzo daar bevallen.
En zal het ook heel erg missen om even bij mijn ouders of vrienden binnen te vallen, nu moet alles geplant worden.
Vind het dood eng hihi....
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Inge ma 3 jan 2011 - 2:05

Lonne, het is ook een enge stap... je verlaat je vertrouwde omgeving en gaat in een nieuwe omgeving wonen, dat is echt heel erg wennen.
3 kwartier is niet zo heel ver, maar het maakt het toch allemaal anders. Je zal ouders en vrienden minder zien, maar ook een nieuw leven opbouwen in je nieuwe woonplaats.

Zelf heb ik 2,5 jaar geleden de stap gemaakt, woon nu 1,5uur bij mijn oude woonplaats vandaan, Heb echt heel erg moeten wennen... maar heb mijn draai wel gevonden.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  moeke ma 3 jan 2011 - 2:34

Ik ben 7 jaar geleden van stad naar dorp verhuist omdat mijn man hier niet weg wou. Voor ons was het ook steeds een heen en weer gerij van 3 kwartier tot een uur. Ik heb er geen spijt van dat ik ben gegaan. Werk heb ik hier wel gevonden (alleen op t moment niet haha) en ik wil niet meer terug ookal zitten mijn ouders nu niet om de hoek.

Ik kan alleen maar zeggen dat je beter een keer extra kan nadenken als je twijfelt want je begint wel aan iets nieuws natuurlijk.

succes
moeke
moeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : de mooiste plek van nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Jezzie ma 3 jan 2011 - 3:16

Ik woon sinds de zomer bij mijn vriend, die eerst 1,5 uur bij me vandaan woonden. We zagen elkaar alleen in het weekend en in de vakanties.
Ik heb er voor gekozen om mijn vervolg opleiding bij hem in de buurt te doen. Ik woonde zelf in de stad en hij in een dorpje. Nu wonen mijn ouders dus ver weg voor mij, maar ze komen hier wel eens langs of we gaan in het weekend naar hun toe, mijn bed staat er ook nog gewoon, dus als we er heen gaan, hoeven we niet op 1 dag heen en weer, maar blijven we gewoon slapen! Ik heb geen spijt van deze keuze, ik vind het alleen maar fijn dat ik nu altijd bij mijn vriend ben en niet meer iedere zondagavond afscheid van hem hoef te nemen! Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Winegum ma 3 jan 2011 - 4:02

Hier ook iemand die anderhalf uur verderop is gaan wonen voor haar vriend. Wen rustig aan het idee. Ik vind het niet gek dat je er moeite mee hebt. Je laat alles varen om ergens anders een nieuw bestaan op te bouwen. Je gaat samenwonen met iemand waar je nog nooit mee heb samengewoond, dat is zelf al een reden om goed over na te denken. Al met al heftige stappen!

Ga gewoon wat vaker bij hem slapen, wen ana de omgeving, dan komt het vanzelf wel goed smile

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:30

Lonne schreef:Jullie hebben ook wel gelijk dat 3 kwartier niet het einde van de wereld is.
Het is alleen de stap maken om daar iets nieuws op te bouwen in Helmond.
Mijn vriend heeft nu ook een huur appartement dus als ik besluit om daar heen te verhuizen gaan we eerst daar "proef wonen".
Maar dan nog blijft het spannend want moet dan mijn eigen huisje opzeggen en daar nieuw werk gaan vinden, en ben benieuwd hoe me de mensen enzo daar bevallen.
En zal het ook heel erg missen om even bij mijn ouders of vrienden binnen te vallen, nu moet alles geplant worden.
Vind het dood eng hihi....

Vind je het wel een leuke stad? Mij zou het namelijk niet zo heel veel uitmaken om te verhuizen naar drie kwartier verderop denk ik, maar ik wil echt niet in elke stad wonen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 4:44

Ik ben ook bij mijn vriend gaan wonen in een dorp 30 minuten met de auto (60 min. met het OV) van mijn ouders, familie en vrienden af. 30 minuten rijden lijkt niet ver weg, maar ik moest er toch even over nadenken en aan wennen, omdat je niet zo makkelijk spontaan meer met iedereen af kan spreken, even bij elkaar binnenloopt of 3 avonden achter elkaar met ouders en vrienden afspreekt. Je moet toch steeds een uur rijden (heen en terug).

Bovendien is mijn vriend regelmatig 's avonds en in het weekend weg voor zijn werk. In het begin moest ik wennen aan het samenwonen, maar vooral aan het alleen zijn in een vreemde woonplaats. Nu, 2 jaar later, heb ik hier wel wat mensen leren kennen, maar nog steeds rijd ik vaak in het weekend en soms doordeweeks naar het dorp van mijn ouders/vrienden. Al moet je je wel realiseren dat zij natuurlijk ook bij jou op bezoek kunnen komen en dat ook sommige van je vrienden gaan samenwonen en daarom gaan verhuizen naar een andere woonplaats.

Toen ik ging samenwonen, studeerde ik nog en ik kon gemakkelijk een stage en later werk vinden bij mijn nieuwe woonplaats in de buurt. Ik woon nu ook net wat centraler in Nederland en het OV is hier stukken beter, dat is allebei wel heel fijn voor het werk wat ik doe.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 4:59

Ik ben van de zomer bij mijn vriend ingetrokken, in de 'grote' stad. Geen moment spijt gehad. Het is een heerlijke stad, een fijn huis, het is heerlijk om samen te wonen & ik woon dan wel 100 km van mijn familie (en vrienden) vandaan, maar dat is eigenlijk heel dichtbij, dus je kunt makkelijk naar elkaar toe en het houdt het spannend als je elkaar ziet. Ik moe(s)t wel wennen, omdat ik ineens op mezelf woon / samenwoon / en je niet even 10 minuten bij je ouders langs kan gaan, maar dat weegt niet op tegen het wonen hier, gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne ma 3 jan 2011 - 5:16

Leuk om zoveel reacties te krijgen van jullie allemaal!!
Ik ben dus zeker niet de enige die in deze situatie is beland.
Het blijft een grote stap en iets om goed over na te denken inderdaad.
Ik ken de stad Helmond ook nog niet helemaal goed, het enige wat we hier horen zijn vooroordelen en negatieve dingen.
Dus dat is voor mij ook weer iets wat een beetje afschrikt, al moet ik zeggen dat ik daar zelf nog niets van heb gemerkt als ik bij mijn vriend ben.
De mensen zijn gewoon wel anders dan in een dorp, maar misschien ook weer een kwestie van wennen en het de tijd geven.
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 5:26

Lonne schreef:Leuk om zoveel reacties te krijgen van jullie allemaal!!
Ik ben dus zeker niet de enige die in deze situatie is beland.
Het blijft een grote stap en iets om goed over na te denken inderdaad.
Ik ken de stad Helmond ook nog niet helemaal goed, het enige wat we hier horen zijn vooroordelen en negatieve dingen.
Dus dat is voor mij ook weer iets wat een beetje afschrikt, al moet ik zeggen dat ik daar zelf nog niets van heb gemerkt als ik bij mijn vriend ben.
De mensen zijn gewoon wel anders dan in een dorp, maar misschien ook weer een kwestie van wennen en het de tijd geven.

Ik kom uit de buurt van Eindhoven en ken Helmond ook vooral van wat vooroordelen. Ik ken wel wat mensen die in Brandevoort wonen, dat is een mooie, nieuwe wijk waar volgens mij heel veel mensen van buitenaf wonen. Ik weet niet of je daar gaat wonen... Wat ik bij mijn vriend vond helpen om zijn woonplaats te leren kennen, is gewoon eens wat rondwandelen of rondfietsen, gaan winkelen etc.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:38

Lonne schreef:Leuk om zoveel reacties te krijgen van jullie allemaal!!
Ik ben dus zeker niet de enige die in deze situatie is beland.
Het blijft een grote stap en iets om goed over na te denken inderdaad.
Ik ken de stad Helmond ook nog niet helemaal goed, het enige wat we hier horen zijn vooroordelen en negatieve dingen.Dus dat is voor mij ook weer iets wat een beetje afschrikt, al moet ik zeggen dat ik daar zelf nog niets van heb gemerkt als ik bij mijn vriend ben.
De mensen zijn gewoon wel anders dan in een dorp, maar misschien ook weer een kwestie van wennen en het de tijd geven.

Hahahahah!
Helmonders lopen niet de hele dag in trainingspak, de meesten werken gewoon voor hun geld, ze eten geen katten, zijn vaak niet asociaal enz.. Wink

Ik ben een geboren en getogen Helmonder.
Ben nu samen gaan wonen in een omliggend dorp, maar vind Helmond toch altijd nog erg leuk.
Ligt er wel een beetje aan in welke wijk je gaat wonen.
Maar verder is er niks mis met Helmond... Ligt maar net aan je eigen insteek.

Edit: Heel anders dan in een dorp valt mee.
Ligt ook weer in welk deel je woont.
Vaak is het ook ons-kent-ons..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne ma 3 jan 2011 - 5:57

@ zonnetje Ja klopt ik deze week ook eens even op verkenning in de wijk die we ingedachten hebben, beetje rond wandelen of fietsen is dan wel een goed idee.
En ben er al best vaak weesten winkelen en dat is dan wel weer een groot voordeel, ze hebben heeeeel veeeeel winkels meer dan in mijn dorpje haha.

@ prinsesbo Haha moest echt even lachen om je reactie. Maar dat zijn wel de dingen die mensen meteen zeggen als ze horen dat mijn vriend uit helmond komt. Vooroordelen blijf je toch niet voor en je komt er pas echt achter als je het zelf ervaart.
Vind het wel om te horen dat jij ook uit Helmond komt, in welke wijk heb jij altijd gewoond?
Mijn vriend wil graag in Brouwhuis wonen, ken je die wijk een beetje en wat vind je er van..
Ben benieuwd..
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  GoldenIndy ma 3 jan 2011 - 6:36

Leuk dat je over samenwonen nadenkt.

Je moet gewoon goed de voor- en nadelen afwegen. Het is niet zomaar een stap die je zet. Waar woon je nu dan? Kun je niet halverwege ergens gaan wonen?

Helmond is natuurlijk bekend. Er zijn enorm veel vooroordelen over Helmond. Ik heb er vrienden wonen en zelf lijkt het me mee te vallen. Natuurlijk zijn er "probleemwijken" maar die heb je overal. Er zijn ook mooie wijken in Helmond. Bovendien heb je er alles qua winkels, treinstation, scholen, bedrijven e.d. Ook zijn de huizen er erg goedkoop. Moet je maar eens kijken wat het verschil in prijs is tussen Helmond en bv. Eindhoven.
Ik kan me voorstellen dat het aantrekkelijk is om een huis in Helmond te kopen.

Denk er goed over na en neem geen overhaaste beslissingen.

Succes.
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:38

Ik weet dat er overdreven wordt wanneer het over Helmond gaat, maar ik vind de stad an sich gewoon ook niet zo gezellig en ik ben er toch vaak geweest clown. Ik ben ook geboren in een dorp in de buurt, dus ben natuurlijk ook opgegroeid met de vooroordelen over Helmond. Hoewel ik dat allemaal nog wel mee vind vallen, vind ik de sfeer gewoon niet zo leuk. Maar goed.. ik heb er natuurlijk nooit echt gewoond!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 6:39

Lonne schreef:@ zonnetje Ja klopt ik deze week ook eens even op verkenning in de wijk die we ingedachten hebben, beetje rond wandelen of fietsen is dan wel een goed idee.
En ben er al best vaak weesten winkelen en dat is dan wel weer een groot voordeel, ze hebben heeeeel veeeeel winkels meer dan in mijn dorpje haha.

@ prinsesbo Haha moest echt even lachen om je reactie. Maar dat zijn wel de dingen die mensen meteen zeggen als ze horen dat mijn vriend uit helmond komt. Vooroordelen blijf je toch niet voor en je komt er pas echt achter als je het zelf ervaart.
Vind het wel om te horen dat jij ook uit Helmond komt, in welke wijk heb jij altijd gewoond?
Mijn vriend wil graag in Brouwhuis wonen, ken je die wijk een beetje en wat vind je er van..
Ben benieuwd..

Dit lees ik nu pas. Dat is wel een leuke wijk hoor (vind ik).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne ma 3 jan 2011 - 6:55

@ Goldenindy De huizen zijn echt stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bij mij in het dorp, daar koop je rond de 200.000 euro niet veel bijzonders, of een huis waar alles nog aan verbouwd moet worden.
En in Helmond heb ik al veel leuke huizen gezien onder de 200.000 euro die modern zijn ingericht met een goeie keuken en badkamer enzo, dus dat is natuurlijk ook een van de redenen dat ik het overweeg om daar te gaan wonen. Daar zouden we het financieel gewoon veel makkelijker krijgen en ook voor de toekomst als er nog eens kinderen zouden komen en ik minder wil gaan werken. Dat is ook wel belangrijk om mee te nemen als je voor een huis gaat.

@June Leuk dat je de wijk Brouwhuis ook kent, was net toevallig nog op Funda rond aan het kijken in die buurt. En je hebt er inderdaad leuke huizen voor een niet zo'n dure prijs.
Deze week toch eens even een wandelingetje gaan maken in die buurt.
Je hebt er lekker alles dichtbij, winkel, stations, bedrijven enzo zoals goldenindy al zei.
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Raindrop ma 3 jan 2011 - 7:00

3 kwartier vind ik helemaal niet veel! Ik ben zelf ook verhuisd naar mijn vriend (ook van een dorp naar een stad).
Ik moet zelf anderhalf tot 2 uur reizen naar mijn ouders.
Zie je er erg tegenop om in een stad te wonen?

Ik ken mijn vriend trouwens ook via internet haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 7:02

Ik heb je een PM gestuurd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Lonne ma 3 jan 2011 - 7:30

Snowflake schreef:3 kwartier vind ik helemaal niet veel! Ik ben zelf ook verhuisd naar mijn vriend (ook van een dorp naar een stad).
Ik moet zelf anderhalf tot 2 uur reizen naar mijn ouders.
Zie je er erg tegenop om in een stad te wonen?

Ik ken mijn vriend trouwens ook via internet haha.

Grappig dat jij je vriend ook via internet hebt leren kennen.
Ik zie er een beetje tegen op omdat ik denk dat het een heel verschil is een stad en een dorp.
Hier is het meer ons kent ons zeg maar...
Maar van de andere kant is brouwhuis ook maar een wijk in helmond, en is ook niet langs "de stad" dus misschien is dat stadste gevoel ook wel minder daar.
Lonne
Lonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 7:57

Lonne schreef:Jullie hebben ook wel gelijk dat 3 kwartier niet het einde van de wereld is.
Het is alleen de stap maken om daar iets nieuws op te bouwen in Helmond.
Mijn vriend heeft nu ook een huur appartement dus als ik besluit om daar heen te verhuizen gaan we eerst daar "proef wonen".
Maar dan nog blijft het spannend want moet dan mijn eigen huisje opzeggen en daar nieuw werk gaan vinden, en ben benieuwd hoe me de mensen enzo daar bevallen.
En zal het ook heel erg missen om even bij mijn ouders of vrienden binnen te vallen, nu moet alles geplant worden.
Vind het dood eng hihi....

Helmond is niet heel ver van mij. :P Als je contacten zoekt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad) Empty Re: Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum