Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met verjaardagskaarten?

+19
Mamsie
Alex
Parisienne
Burn
CarpeDiem
Joli86
CCC
Ibbeltje
Mizz_S
Prosecco
Tsjip
Flippin' Bitch
Monte
Marin
RYW
Cheesegirl
Rouxxxe
Sarah1985
SleepingBeauty
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  SleepingBeauty ma 12 maa 2012 - 5:16

ik heb er nog heel veel liggen, van voorgaande jaren...


Wat doen jullie met verjaardagskaarten/vakantiekaarten?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:17

Weggooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:17

Weggooien tenzij ze een bijzondere betekenis hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Sarah1985 ma 12 maa 2012 - 5:18

ik doe ze in een bak en daar bewaar ik ze, en eens in de zoveel tijd ruim ik die bak op en gooi ze dan weg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Rouxxxe ma 12 maa 2012 - 5:18

Ik gooi het ook altijd weg.

Mijn vriend bewaart ze allemaal, vroeger deed z'n moeder dat voor 'm, nu hijzelf. Hij heeft een schoenendoos vol. Wat te doen met verjaardagskaarten? 394967
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Cheesegirl ma 12 maa 2012 - 5:20

Weggooien. Anders liggen ze ergens te verstoffen en ga ze uiteindelijk met een goede opruimbeurt ook de bak in.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  RYW ma 12 maa 2012 - 5:22

Carola589 schreef:Weggooien. Anders liggen ze ergens te verstoffen en ga ze uiteindelijk met een goede opruimbeurt ook de bak in.

Haha, dat heb ik ook altijd ja. Ik zeg ook: weggooien. Behalve als het een kaart is van je oma die niet lang meer te leven heeft, of zo.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:23

Eerst hangen ze een tijd aan een prikbord, de leuke kaarten & daarna stop ik ze in een doos. En eens in de zoveel tijd heb ik een opruimbui en dan zoek ik alles uit, en gooi ik de meeste dingen weg! Bijzondere kaarten of bijzondere teksten bewaar ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:24

Ik krijg er zo weinig dat ik niet de moeite neem om ze te bewaren. Meestal staan ze de dag van mijn verjaardag en daarna belanden ze in de kast. Vervolgens kom ik ze na een maand weer tegen en mik ik ze alsnog in de prullenbak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Marin ma 12 maa 2012 - 5:24

Ik gooi ze weg, tenzij het een hele leuke kaart is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:24

Pippa schreef:Eerst hangen ze een tijd aan een prikbord, de leuke kaarten & daarna stop ik ze in een doos. En eens in de zoveel tijd heb ik een opruimbui en dan zoek ik alles uit, en gooi ik de meeste dingen weg! Bijzondere kaarten of bijzondere teksten bewaar ik wel.
Zo doe ik het ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:29

Een week, soms twee weken ophangen en daarna weggooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:34

Ik heb een grote doos waar ik al mijn (lieve) kaarten in bewaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 5:37

Megara schreef:Weggooien tenzij ze een bijzondere betekenis hebben.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Monte ma 12 maa 2012 - 5:45

Ik gooi ze weg, tenzij hij erg bijzonder voor mij is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Flippin' Bitch ma 12 maa 2012 - 6:00

Ik heb een doos waarin ik kaarten bewaar. Soms dan kijk ik ze nog eens opnieuw, of ik gooi ze weg. Alleen de kaarten die echt waarde hebben, bewaar ik. Bijvoorbeeld met een hele persoonlijke tekst, kaarten van toen ik jaren geleden net verkering met mijn vriend had. En van opa's en oma's ook. Zij zijn al op leeftijd, zou het wel fijn vinden om nog iets dergelijks van hen te hebben mochten ze komen te overlijden. En soms ook omdat het een leuke kaart is smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 6:04

Kaarten met alleen gefeliciteerd en verder geen waarde krijg ik eigenlijk nooit.

De kaart die ik kreeg van PM en haar mannen, die staat hier nog altijd op de kast en daar blijft hij voorlopig ook nog staan I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Tsjip ma 12 maa 2012 - 6:29

Hier worden ze eerst op de wc gehangen. Ik heb hier zo'n stoffen memo-bord hangen. Zodra er weer een nieuwe lading kaarten komt gaan de oude weer weg. En leukste en/of de mooiste hangen het langst en ook vooraan Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Prosecco ma 12 maa 2012 - 6:31

Ik bewaar ze allemaal in een opbergdoos. Op en na mijn verjaardag staan ze altijd in de kamer en daarna gaan ze dus die doos in.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Mizz_S ma 12 maa 2012 - 6:44

Eerst een tijdje bewaren en dan gooi ik ze meestal weg. Kaarten die ik van mijn man krijg/heb gekregen bewaar ik allemaal.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Ibbeltje ma 12 maa 2012 - 6:49

Meestal weg gooien na een tijdje. Heb ze nu nog staan van eind Januari haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 7:02

De meeste verdwijnen hier in de prullenbak... De meest speciale kaarten die bewaar ik, die hangen op het magneetbord in het toilet op hier in een soort van memohart in de woonkamer...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Joli86 ma 12 maa 2012 - 7:43

[quote="Oreo"]Ik krijg er zo weinig dat ik niet de moeite neem om ze te bewaren. Meestal staan ze de dag van mijn verjaardag en daarna belanden ze in de kast. Vervolgens kom ik ze na een maand weer tegen en mik ik ze alsnog in de prullenbak![/quote]

+1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  CarpeDiem ma 12 maa 2012 - 8:05

Ik gooi ze altijd 1 of 2 weken na mijn verjaardag weg. Alleen de kaarten met een betekenis (van mijn ouders, opa en oma etc.) bewaar ik in een doos waar ik allerlei dingetjes in bewaar.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Burn ma 12 maa 2012 - 8:44

Ik breng de niet zo bijzondere naar oma..
Die recycled ze weer voor haar eigen kaartjes..
En de hele bijzondere bewaar ik..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met verjaardagskaarten? Empty Re: Wat te doen met verjaardagskaarten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum