Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sportmaatje gezocht regio Eindhoven

Ga naar beneden

Sportmaatje gezocht regio Eindhoven Empty Sportmaatje gezocht regio Eindhoven

Bericht  Chocoholic ma 10 jun 2013 - 0:25

Nu mijn scriptie af is en ik bijna ben afgestudeerd ben heb ik eindelijk weer lekker veel tijd om te gaan sporten. Wat ook nodig is: Ik ben de afgelopen maanden weer wat kilootjes aangekomen die ik er absoluut af wil hebben. :nopompom: Mijn planning is om elke dag aan sport te doen, de ene dag zwaarder dan de andere. En ik wil ook graag variatie, dus niet elke keer hetzelfde doen, maar echt bepaalde sporten uit te proberen. Helaas is mijn vriend geen fan van buitenshuis sporten en mijn vriendinnen hebben of te weinig tijd of wonen niet in de buurt. En omdat ik alleen sporten dus niet altijd even gezellig en motiverend vind, ben ik benieuwd of iemand hier het leuk zou vinden om samen te gaan sporten. Ik woon zelf in Eindhoven, en heb geen auto, dus ik zoek wel iemand die binnen deze regio woont of hier makkelijk heen kan komen.

Dus, wie heeft er ook tijd en zin om in shape te komen, of vind het gewoon leuk om lekker actief bezig te zijn? Ik hoor het graag! Yes
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum