Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lang haar

+3
Roxi3
rooss
Sanner
7 plaatsers

Ga naar beneden

lang haar Empty lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:36

Meiden met lang haar; hoe doen jullie je haar meestal?

Ik heb lang haar en heb het 9 van de 10 keer gewoon los en anders in een staart. Ik wil er 's morgens niet te veel tijd aan besteden. Wat doen jullie met je haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 4:42

Naar wek meestal op staart. Is makkelijker op een kdv. Anders doe ik wat met speldtjes of zo, of vlecht. Ook niet heel bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Sanner zo 13 nov 2011 - 4:44

Hangt haast altijd gewoon los. Ik stijl wel mijn pony iedere ochtend en vervelende plukjes. Soms doe ik wat met knipjes. Som steil ik het helemaal en soms maak ik krullen. Niks speciaals eigenlijk.

Sanner
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  rooss zo 13 nov 2011 - 4:51

af en toe los of een knip opgestoken, meestal een hele losse vlecht aan de zijkant, beetje zoals Lauren Verster haar haar altijd heeft smile

rooss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Roxi3 zo 13 nov 2011 - 5:36

Ik doe meestal een plukje van de zijkant naar achter met een haarspeldje, soms vlecht ik een plukje. Als ik naar de kapper ben geweest heb ik altijd een schuine lok. De rest van mijn haar hangt gewoon los, ik heb mijn haar echt nooit vast. Als ik een feestje heb dan krul ik mijn haar meestal.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Antibes zo 13 nov 2011 - 5:42

Ik draag het eigenlijk altijd in zo'n opgepropte knot of een vlecht. Het kost echt een half uur ofzo om mijn haar droog te fohnen, dus dat weiger ik echt 's ochtends. En ik houd van douchen 's ochtends en ik heb nog nooit een douchemuts gevonden die je haar écht droog houdt (en halfnat haar vind ik vies + lijkt dan vet tot het opgedroogd is).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:52

Ik vind het nu zo saai.. Het hangt echt.. nu vind ik dat wel mooi als alles op 1 lengte is, maar ik ben nog bezig met mijn laatste laag eruit te laten groeien. Sta echt op het punt om het af te knippen maar dat wil ik niet. Ik moet echt doorzetten.

Ook twijfel ik over de kleur. Ik mis de intensheid. Ik wil het of mooi blond of mooi bruin.. Nu is het naar mijn idee een beetje saai haha.

Mijn haar heeft ook zo'n rare scheiding zoals bij Blake Lively.. en de stijl is volgens mij ook redelijk hetzelfde. Ik heb alleen lichtbruin haar op het moment

lang haar Blake-lively-2011-a-p

Dit is wat ik mooi vind:

Of alles super stijl op 1 lengte (maar ik heb echt dik haar dus dat wordt altijd stijlen of het wordt van onder lelijk droog) - dit haar is echt prachtig.
lang haar 1715395_4ebe9af1ec8d83273900000c_large

Of deze. je ziet dat haar haar zo gezond is.
lang haar Tumblr_lukrar106q1qhdkxco1_500_large

Neeeh deze.. kijk hoe glanzend en zacht het eruit ziet.. Dat wil ik nou ook. Misschien moet ik het toch vaker wassen dan 2/3x per week. Misschien moet ik het gewoon om de dag wassen.
lang haar Tumblr_luk4vzxsy11qd856ao1_500_large

[img][/img]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Blond zo 13 nov 2011 - 6:08

Ik steek het op met speldjes, zodat er wat plukken loswallen en het wat speelser wordt. Soms krul ik het.

Anders hangt het los, maar er zit aardig wat slag in, dus dat vind ik ook wel leuk staan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:13

Mijn haar is zolang al op je tweede foto, Punk'd. Alleen heb ik vooraan nog lagen. Ik vind het ook wel mooi, maar elke dag wordt het een beetje saai. En dan krijg ik de neiging om te gaan knippen terwijl ik weet dat ik daar heel erg spijt van krijg. Het is niet heel dik, dus als ik een Lauren Verster vlecht wil, blijft het niet zitten of wordt het toch te strak. Krullen vind ik leuk, maar dat is te veel werk 's morgens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Antibes zo 13 nov 2011 - 6:55

Mijn haar is niet echt stijl en het heeft niet echt slag, hopeloos dus los.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 6:55

Het liefst los maar op het werk vast in een staart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:59

Mijn haar is zoals op de 2e foto alleen dan nog een heel stuk langer. Het is steil, helemaal recht zonder lagen en komt tot over mijn billen.

Meestal heb ik het los, een lage staart, een keer dubbel en de rest los, of een vlecht. Al dan niet gecombineerd met een haarband of in de zomer een zonnebril.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  sanne-84 zo 13 nov 2011 - 8:03

wisselend. de ene keer los, de andere keer met een clip half los. of met een clip helemaal vast, maar dat kan ook op verschillende manieren. of ik zet het rommelig vast met een speld, (en de ene keer meer bovenop mn hoofd dan een andere keer) of rommelig met een elastiek. of ik maak een vlecht. of ik gebruik zo'n clip waarin je haar in laagjes hangt zeg maar.
dit zijn eigenlijk de leuke makkelijke versies, kosten me een minuut.. als ik er meer werk van maak dan steek ik het op, en gebruik dan meerdere speldjes, en varieer met helemaal opgestoken of half.
owja, ik heb krullen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Bliss zo 13 nov 2011 - 8:41

Ik draag het meestal los, al heb ik de laatste tijd steeds vaker een staart. Ik weet ook nooit zo goed wat ik ermee moet. Gisteravond had ik het toevallig nog met een collega over dat we eigenlijk gewoon haar hebben i.p.v. een kapsel :P Ik heb slag in mn haar en kan er met krullenspray veel volume in kneden, dat vind ik wel leuk. Een andere keer vind ik het steiler juist weer leuker. Opsteken kan ik niet, dus dat doe ik nooit, terwijl ik het wel mooi vind. Ik heb niet echt een uitgesproken scheiding, de ene keer heb ik hem in het midden en een andere keer weer meer naar de zijkant.
Ik hou dit topic dus nog even in de gaten, want weet ook niet goed wat ik ermee moet! Wel wil ik het eigenlijk nog wat langer laten groeien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang haar Empty Re: lang haar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum