Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar kapper geweest, haar nog te lang

+10
Moira
Victoria-
Pien
TukTuk
Mint
Bliss
Melis_je
Willem
Caresses
Monte
14 plaatsers

Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Monte za 13 jul 2013 - 22:46

Ik ben gister naar de kapper geweest. Aan het eind zei ze ""zo daar is weer lekker een stuk vanaf"" en toen deed ze mijn cape af en pakte ze de bezem en spiegel. Ik vond het eigenlijk nog te lang in mijn nek(wilde het op de schouders), maar omdat ze de cape al had afgedaan en ze duidelijk snel ervan af wilde (was half uur voor sluiting) heb ik er niets van gezegd, heel stom. En nu weet ik niet wat ik ermee moet. Teruggaan voor 1 cm extra eraf vind ik ook wat stom staan. Wat zouden jullie doen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Caresses za 13 jul 2013 - 22:48

Ik zou balen en niets doen.
Als ik daarin assertiever was geweest, zou ik terug gaan en aangeven dat ik het toch nog iets te lang vind. Hopelijk wil ze het alsnog bijknippen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Willem za 13 jul 2013 - 22:52

Ik zou het er bij laten, tenzij die ene centimeter echt heel vervelend is. Als een kleur niet goed is uitgevallen dan zou ik wel naderhand vragen om correctie, maar met te weinig er af knippen vind ik het wat anders. Tenzij de afspraak vooraf zo was dat er meer af zou gaan dan nu is gedaan, dan heb je iets om op terug te komen. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar voor mezelf zou ik het er dus bij laten. Dan had ik mijn mond ter plekke maar moeten opentrekken.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Melis_je za 13 jul 2013 - 22:56

Ik vind dat ik terug zou moeten gaan, want ze heeft dan ook niet gevraagd of je tevreden was? Maar in praktijk zou ik het waarschijnlijk laten zitten.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Monte za 13 jul 2013 - 22:59

Ik ben dus ook niet zo assertief, maar ze heeft inderdaad niet gevraagd of ik tevreden was. Ook tussendoor vroeg ze niet of de lengte goed was, ze was ook super snel klaar.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Bliss za 13 jul 2013 - 23:07

Terug gaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Mint za 13 jul 2013 - 23:08

Ik zou eerst bellen en het probleem aangeven en vragen of ze het nog willen corrigeren. Je betaald een vermogen om geknipt te worden, dus dan mag het ook goed gebeuren.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  TukTuk za 13 jul 2013 - 23:09

Ik zou ook terug gaan, nee heb je, ja kan je krijgen. Heeft ze wel met een spiegel laten zien hoe het er van achter uit zag? Anders kan je dat ook nog aangeven, dat je thuis pas merkte dat het nog zo lang was, en dat je nogal het gevoel had dat ze haast had.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Pien za 13 jul 2013 - 23:13

Ik ben dan zo iemand die denkt, niet gelijk er iets van gezegd dus achteraf ook niet lopen zeuren!

Bij mijn eigen kapster (thuiskapster) heb ik haar 1 keer op gebeld omdat ik echt niet tevreden was, het was scheef, te lang en totaal niet wat ik wilde. Toen ik belde en het verhaal vertelde reageerde ze heel bot en geirriteerd. Heb duidelijk gezegd dat ik me bezwaard voelde om te bellen, toch is ze dezelfde dag gekomen om te herstellen en toen gaf ze aan dat ik terecht gebeld had!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Monte za 13 jul 2013 - 23:17

TukTuk schreef:Ik zou ook terug gaan, nee heb je, ja kan je krijgen. Heeft ze wel met een spiegel laten zien hoe het er van achter uit zag? Anders kan je dat ook nog aangeven, dat je thuis pas merkte dat het nog zo lang was, en dat je nogal het gevoel had dat ze haast had.

 Ze heeft inderdaad wel met de spiegel laten zien, maar toen was de cape al af en naar mijn idee was het meer om te laten zien, niet om te vragen of het goed was.

Mint: dat bellen vind ik ook wel een goed idee, dan kunnen zij zelf aangeven hoe ze het zien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Mint za 13 jul 2013 - 23:19

Ja, gewoon doen hoor!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Victoria- za 13 jul 2013 - 23:44

Lastig. Ik denk ook dat ik terug zou gaan en gewoon zou zeggen dat je het eigenlijk nog net iets te lang vind en of ze er nog iets vanaf wilt knippen.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Moira zo 14 jul 2013 - 0:26

Ik zou het er voor deze keer bij laten. Ik vind dat je er dan gelijk iets van had moeten zeggen en nu niet achteraf moet gaan bellen ofzo. Het is iets langer dan verwacht en je zag dat ook al bij de kapster, je hebt het toen wel geaccepteerd.

Maar ik zou mijzelf eerder afvragen of je wel bij zo iemand geknipt wilt worden. Snel nog even knippen voor sluitingstijd, niet knippen zoals de opdracht en ook niet vragen naar feedback.. Vind dat best slordig. Is ze altijd zo?
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  _Liv zo 14 jul 2013 - 1:08

Ik zou het er nu bij laten en in de toekomst, als het weer voorkomt, er wel wat van zeggen.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Arwyn zo 14 jul 2013 - 1:40

Ik zou terug gaan.
Heb zelf een keer gehad dat het een beetje scheef geknipt was, wat ik bij de kapper zelf nog niet gezien had. Ben daar ook gewoon mee terug gegaan. Je betaald er toch voor, dan vind ik dat je ook tevreden moet zijn.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Nyx zo 14 jul 2013 - 5:07

Ook al had ze mij de cape afgedaan en een spiegel gepakt, als het mij niet was bevallen dan had ze de spiegel weer kunnen opbergen en mij een cape kunnen omdoen. Maakt me niets uit of het voor sluitingstijd in. Daar ben ik wel assertief in, voornamelijk omdat ik vind dat ik al genoeg voor een simpel knipbeurtje moet neerleggen.

Of ik terug zou gaan, durf ik zo niet te zeggen. Het is me nog nooit overkomen. Of nee, wel dus. Mijn haarkleur was binnen twee dagen van rood naar oranje gegaan, dus toen ben ik ook gewoon teruggegaan. Dus gewoon teruggaan als het niet bevalt!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Moira zo 14 jul 2013 - 5:59

Arwyn schreef:Ik zou terug gaan.
Heb zelf een keer gehad dat het een beetje scheef geknipt was, wat ik bij de kapper zelf nog niet gezien had. Ben daar ook gewoon mee terug gegaan. Je betaald er toch voor, dan vind ik dat je ook tevreden moet zijn.

 Ik vind scheef knippen, waar je achteraf achter komt wel iets anders dan net iets te lang gehouden wat je toen ook al wist. Met de reden die jij noemt zou ik dan weer wel terug gaan.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Monte zo 14 jul 2013 - 6:03

Normaal zou ik het ook niet erg vinden en denk ach, dan maar wat langer. Maar nu ga ik over 1,5 week op vakantie en vind ik het altijd lekker als het niet over mijn schouders komt. Daarom baal ik nu zo dat ik er gelijk niet wat van gezegd heb. Ik ga nog even nadenken of ik het durf, maar dan zou ik denk ik morgen even bellen zoals mint zei.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  BlackPoint zo 14 jul 2013 - 6:57

Als ik het echt nog een stukje korter zou willen, zou ik gewoon teruggaan. En aangeven dat je pas daar bent
geweest maar de haarlengte toch nog wat te lang vindt. Misschien dat ze dan zelf al aangeven dat ze het wel willen bijknippen voor je en je er niet voor hoeft te betalen. Maar ik zou er dan niet te lang mee wachten.
Meestal leg ik mezelf erbij neer en doe ik het met hoe het geknipt is, dan had ik maar gelijk mijn mond open moeten trekken.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Gast zo 14 jul 2013 - 22:20

Ik zou even bellen om te overleggen. Een cm er af is zo gebeurd en waarschijnlijk bieden ze echt wel aan om dat te doen. Mijn kapper zou dat geen probleem vinden. Die knipt ook gratis je pony bij enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar kapper geweest, haar nog te lang Empty Re: Naar kapper geweest, haar nog te lang

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum