Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Budget Foundation

+8
Possom
Mida4you
TNMN
Chocolate Cookie
Davinia
Gigi_
Beachgirl
Raindrop
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 6:55

Je hebt nu een onzuivere huid zeg je.. Wellicht dat een andere dagcreme daar nu beter op in speelt. Je huid verandert door hormonen, dus het is niet zo gek dat je soms een andere crème nodig hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 6:58

Op die ik heb krijg ik geen reacties, als ik een andere probeer wel dus waarom zou ik switchen van dagcreme? Het gaat mij om een foundation om zo nu en dan op te doen met bijv een feestje of als ik uitga...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:45

Anniej_S schreef:Op die ik heb krijg ik geen reacties, als ik een andere probeer wel dus waarom zou ik switchen van dagcreme? Het gaat mij om een foundation om zo nu en dan op te doen met bijv een feestje of als ik uitga...

Je zegt in je openingspost dat je een onzuivere huid hebt gekregen door de spiraal. Het enige wat ik zeg is dat je misschien door een andere dagcreme beter op je huid in kan spelen, waardoor die onzuivere huid weg trekt. Omdat je lichaam nou eenmaal reageert op hormonen en je dus helemaal geen foundation nodig hoeft te hebben. Foundation doet over het algemeen nou niet zo heel veel goed voor je huid.

Maar goed, het is maar een tip hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Toet ma 3 okt 2011 - 8:58

Als ze al dagcrème voor een gemengde huid heeft, is het niet nodig te switchen. Ik zou wel een goede facewash kopen. Eén die tegen onzuiverheden werkt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:01

toetje_ schreef:Als ze al dagcrème voor een gemengde huid heeft, is het niet nodig te switchen. Ik zou wel een goede facewash kopen. Eén die tegen onzuiverheden werkt.

Schijnt wel uit te maken. Ik heb verschillende dagcremes geprobeerd (van dezelfde soort huidtype), maar geen verbetering. Nu heb ik er 1, ook voor de onzuivere huid: nergens last meer van. Goede facewash is inderdaad ook belangrijk

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:06

Hema!!!! I love you

Deze:

Budget Foundation - Pagina 2 Foundation11

Niet duur en erg goed. Er zit zelfs een spf 15 in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:07

Jolicious schreef:Als je nu een onzuivere huid hebt door je anticonceptie, kan je dan niet beter op een andere dagcreme overstappen? Ik denk dat je je huid alleen maar meer geweld aan doet als je er foundation over heen smeert.

Niet bij de mijne, serieus. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:10

En ja, ochtend en avond je huid héél goed reinigen is ook belangrijk. Anders heeft het nog geen nut een foundation te gebruiken Wink

Plus: altijd als basis een goede dagcréme gebruiken die je minimaal 20 min in moet laten trekken voordat je je foundation aanbrengt. Poeder erover kan ook prima, maar dat zou ik niet teveel doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:14

Tea-Leaf schreef:
Jolicious schreef:Als je nu een onzuivere huid hebt door je anticonceptie, kan je dan niet beter op een andere dagcreme overstappen? Ik denk dat je je huid alleen maar meer geweld aan doet als je er foundation over heen smeert.

Niet bij de mijne, serieus. smile

Jij hebt al een puur huidje van jezelf, dus jij mag niks zeggen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Budget Foundation - Pagina 2 Empty Re: Budget Foundation

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum