Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke foundation?

+3
Blond
Toet
Mariposa
7 plaatsers

Ga naar beneden

welke foundation? Empty welke foundation?

Bericht  Mariposa ma 28 nov 2011 - 1:05

Ik ben op zoek naar een nieuwe foundation en ben benieuwd of jullie nog aanraders hebben? Ik vind het belangrijk dat hij goed dekkend is en geschikt voor een vette huid. Geen mousse want daar krijg ik helaas pukkels van. Gebruik momenteel l'oreal infallible en die vind ik heel fijn maar vind het altijd leuk om wat anders uit te proberen.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 1:42

Ik heb ook een redelijke vette huid en ik gebruik al jaren deze van Rimmel en vind 'm erg fijn

welke foundation? Rimmel-stay-mat-pressed-powder-silky-beige-005-1-stuk

Je moet er dus wel apart nog een sponsje of kwast bij kopen


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Toet ma 28 nov 2011 - 1:47

Ik gebruik momenteel superbalanced make-up foundation van Clinique, iets duurder maar wel heel erg fijn en ik doe er erg lang mee. Hij dekt goed en is de eerste foundation die bij mij ook echt de hele dag blijft zitten.

Ik zou iedereen die maar geen perfecte foundation kan vinden aanraden om naar douglas o.i.d. te gaan voor advies.
De foundations van Rituals schijnen ook goed te zijn!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 2:55

Ik heb net een nieuwe MAC foundation. Vind hem erg fijn (maar hij is niet 100% dekkend en niet voor een vette huid..) maar MAC heeft wel echt heel veel soorten en kleuren.

Ik heb bij de Bijenkorf in Amsterdam (bij de MAC corner) advies gevraagd en ik werd gelijk helemaal opgemaakt etc. Ben echt erg blij met m'n foundation smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 7:27

Ik gebruik een foundation van Chanel. Ik heb jaren gezocht naar de juiste kleur, maar echt alles is te roze voor mijn huid (en als ie niet te roze is, is hij te donker). Alleen zit mijn foundation in een heel onhandig potje waar je maar de helft uit kunt krijgen. Dus nu heb ik een tester opgehaald bij Ici Paris van een andere Chanel foundation om te kijken of die kleur ook goed is (in een handiger potje).
Hiervoor had ik een foundation van Clinique, maar Chanel is toch eigenlijk het enige merk waar mijn huid niet raar op reageert. Ik gebruik meestal alleen een poeder, ook van Chanel. Die dekt ook best goed (er zit een kwast bij en een sponsje, waarmee je hem dekkender kunt aanbrengen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Blond ma 28 nov 2011 - 8:05

Mijn zusje heeft een hele fijne van Dior, zij heeft ook een wat vettere huid en hij is goed dekkend. Wel duurder dan je l'oreal, maar als je bijvoorbeeld wacht tot de Douglas of Ici Paris weer eens kortingsweken hebben, kan je het proberen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  PapillonRose ma 28 nov 2011 - 8:38

Ik heb foundation van Essence, Clear & Matt. Geschikt voor de vettere huid (heb ik ook). Dekt goed en eindelijk eens een keer een kleur die bij mijn gezicht past (moet altijd zo licht mogelijk hebben). En maar een paar euro!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Mida4you ma 28 nov 2011 - 8:40

PapillonRose schreef:Ik heb foundation van Essence, Clear & Matt. Geschikt voor de vettere huid (heb ik ook). Dekt goed en eindelijk eens een keer een kleur die bij mijn gezicht past (moet altijd zo licht mogelijk hebben). En maar een paar euro!

Deze heb ik ook een hele poos gehad, beviel goed
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Mida4you ma 28 nov 2011 - 8:41

welke foundation? Catrice-matt-makeup

Ik heb nu deze en die bevalt ook erg goed!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:13

Bobbie schreef:Ik gebruik een foundation van Chanel. Ik heb jaren gezocht naar de juiste kleur, maar echt alles is te roze voor mijn huid (en als ie niet te roze is, is hij te donker). Alleen zit mijn foundation in een heel onhandig potje waar je maar de helft uit kunt krijgen. Dus nu heb ik een tester opgehaald bij Ici Paris van een andere Chanel foundation om te kijken of die kleur ook goed is (in een handiger potje).
Hiervoor had ik een foundation van Clinique, maar Chanel is toch eigenlijk het enige merk waar mijn huid niet raar op reageert. Ik gebruik meestal alleen een poeder, ook van Chanel. Die dekt ook best goed (er zit een kwast bij en een sponsje, waarmee je hem dekkender kunt aanbrengen).

Die poederfoundation heb ik ook, maar de laatste tijd is mijn huidkleur volgens mij veranderd want hij oogt steeds meer oranje Sad .. gebruik hem nu meer als blusher haha. In iedergeval niet meer als totale foundation.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:14

Bare minerals foundation! Ik wil niks anders meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 10:29

Ik heb MaxFactor maar nu mijn huid er steeds beter uit gaat zien, vind ik deze te dekkend. Ik ga deze week denk ik even naar de ICI Paris of Douglas voor make-up advies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 12:18

Ik gebruikte altijd Lancome, maar sinds een paar jaar Hema extra dekkend en anti-rimpel. Ik doe daar altijd een klein laagje losse poeder, ook van de Hema, overheen en ik ben super tevreden. Zeker voor de prijs, 15 euro in totaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Sylvana ma 28 nov 2011 - 21:26

Revlon Colorstay foundation voor de vette/gecombineerde huid I love you

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Jeanette za 17 dec 2011 - 4:41

Ik gebruik sinds kort die van Babor en die is echt super! Past precies bij mijn huid en egaliseert mooi zonder dat anderen zien dat je het op hebt. Hij is wel prijzig (rond de 30 euro voor een tube van 50 ml), maar hij is het zeker waard.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke foundation? Empty Re: welke foundation?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum