Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcremé en Foundation

Ga naar beneden

Dagcremé en Foundation  Empty Dagcremé en Foundation

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 2:48

Mijn huid is overgevoelig voor van alles en nog wat. De reden waarom ik jaren geleden begonnen ben Dermolin dagcremé. Helaas is hij nog amper te krijgen in mijn woonplaats en daarom ben ik overgestapt op Zarqa (ook zonder parfum en parabenen). De cremé is dikker, maar zoveel fijner. Mijn huid reageert er ook goed op.

Nu merk ik alleen dat ik hier overheen geen foundation meer kan smeren. In eerste instantie lag het aan mijn smeerkunsten. Ik was natuurlijk gewend, door het dunne van de creme van Dermolin, om gelijk verder te kunnen gaan met smeren van foundation, maar dat veroorzaakt nu vlekken, omdat de dikke cremé niet gelijk intrekt. Maar nu, na wat langer wachten, tot de cremé goed is ingewerkt, begint mijn gezicht te trekken van de foundation. (Op de manier waarop mijn huid trekt als ik er cremé op smeer van bv. Nivea)

Ik had hier eerder geen last van en ik vind het eigenlijk wel vervelend. Maar kan ik er iets tegen doen? Toch andere gezichtscremé of andere foundation gebruiken wat wellicht ook hypo allergeen is? Iemand dit ooit gehad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcremé en Foundation  Empty Re: Dagcremé en Foundation

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 4:40

En als je het eerst mengt op je hand en dan smeert? Of dekt je foundation dan te weinig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcremé en Foundation  Empty Re: Dagcremé en Foundation

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:59

Stofzuiger schreef:En als je het eerst mengt op je hand en dan smeert? Of dekt je foundation dan te weinig?

Momenteel gebruik ik Hema foundation en ik heb dat geprobeerd het op te brengen met mijn vingertoppen en dan uit te smeren met een Lancomekwast, maar het effect blijft dat mijn gezicht blijft trekken. Ik heb opeens ook rode vlekken in mijn gezicht na het gebruik van foundation, terwijl ik met cremé van Zarqa alleen of dermolin en Hema geen last had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcremé en Foundation  Empty Re: Dagcremé en Foundation

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum