Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 4:36

Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 wo 18 apr 2012 - 6:55

Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?

Heeft Name-It een online shop dan? I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Liadan wo 18 apr 2012 - 6:56

Annie24 schreef:
Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?

Heeft Name-It een online shop dan? I love you
Dat wist ik ook niet!

(annie24 ken je ikenmijnkind.nl al? daar is ook veel name-it veel goedkoper dan normaal)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 wo 18 apr 2012 - 7:01

Liadan schreef:
Annie24 schreef:
Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?

Heeft Name-It een online shop dan? I love you
Dat wist ik ook niet!

(annie24 ken je ikenmijnkind.nl al? daar is ook veel name-it veel goedkoper dan normaal)

Jaaaaaaaaaaaaa Ik I love you van die site!

De meeste shirtjes die Y. heeft zijn van Name-it: niet duur, blijven mooi na vaak wassen en de pasvorm is voor hem perfect. Broekjes van Name-it vallen weer te wijd (net zo'n MC-Hammer broek Laughing ) dus die koop ik eigenlijk nooit.

Wat ik net wel tegenkwam tijdens mijn zoektocht naar de online Name-it shop:

Alleen vandaag nog 35% korting op Name-It bij Hummbee.com
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Bruintje Beer wo 18 apr 2012 - 7:32

Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?
ook in de winkel!! Of het online is weet ik niet nog niet gekeken!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Happydobby wo 18 apr 2012 - 22:55

Bij Albert heyn is de biologische opvolgmelk in de aanbieding voor 6.30

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:14

Name It online:

http://nl.bestseller.com/name-it?forcecountry=NL&utm_nooverride=1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 23:22

Bruintje Beer schreef:
Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?
ook in de winkel!! Of het online is weet ik niet nog niet gekeken!

Super dan ga ik daar vanavond even kijken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Novalee do 19 apr 2012 - 0:54

Bij Herinnering op Linnen krijg je nu 20% korting met de code moeder. De code is geldig voor alle formaten en alle effecten en baklijsten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 18:45

Oh super die code van herinnering op linnen! Wij willen een foto van haar 1.60x90 af laten drukken dus dat scheelt echt aanzienlijk! Weet je tot wanneer die code geldig is?

Vandaag (bij mij althans) met de kruidvat voordeelkaart pampers new baby maat 1 tm 3 met 50% korting! Max 2 pakken per klant. Maat 3 gaat tot 7 kilo. Wel even activeren op je kaart!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 18:47

Van 19 tot 22 april bij kleertjes.com 20%korting op alle kinderkleding, met de code psst20

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Novalee do 19 apr 2012 - 19:07

Parel, de actie loopt tot 13 mei!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  nillis do 19 apr 2012 - 19:47

Er is nu bij de wibra actie van 25 %korting op kinderkleding. Heb wat simpele zomer stelletjes gehaald voor de camping.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 20:06

Vandaag bij de kruidvat een actie met de voordeelkaart van de Pampers New Baby. Als je die aanbieding activeert is het 5,75/pak (weet niet of ze fijn zijn maar bij deze even gemeld Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow do 19 apr 2012 - 20:27

Ja die aanbieding had ik ook! Je mag weliswaar maar 2 pakken per klant, maar zijn er toch weer 2 smile ik vind ze erg fijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey do 19 apr 2012 - 20:39

joepie ik heb die aanbieding ook weer. Vorige keer mocht je er 3, maar goed 2 pakken is ook fijn.

Herinneringen op linnen heeft ook 20% korting ivm moederdag.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 20:42

misschien een stomme vraag maar hoelang zitten baby`s ongeveer in die new baby/new born pampers? Heb laatst al in een aanbieding van het kruidvat merk 3 pakken gekocht. En anders haal ik deze nog bij (gooi ze wel op zolder :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey do 19 apr 2012 - 20:44

Lily schreef:misschien een stomme vraag maar hoelang zitten baby`s ongeveer in die new baby/new born pampers? Heb laatst al in een aanbieding van het kruidvat merk 3 pakken gekocht. En anders haal ik deze nog bij (gooi ze wel op zolder :P)

Uh begin maar bij maatje 1 Cool
Siem zit sinds een paar weken in maat 2 en daar kan hij nog wel even mee toe. Al haal ik wel maatje 3 nu.

Maat 1 s handig van pampers want daar zit een plasstrip in. Vooral de eerste twee weken vond ik dat handig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Supertalentje do 19 apr 2012 - 21:12

Lily schreef:misschien een stomme vraag maar hoelang zitten baby`s ongeveer in die new baby/new born pampers? Heb laatst al in een aanbieding van het kruidvat merk 3 pakken gekocht. En anders haal ik deze nog bij (gooi ze wel op zolder :P)

Maat 1 is tot een kilo of 5? Maat 2 van 3 tot 6 kilo? In ieder geval, ze overlappen elkaar. Ik had zoveel maat 1 dat ik die tot 5 kilo heb gedragen (heb 1 pak weggegeven) en nu is K alweer ruim 6 kilo maar ik heb nog 3 pakken maat 2 staan. Ik zou maat 3 kopen als je nu al 3 pakken maat 1 hebt. Sowieso zijn luiers altijd wel ergens in de aanbieding, dus ik zou niet teveel van 1 maat inslaan.
K. Heeft 2 maanden maat 1 gedragen, maar hij had een geboortegewicht van 3100 gram, als je kindje 4 kilo is kun je ze veel korter aan.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  mickey do 19 apr 2012 - 21:20

Ik heb geloof ik inderdaad maar 3 pakken maat 1 gebruikt, toen werd het toch echt te krap. F woog 3800 bij zijn geboorte. Inmiddel gebruik ik de New Baby's niet meer, best jammer want ik kreeg ook die aanbieding van Kruitvat.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  studiebol do 19 apr 2012 - 21:24

Nou ik stond vanmorgen bij de kruidvat, netjes mijn kaart geacitveerd enzo.. maar er ging geen korting af, gelukkig aardige mevrouw die het allemaal heeft nagezocht.. maar het was wel ff vervelend.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 21:38

thanks dames, ja op de verpakking stond dat je met zo`n pak ongeveer een week deed dus dacht vraag het hier even. En ik heb denk ik die pakken van 3-6 kg (die gingen er geloof ik uit bij de Kruidvat) Ach anders laat ik het zo. Die aanbieding zal nog wel vaker komen en dan haal ik `m de volgende keer wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey do 19 apr 2012 - 22:01

Lily: ik had ook een partijtje kruidvat luiers op de kop getikt. Maatje 1. Er zaten twee verschillende in en 1 soort daar was Siem elke keer nat bij (met schaapjes). De andere soort (met konijntjes) pakte hij wel. Gebruikte die kruidvatluiers overdag en 's nachts pampers. Maar ben wel blij dat ik er vanaf was/op was want vond ze niet fijn, vond ze te stug voor die kleine babybillen.
Dus sta er niet raar van op te kijken als jou kleintje straks telkens nat is. Lees hier meestal dat vanaf maat 3 de luiers wel weer goed zijn. Maar dat moet ik zelf nog ondervinden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  MissD do 19 apr 2012 - 22:17

SarahKey schreef:Lily: ik had ook een partijtje kruidvat luiers op de kop getikt. Maatje 1. Er zaten twee verschillende in en 1 soort daar was Siem elke keer nat bij (met schaapjes). De andere soort (met konijntjes) pakte hij wel. Gebruikte die kruidvatluiers overdag en 's nachts pampers. Maar ben wel blij dat ik er vanaf was/op was want vond ze niet fijn, vond ze te stug voor die kleine babybillen.
Dus sta er niet raar van op te kijken als jou kleintje straks telkens nat is. Lees hier meestal dat vanaf maat 3 de luiers wel weer goed zijn. Maar dat moet ik zelf nog ondervinden.

Zou dat niet bij alle kindjes anders zijn? T. was steeds drijfnat in pampers, dus ben kruidvat luiers gaan gebruiken daar heb ik nooit problemen mee. Heb er ook een keer van de etos gehad, en ook daarin was ze nat.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Laced do 19 apr 2012 - 22:19

MissD schreef:
SarahKey schreef:Lily: ik had ook een partijtje kruidvat luiers op de kop getikt. Maatje 1. Er zaten twee verschillende in en 1 soort daar was Siem elke keer nat bij (met schaapjes). De andere soort (met konijntjes) pakte hij wel. Gebruikte die kruidvatluiers overdag en 's nachts pampers. Maar ben wel blij dat ik er vanaf was/op was want vond ze niet fijn, vond ze te stug voor die kleine babybillen.
Dus sta er niet raar van op te kijken als jou kleintje straks telkens nat is. Lees hier meestal dat vanaf maat 3 de luiers wel weer goed zijn. Maar dat moet ik zelf nog ondervinden.

Zou dat niet bij alle kindjes anders zijn? T. was steeds drijfnat in pampers, dus ben kruidvat luiers gaan gebruiken daar heb ik nooit problemen mee. Heb er ook een keer van de etos gehad, en ook daarin was ze nat.

Inderdaad. Ik vond de luiers van pampers niet fijn. Hier nooit problemen gehad met de kv luiers.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 39 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum