Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

+11
Sneeuwvlok
Jeanette
SoGood
Marin
Tania
Susan
Snoes
Zwoesj
Happinaz
Feyd
Rush
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:32

Ik ga vanaf deze menstruatie weer beginnen met de pil. Ben een jaar geleden gestopt omdat ik veel last had tijdens mijn menstruatie, maar heb zoveel puistjes dat ik op doktersadvies weer ga beginnen. Toen ik voor het eerst begon met de pil was ik 14, nu 26, dus ik heb echt geen idee of je nou echt dikker wordt van de pil of dat dit een fabeltje is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Rush wo 14 sep 2011 - 7:34

In de pil zit een stofje wat zorgt voor hongergevoel. Van hongergevoel kom je niet aan, van toegeven aan dat gevoel wel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:40

Ik heb geen idee of ik er van ben aangekomen. Ik ben met de pil begonnen toen ik 18 was en toen woog ik nog een kilo of 45, maar toen was ik nog in de groei (ben pas heel laat gaan groeien en vrouwelijke vormen gaan krijgen). Ik ben nooit meer gestopt met de pil en ben nu 31 en nu weeg ik 57 kg. Dus ik ben wel veel aangekomen, maar ik denk niet dat dat door de pil is gekomen. Ik heb altijd heel erg veel gegeten, en sinds ik minder eet (minder honger door zittend werk en niet meer dagelijks 30 km fietsen) ben ik alleen maar aangekomen.
Ik heb verschillende pillen geslikt, Diane (destijds ivm acne), en daar ben ik niet echt van aangekomen, daarna Yasmin, ook daar niks van gemerkt (daar kreeg ik wel erg veel stemmingswisselingen van) en nu sinds een paar jaar weer gewoon de Microgynon. Ook daar geen bijwerkingen van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:44

Rush schreef:In de pil zit een stofje wat zorgt voor hongergevoel. Van hongergevoel kom je niet aan, van toegeven aan dat gevoel wel.

Als het dit is dan moet het wel goedkomen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Feyd wo 14 sep 2011 - 7:44

Rush schreef:In de pil zit een stofje wat zorgt voor hongergevoel. Van hongergevoel kom je niet aan, van toegeven aan dat gevoel wel.

Dit inderdaad..
Feyd
Feyd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 77
Registratiedatum : 08-09-11

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/luna/

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Happinaz wo 14 sep 2011 - 7:45

Bij mij wel waarheid. De toevoeging van de hormonen hebben op mijn lijf het effect dat ik flinke vollere borsten krijg, en dat mijn middel uitdijt. Ook maken die hormonen dat ik veel vocht vasthoudt en daardoor wat opgeblazen lijk.
Ik ben nu al bijna 8 jaar niet meer aan de pil en als ik ongesteld moet worden, en dus met hormonen te maken heb, dan ben ik ook altijd meer opgeblazen in heel mijn lijf door al het vocht wat ik vasthoudt.

Dus voor mij; waarheid. Het scheelt mij zo'n 3 tot 4 kilo.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 7:58

Voor mij is het geen waarheid, pil of geen pil, mijn gewicht blijft altijd ongeveer hetzelfde (als ik niet zwanger ben dan).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Zwoesj wo 14 sep 2011 - 8:39

Waarheid. Zonder meer te gaan eten, toch 10 kg aangekomen. Mijn lichaam kan de extra hormonen niet aan, plus de combinatie met een te zware pil zijn toen funest geweest
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:54

Zwoesj schreef:Waarheid. Zonder meer te gaan eten, toch 10 kg aangekomen. Mijn lichaam kan de extra hormonen niet aan, plus de combinatie met een te zware pil zijn toen funest geweest

+ 1.

Toen ik een jaar of 18 19 was ging ik pas aan de pil, ik veranderde verder niks in mijn eet en sport patroon. Ben nu 5 jaar verder en ook zeker 10 kilo. Inmiddels ben ik met andere pillen aan het experimenteren... ik ben al niet erg slank van postuur, dus ik werd het wel een beetje zat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Snoes wo 14 sep 2011 - 8:55

Twellie schreef:Voor mij is het geen waarheid, pil of geen pil, mijn gewicht blijft altijd ongeveer hetzelfde (als ik niet zwanger ben dan).
+ 1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 9:07

Ik denk dat je wel moet bedenken dat vrouwen vaak voor het eerst aan de pil gaan op een leeftijd waarop je toch wel aan gaat komen. Meestal blijf je niet eeuwig zo slank als in je tienertijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Tania wo 14 sep 2011 - 9:13

Ik weet niet of ik aangekomen ben door de pil, maar ik ben wel afgevallen toen ik stopte (en niet anders gaan eten).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:20

Bij mij klopt het ook niet, maar denk dat het ook mee speelt welke pil je slikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:33

Ik ben 1 kilo aangekomen toen ik de pil ging slikken. Had niet meer honger en ook niet meer gegeten, dus denk dat het vocht was wat ik vasthield.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Marin wo 14 sep 2011 - 10:03

Ik ben sinds twee maanden weer aan de pil (na 1,5 jaar gestopt te zijn geweest) en ik ben alleen maar afgevallen sinds ik weer aan de pil ben smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 10:13

Ik heb veel minder eetlust als ik geen pil slik, dus voor mij scheelt het wel. M'n menstruatie is sowieso veel lichter zonder pil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  SoGood wo 14 sep 2011 - 21:34

Ik was 17 toen ik aan de pil ging, ik ben aangekomen maar sowieso kom je aan rond die leeftijd.

Edit: Onee, ik weeg nu hetzelfde als toen ik 17 was.

Conclusie: Geen idee of ik door de pil ben aangekomen. Question
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Jeanette wo 14 sep 2011 - 21:51

Ik ben begonnen toen ik 15 was, dus ik zou het zelf niet weten. Maar ik denk dat het ook aan de zwaarte van de pil ligt en de hoeveelheid hormonen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 8:53

Het is dus echt per persoon en per pil verschillend. Toen ik de eerste keer begon ben ik volgens mij wel aangekomen nu ik er nog over nagedacht heb, maar dat kan dan natuurlijk ook zijn geweest omdat ik midden in mijn puberteit zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Sneeuwvlok do 15 sep 2011 - 9:19

In de combinatiepil zitten oestrogenen en progesteron. En progesteron zorgt ervoor dat je meer vocht vasthoud, aangezien je dus de hele tijd progesteron slikt ( bij een normale cyclus is progesteron wisselend in waarde ) houd je meer vocht vast. Maar dit is volgens mij wel een verschil van 2 kilo max
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Marie do 15 sep 2011 - 21:24

Tania schreef:Ik weet niet of ik aangekomen ben door de pil, maar ik ben wel afgevallen toen ik stopte (en niet anders gaan eten).
+1
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 1:48

Ja ik kan met zekerheid zeggen dat ik was aangekomen door de pil. En niet zo'n beetje ook, was echt gewoon dik, gewoon puur door het vocht vasthouden. Ik kreeg toen ook een steeds grotere maat qua broeken. Serieus ik kwam overal aan, heupen en zelfs mijn gezicht was een ballon. Na echt veel te lange tijd zo rondgelopen te hebben om een andere lichtere pil gevraagd en meteen 2 weken later zag ik al duidelijk verschil.

Waarom ik pas na een hele lange tijd overgestapt ben op een andere pil was omdat mijn vroegere huisarts het niet geloofde dat het door de pil kwam. Hij zei dat ik maar moest afvallen en wimpelde het af. Door verhuizing over gestapt naar andere huisarts en na een hele tijd pas contact opgenomen met die nieuwe huisarts. Ik hoefde niet eens langs te komen, kreeg gewoon een nieuw recept voorgeschreven, deed totaal niet moeilijk. Wat was ik blij en het vocht is er inmiddels af, hoewel ik denk dat als ik helemaal zou stoppen, er nog meer vanaf gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 0:14

Ik ben met de pil 2 kilo aangekomen. Wanneer ik stop met de pil val ik die 2 kilo ook meteen weer af....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Sylvana za 17 sep 2011 - 7:49

Pil of geen pil, het is niet van invloed op mijn gewicht.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  TNMN di 20 sep 2011 - 1:37

Susan schreef:Ik denk dat je wel moet bedenken dat vrouwen vaak voor het eerst aan de pil gaan op een leeftijd waarop je toch wel aan gaat komen. Meestal blijf je niet eeuwig zo slank als in je tienertijd.

Dit dus, ik ging aan de pil toen ik een jaar of 15 was.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje? Empty Re: Aankomen van de pil; waarheid of fabeltje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum