Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke grote babyzaak midden van het land?

+10
Pussycat
Happydobby
Ugly Betty
Annemie
Tiara
red rose
blondje1313
Jasmine
meisje
Katjing
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 20:18

Ik wil vandaag omdat de echo goed was gisterenavond met mijn man iets leuks gaan kopen en kinderwagens gaan uitproberen, we willen daarvoor naar een wat grotere babyzaak. Ik heb al gevonden babyhuys in Harderwijk, Prenatal Hearts in Amersfoort (alleen de website doet het niet dus kan niet zien hoe groot die is) en babydump in Veenendaal maar ik heb geen idee wat nou een leukere winkel is.
Wat vinden jullie leuke grote babyzaken in het midden van het land?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  meisje wo 3 okt 2012 - 20:21

Zit er geen babypark ergens midden in het land?
Ik vond dat een erg leuke winkel
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Jasmine wo 3 okt 2012 - 20:25

In Kesteren zit een vestiging van Babypark
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  blondje1313 wo 3 okt 2012 - 20:29

Prenatal Hearts is volgens mij nieuw en de grootste Prenatal die er is. Er staat een heel artikel over in de Wij Jonge Ouders van deze maand, ik zal even voor je kijken.
Oke, de officiële opening is 11 oktober, dus dan denk ik dat het vandaag nog niet open is?
Wel leuk, je kunt er ook een pretecho laten maken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 20:32

blondje1313 schreef:Prenatal Hearts is volgens mij nieuw en de grootste Prenatal die er is. Er staat een heel artikel over in de Wij Jonge Ouders van deze maand, ik zal even voor je kijken.
Oke, de officiële opening is 11 oktober, dus dan denk ik dat het vandaag nog niet open is?
Wel leuk, je kunt er ook een pretecho laten maken.

Vreemd, ik weet wel zeker dat die al open is!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  blondje1313 wo 3 okt 2012 - 20:34

Ok, dan is de officiële opening gewoon wat aan de late kant.
Mocht je er heen gaan laat je dan weten hoe het was, ben wel benieuwd eigenlijk of het echt de moeite waard is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 20:34

Jasmine schreef:In Kesteren zit een vestiging van Babypark

Het is net iets te ver weg als ik het vergelijk met andere grote babywinkels dus ik denk toch dat we voor eentje dichterbij gaan.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 20:36

blondje1313 schreef:Ok, dan is de officiële opening gewoon wat aan de late kant.
Mocht je er heen gaan laat je dan weten hoe het was, ben wel benieuwd eigenlijk of het echt de moeite waard is.

Is goed!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  red rose wo 3 okt 2012 - 20:36

Prenatal bij amersfoort vathorst is al open. In gouda zit een babypark dat is een hele leuke winkel, wij vonden het wel erg duur. Op woonboulevard utrecht zit prenatal en babydump
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Tiara wo 3 okt 2012 - 20:58

Ik vind zelf de prenatal hearts wel mooi, maar niet heel bijzonder. Ik vond babypark in Kesteren leuker voor kamertjes en andere dingen.

Edt: Lees net dat je voor kinderwagens wilt gaan kijken, daar is de Prenatal wel ok voor.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Annemie wo 3 okt 2012 - 21:21

Ik keek mijn ogen uit bij babypark, ik had niet verwacht dat het zo groot was. Zover ligt het niet van Veenendaal.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Ugly Betty wo 3 okt 2012 - 21:23

Bij het babyhuys hebben ze meer kinderwagens dan bij Prenatal Vathorst en Babyhuys is qua kinderwagens ook niet duur.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Happydobby wo 3 okt 2012 - 21:24

Ik ben geboren in V.eenendaal en mijn moeder kwam uit K.esteren, is 20 minuten rijden buiten de spits. Ik weet dat de babydump in V.eenendaal een grote winkel is, ze hebben positiemode en dat hebben niet alle filialen.

Babypark K.esteren is niet open op zondag, en breng voor de grap op zondag eens een bezoekje aan hun website Wink

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 21:25

Ugly Betty schreef:Bij het babyhuys hebben ze meer kinderwagens dan bij Prenatal Vathorst en Babyhuys is qua kinderwagens ook niet duur.

Ok dat is goed om te weten! En in vergelijking met babypark? Of weet je dat niet?
Ik twijfel nu nog tussen babypark in veenendaal of babyhuys in Harderwijk.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Ugly Betty wo 3 okt 2012 - 21:27

Katjing schreef:
Ugly Betty schreef:Bij het babyhuys hebben ze meer kinderwagens dan bij Prenatal Vathorst en Babyhuys is qua kinderwagens ook niet duur.

Ok dat is goed om te weten! En in vergelijking met babypark? Of weet je dat niet?
Ik twijfel nu nog tussen babypark in veenendaal of babyhuys in Harderwijk.

Ik ben nooit bij Babypark geweest dus dat kan ik je niet vertellen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 21:28

Toch ziet die Prenatal er ook wel erg leuk uit om heen te gaan, ik kwam er zaterdag langs toen ik naar de IKEA ging, maar mag er van mezelf niet naar toe Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Pussycat wo 3 okt 2012 - 21:30

Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar dat zal wel te googlen zijn of misschien weet iemand het hier wel...
Maar in utrecht heb je 3 grote babyzaken bij elkaar staan.
Daar vond ik het altijd wel leuk om te kijken en wij hebben daar ook zo'n beetje alles gekocht!

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  M@niek wo 3 okt 2012 - 21:36

De babydump in utrecht is failliet! Staat ook niet meer bij de vestigingen op de website van babydump.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Ugly Betty wo 3 okt 2012 - 21:37

Pippa schreef:Toch ziet die Prenatal er ook wel erg leuk uit om heen te gaan, ik kwam er zaterdag langs toen ik naar de IKEA ging, maar mag er van mezelf niet naar toe Leuke grote babyzaak midden van het land? 3079029344

Het lijkt van buiten heel leuk, maar het is maar 1 verdieping. Ik had het veel groter verwacht. Voor mijn gevoel hebben ze ook minder producten dan bijvoorbeeld Zwolle of Almere...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Pussycat wo 3 okt 2012 - 21:38

Oow echt waar? Dat wist ik niet...

Wel jammer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  M@niek wo 3 okt 2012 - 21:41

Pussycat schreef:Oow echt waar? Dat wist ik niet...

Wel jammer.

We kregen een krantje thuis over een opheffingsuitverkoop bij de babyplanet in breda dus ben ff gaan googlen omdat ik dacht dat ie dan failliet zou zijn en toen kwam ik tegen dat utrecht wel failliet was.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Pussycat wo 3 okt 2012 - 21:46

Goh wat zonde. Was net lekker zo 3 winkels bij elkaar...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Katjing wo 3 okt 2012 - 22:21

Ja, ik hoorde dat van Utrecht ook, maar Babyplanet zit er niet meer en die babydump is vrij klein en de prenatal hearts, die nieuwe grote is hier dichterbij. We hebben besloten om naar babyHuys in Harderwijk te gaan en dan gaan we daarna lekker nog even lunchen in Harderwijk.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Julia wo 3 okt 2012 - 22:24

Ik vind het babypark in Kesteren ook een aanrader, het is echt behoorlijk groot. Misschien wel leuk om een andere x nog naartoe te gaan. Veel plezier straks!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Jasmine wo 3 okt 2012 - 23:02

Ugly Betty schreef:
Het lijkt van buiten heel leuk, maar het is maar 1 verdieping. Ik had het veel groter verwacht. Voor mijn gevoel hebben ze ook minder producten dan bijvoorbeeld Zwolle of Almere...

Eens, ik heb het idee dat Prenatal in Vathorst vooral heel ruim is opgezet qua inrichting, maar voor de rest vind ik het tegenvallen.

Van degenen die hier genoemd zijn vind ik Babypark Kesteren de leukste en is idd. maar een kwartiertje van Veenendaal.

Maar gezien de plaatsen die je noemt, begin ik benieuwd te worden waar je woont, is ook allemaal redelijk kortbij waar ik woon nl.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke grote babyzaak midden van het land? Empty Re: Leuke grote babyzaak midden van het land?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum