Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen??

+4
Kat1980
Melis_je
SoGood
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Wat te doen??

Bericht  Mida4you do 25 aug 2011 - 17:36

Ik probeer het verhaal een beetje in te korten.
Vorig jaar rond juni/juli heeft mijn man contact gehad met de receptioniste van zijn werk. Daar ben ik achter gekomen omdat hij regelmatig smsjes van haar kreeg in de avond. Toen heb ik in zijn telefoon gekeken en ik schrok gigantisch wat ik daar aantrof. Allemaal seksistische smsjes. Dit wou ik gewoon niet geloven en heb het maar een beetje naar achteren gedrukt. Totdat ik toch steeds vaker in zijn telefoon ging kijken en het nog steeds gebeurde. Er stond ook in dat ze naar elkaar e-mailden ( over dromen en seks ) Een paar maand later ben ik de confrontatie aangegaan en hij biechtte alles op. Ze hebben inderdaad gesmst en ge-emailt en dat is na 2 maanden stop gezet door mijn man Ze kwamen met elkaar in contact omdat zij volgens mijn man problemen had en mijn man ging haar daar mee helpen....bla bla bla. Toen was het zover dat zij echt verder wou met mijn man ( zoenen etc. ) en toen heeft hij gezegd dat dit echt niet kon. Hij heeft ook eerlijk tegen mij gezegd dat er niets is gebeurd maar wel die smsjes en e-mails. Ik geloof hem daarin. Gelukkig is dat meisje ook sinds vorig jaar Oktober weg bij hun bedrijf.

Nu werkt er sinds een 4 maanden weer een nieuw meisje bij hun als receptioniste. Natuurlijk is mijn vertrouwen aangetast door dit alles. Maar vandaag kan ik mij echt opvreten. Mijn man zit vandaag de hele dag op de zaak samen met dat meisje ( en zijn allebeide bazen zijn op vakantie ) Ik ben gewoon zo bang dat er van alles gaat gebeuren daar want ze hebben het hele rijk voor hun alleen. Dit vreet zo gigantisch aan mij en ik wordt er helemaal gek van. Ik probeer me er vanaf te zetten maar dat lukt me gewoon niet. Ik was er om 05.00 uur al van wakker.

Vinden jullie dat ik er vanavond met hem over moet hebben dat het mij behoorlijk dwars zit? Ik weet niet wat ik moet doen.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 18:51

Euh, ja! Natuurlijk, hij is al eens veel te ver gegaan dus ik zou het zeker met hem bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 19:10

Dus als ik het goed begrijp was je man met die vrouw bezig zo rond de geboorte van jullie kindje?!

Natuurlijk vertrouw je hem niet, logisch! Praten jullie hier veel over? Wat doet hij eraan om jouw vertrouwen terug te winnen? Wat voor gevoel geeft hij jou m.b.t. deze situatie? Uit het verhaal krijg ik namelijk een beetje het idee dat hij deze vrouwelijke aandacht wel interessant vindt en dat jij je enigzins op de achtergrond houdt. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je NU je grenzen duidelijk aangeeft en hem duidelijk maakt hoeveel inpact dit op jou heeft gehad en nog steeds heeft. Je mag echt wel opkomen voor jezelf en jullie gezin.

Dit is te belangrijk om maar langs je heen te laten gaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Mida4you do 25 aug 2011 - 19:27

Sogood schreef:Dus als ik het goed begrijp was je man met die vrouw bezig zo rond de geboorte van jullie kindje?!

Natuurlijk vertrouw je hem niet, logisch! Praten jullie hier veel over? Wat doet hij eraan om jouw vertrouwen terug te winnen? Wat voor gevoel geeft hij jou m.b.t. deze situatie? Uit het verhaal krijg ik namelijk een beetje het idee dat hij deze vrouwelijke aandacht wel interessant vindt en dat jij je enigzins op de achtergrond houdt. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je NU je grenzen duidelijk aangeeft en hem duidelijk maakt hoeveel inpact dit op jou heeft gehad en nog steeds heeft. Je mag echt wel opkomen voor jezelf en jullie gezin.

Dit is te belangrijk om maar langs je heen te laten gaan.

We praten hier eigenlijk niet veel over. En ik wordt helemaal gek van mijn gevoel. Vooral vandaag, nu ik weet dat hij alleen is met haar. Ik heb geen idee of hij deze vrouwelijke interesse interessant vindt, daar zal ik ook niet achter komen denk ik. Maar het is nu wel heel duidelijk dat ik het er vanavond wel met hem over ga hebben, dat het niet lekker zit dat er weer een nieuw meisje bij hun aan het werk is etc. Hij weet trouwens heeel duidelijk wat mijn grenzen zijn. Dat heb ik hem toen die tijd heel duidelijk verteld.

En ja, het was rond de geboorte van ons kindje, echt vreselijk. Als ik er aan denk wordt ik weer helemaal verdrietig

Maar wat mij ook een klein beetje tegenhoudt is dat hij ook niet helemaal goed in zijn vel zit omdat we sinds een maand behoorlijke ruzie hebben met zijn ouders, mijn schoonouders. We moesten de sleutels inleveren. Dus we hebben helemaal geen contact meer met hun. En dan ook nog over zijn werk beginnen..... Maar ik ga het zeker doen vanavond.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 19:42

Mirjam4you schreef:
Sogood schreef:Dus als ik het goed begrijp was je man met die vrouw bezig zo rond de geboorte van jullie kindje?!

Natuurlijk vertrouw je hem niet, logisch! Praten jullie hier veel over? Wat doet hij eraan om jouw vertrouwen terug te winnen? Wat voor gevoel geeft hij jou m.b.t. deze situatie? Uit het verhaal krijg ik namelijk een beetje het idee dat hij deze vrouwelijke aandacht wel interessant vindt en dat jij je enigzins op de achtergrond houdt. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je NU je grenzen duidelijk aangeeft en hem duidelijk maakt hoeveel inpact dit op jou heeft gehad en nog steeds heeft. Je mag echt wel opkomen voor jezelf en jullie gezin.

Dit is te belangrijk om maar langs je heen te laten gaan.

We praten hier eigenlijk niet veel over. En ik wordt helemaal gek van mijn gevoel. Vooral vandaag, nu ik weet dat hij alleen is met haar. Ik heb geen idee of hij deze vrouwelijke interesse interessant vindt, daar zal ik ook niet achter komen denk ik. Maar het is nu wel heel duidelijk dat ik het er vanavond wel met hem over ga hebben, dat het niet lekker zit dat er weer een nieuw meisje bij hun aan het werk is etc. Hij weet trouwens heeel duidelijk wat mijn grenzen zijn. Dat heb ik hem toen die tijd heel duidelijk verteld.

En ja, het was rond de geboorte van ons kindje, echt vreselijk. Als ik er aan denk wordt ik weer helemaal verdrietig

Maar wat mij ook een klein beetje tegenhoudt is dat hij ook niet helemaal goed in zijn vel zit omdat we sinds een maand behoorlijke ruzie hebben met zijn ouders, mijn schoonouders. We moesten de sleutels inleveren. Dus we hebben helemaal geen contact meer met hun. En dan ook nog over zijn werk beginnen..... Maar ik ga het zeker doen vanavond.

Natuurlijk heel vervelend allemaal die ruzie maar je hoeft niet continue bezig te zijn met ZIJN gevoelens. Jij wordt helemaal gek van dit gevoel en dat heeft hij helemaal zelf in de hand gewerkt dus dit is zeker ook zijn probleem! Kom op voor jezelf!Wat verschrikkelijk respectloos dat hij geile smj'es en mailtjes stuurt rond de geboorte van jullie dochter, natuurlijk laat je dat niet zomaar achter je.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Mida4you do 25 aug 2011 - 19:53

Sogood schreef:
Mirjam4you schreef:
Sogood schreef:Dus als ik het goed begrijp was je man met die vrouw bezig zo rond de geboorte van jullie kindje?!

Natuurlijk vertrouw je hem niet, logisch! Praten jullie hier veel over? Wat doet hij eraan om jouw vertrouwen terug te winnen? Wat voor gevoel geeft hij jou m.b.t. deze situatie? Uit het verhaal krijg ik namelijk een beetje het idee dat hij deze vrouwelijke aandacht wel interessant vindt en dat jij je enigzins op de achtergrond houdt. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je NU je grenzen duidelijk aangeeft en hem duidelijk maakt hoeveel inpact dit op jou heeft gehad en nog steeds heeft. Je mag echt wel opkomen voor jezelf en jullie gezin.

Dit is te belangrijk om maar langs je heen te laten gaan.

We praten hier eigenlijk niet veel over. En ik wordt helemaal gek van mijn gevoel. Vooral vandaag, nu ik weet dat hij alleen is met haar. Ik heb geen idee of hij deze vrouwelijke interesse interessant vindt, daar zal ik ook niet achter komen denk ik. Maar het is nu wel heel duidelijk dat ik het er vanavond wel met hem over ga hebben, dat het niet lekker zit dat er weer een nieuw meisje bij hun aan het werk is etc. Hij weet trouwens heeel duidelijk wat mijn grenzen zijn. Dat heb ik hem toen die tijd heel duidelijk verteld.

En ja, het was rond de geboorte van ons kindje, echt vreselijk. Als ik er aan denk wordt ik weer helemaal verdrietig

Maar wat mij ook een klein beetje tegenhoudt is dat hij ook niet helemaal goed in zijn vel zit omdat we sinds een maand behoorlijke ruzie hebben met zijn ouders, mijn schoonouders. We moesten de sleutels inleveren. Dus we hebben helemaal geen contact meer met hun. En dan ook nog over zijn werk beginnen..... Maar ik ga het zeker doen vanavond.

Natuurlijk heel vervelend allemaal die ruzie maar je hoeft niet continue bezig te zijn met ZIJN gevoelens. Jij wordt helemaal gek van dit gevoel en dat heeft hij helemaal zelf in de hand gewerkt dus dit is zeker ook zijn probleem! Kom op voor jezelf!Wat verschrikkelijk respectloos dat hij geile smj'es en mailtjes stuurt rond de geboorte van jullie dochter, natuurlijk laat je dat niet zomaar achter je.

Ja het was vreselijk die smsjes en alles!! maar dat heb al redelijk achter mij kunnen laten... Maar goed nu er weer een nieuw meisje is komt alles weer omhoog. Ik moet vanavond werken tot 21.00 uur en als ik thuis ben ga ik er meteen over praten. Ik laat het wel weten hoe het is gegaan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  SoGood do 25 aug 2011 - 19:55

Oke, heel veel succes.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Mida4you do 25 aug 2011 - 19:57

Dank je
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Melis_je do 25 aug 2011 - 20:43

Ja, ik vind dat je het daar met hem over moet hebben. Maar even over de inhoud: dat de vorige een receptioniste was, zegt niet dat hij deze ook zal willen versieren. Hij kan ook iemand van het sporten/de kroeg/in zijn vriendenkring leuk gaan vinden. Dus als hij deze vrouw (die misschien helemaal niet in hem geïnteresseerd is) niet versiert, geeft dat geen garantie. Ik kan me voorstellen dat je hem niet meer vertrouwt, maar ik zou het niet gooien op 'alleen zijn met receptionistes'.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Mida4you do 25 aug 2011 - 21:31

Melis_je schreef:Ja, ik vind dat je het daar met hem over moet hebben. Maar even over de inhoud: dat de vorige een receptioniste was, zegt niet dat hij deze ook zal willen versieren. Hij kan ook iemand van het sporten/de kroeg/in zijn vriendenkring leuk gaan vinden. Dus als hij deze vrouw (die misschien helemaal niet in hem geïnteresseerd is) niet versiert, geeft dat geen garantie. Ik kan me voorstellen dat je hem niet meer vertrouwt, maar ik zou het niet gooien op 'alleen zijn met receptionistes'.

Nee, dat snap ik ook. Maar toch krijg ik er een raar gevoel bij... Maar ik kan het er toch wel met hem over hebben dat het niet lekker zit dat er weer een nieuwe dame is etc. en dat ik toch gewoon een beetje bang ben dat hetzelfde weer gebeurd.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Kat1980 do 25 aug 2011 - 21:43

Heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Je vertrouwen in je man is gewoon aangetast door het vorige voorval en dan is het niet zo gek dat je dit soort dingen gaat denken. Ik zou het zeker aankaarten bij je man en dan niet eens op een beschuldigende manier maar meer dat er gewoon weer dingen van vorig jaar bij je boven komen.

Sterkte ermee!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  CCC do 25 aug 2011 - 23:37

Tja, ik denk dat je in zoverre geen zorgen moet maken hierover. Het hoeft niet bij elke receptioniste te gebeuren natuurlijk, dit kan al simpel bij een andere vrouw in een andere omgeving gebeuren natuurlijk. Wel denk ik, dat het niet verstandig is geweest dit een beetje naar achter te drukken en het dus te laten gaan. Doordat je er wat later over bent begonnen, is het ook door blijven gaan. Ik zou daar persoonlijk niet mee kunnen leven, en daarbij vraag ik me ook nu af hoe groot het vertrouwen is naar elkaar toe. Blijkbaar komt het nu weer omhoog, omdat het een soortgelijke situatie is. En daarbij vind ik het ook apart om hier niet meer over te praten, het is best wel een big deal (voor mij zou dat het in elk geval zijn) en vooral gezien de tijd waarin het is gebeurd. Ik weet niet of ik dan met hem verder was gegaan...

Ook de gehele situatie (omstandigheden ed) zou ik niet als reden gebruiken dit niet te bespreken... Uiteindelijk gaat het om jullie, het is jullie relatie en blijkbaar moet er nog heel erg aan het vertrouwen gewerkt worden.


Sterkte...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  SoGood za 27 aug 2011 - 4:58

Hoe is het gesprek gegaan?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Monte za 27 aug 2011 - 5:04

Sogood: In een van haar reacties zegt ze dat ze tot 21:00 moet werken en daarna gaat praten.

Ik vind het heel goed dat je er met hem over gaat praten want je vertrouwd hem duidelijk nog niet 100%. Ik denk dat jullie beiden er baat bij hebben als dat wordt uitgesproken. Succes!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Pompoen za 27 aug 2011 - 6:06

Monte schreef:Sogood: In een van haar reacties zegt ze dat ze tot 21:00 moet werken en daarna gaat praten.

Ik vind het heel goed dat je er met hem over gaat praten want je vertrouwd hem duidelijk nog niet 100%. Ik denk dat jullie beiden er baat bij hebben als dat wordt uitgesproken. Succes!

Ja maar dat was gisteren...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  bolus26 za 27 aug 2011 - 7:20

goed dat je het aankaart, als is dat niet makkelijk.Hoop dat je gesprek goed gegaan is.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Monte za 27 aug 2011 - 7:27

тыквашка schreef:
Monte schreef:Sogood: In een van haar reacties zegt ze dat ze tot 21:00 moet werken en daarna gaat praten.

Ik vind het heel goed dat je er met hem over gaat praten want je vertrouwd hem duidelijk nog niet 100%. Ik denk dat jullie beiden er baat bij hebben als dat wordt uitgesproken. Succes!

Ja maar dat was gisteren...
Embarassed verkeerd gelezen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen?? Empty Re: Wat te doen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum