Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+11
Lejow
TGR
minoessepoes
bolus26
silly-one
GeKKiE
_DoI
Oasis
Japje
Roze Roos
Lotus
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus zo 19 dec 2010 - 18:50

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt helaas. Ben ook alweer bijna een uur wakker, terwijl ik best nog een tijdje had willen slapen.
Ik ga over een paar uur vrijwilligerswerk doen, daarna boodschappen doen en vanmiddag heb ik therapie. Wat zijn jullie plannen?

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 19:06

Goedemorgen!

Ik heb belabberd geslapen, sliep pas laat en werd halverwege de nacht wakker met kramp in mijn darmen, uiteindelijk daarna nog wel geslapen maar als ik vrij was geweest ging ik mooi nog ff slapen. Ik werk vandaag van 8.00-18.00, daarna ff eten en dan sporten en dan alweer naar bed! Pfff ben stiekem nog moe!

Fijne dag gewenst allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Japje zo 19 dec 2010 - 19:08

Goedemorgen!

Ik heb niet zo lekker geslapen, dus ik ben nog best wel moe. Maar goed, vandaag door een dikke laag sneeuw ploeteren om op het werk te komen, dus ik zal wel langer onderweg zijn dan normaal. Hele dag werken, dan via de supermarkt terug naar huis en dan moet ik snel eten koken en daarna meteen naar koorrepetitie en dan ben ik waarschijnlijk pas rond half 12 weer thuis :S

Fijne dag allemaal!
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 19:49

Goedemorgen!

Ik heb wel redelijk goed geslapen, had alleen wel wat langer willen slapen. Ik moet vandaag de hele dag studeren.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Oasis zo 19 dec 2010 - 19:53

Goedemorgen,

Ik heb niet zo lekker geslapen, had het de hele tijd koud.
En voel me echt niet lekker, dus ben aan het twijfelen of ik thuis blijf van school vandaag.
Als ik thuis blijf, duik ik terug mijn bed in. Als ik toch naar school ga, dan zal ik waarschijnlijk de presentatie voor morgen gaan voorbereiden. Maar ik neig naar de eerste optie, ben ontzettend misselijk en licht in mijn hoofd..

Fijne dag iedereen! En pas op, het is glad smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  _DoI zo 19 dec 2010 - 19:55

Goedemorgen!

Ik heb ook niet echt lekker geslapen. Ik ben sinds 06.15 al wakker terwijl ik vandaag vrij ben, maar ik kan niet meer in slaap komen. Moet straks even met de hond wandelen en boodschappen doen. Verder geen plannen voor vandaag, heerlijk smile

Fijne dag allemaal!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  GeKKiE zo 19 dec 2010 - 20:26

Ik heb wel lekker geslapen!
Heb vakantie, maar mijn vriend niet.
Die staat half 8 op, dus dan ben ik ook wakker...

Ga vandaag eens even administratie bijwerken en al mijn schoolspullen (lesideeën) opruimen!

Fijne dag allemaal en werkze!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:08

Ik zit in de trein!

Heb er een uur over gedaan om van huis op t station te komen. De eerste tram reed niet, toen naar een ander gelopen en die kwam er net aan. Mooi er in dus maar hij bleef ergens in t centrum steken. Wij allemaal er uit en toen moest ik lopen naar t station. Met koffer dus. Zo zwaar met die sneeuw! Ik had het echt gloeiend heet toen ik aankwam ondanks de vries temperaturen. Ik vroeg naar de trein naar utrecht maar ik kon beter via Eindhoven zeiden ze. Wel fijn, want nu omzeil ik utrecht dus. En intussen zit ik heerlijk geïnstalleerd in de 1e klas met m'n iPhone en eten. Helaas geen wifi maar ach een mens moet niet klagen. Update volgt wel weer ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:10

Goedemorgen!
Ik kon gisteren niet in slapen. Sliep denk ik pas om 3 uur. Ben nu al weer meer dan een uur wakker. Ik voel me echt beroerd, keelpijn, hoesten en hoofdpijn. Ik hoop niet dat ik net als vorig jaar ziek ben met de kerst. Vandaag ga ik met wat klasgenoten aan de slag voor een opdr. Daarna duik ik denk ik m'n bed in.
Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  silly-one zo 19 dec 2010 - 21:11

Goedemorgen,

Hier een keer redelijk geslapen. Wel fijn dat ik vandaag niks moet behalve mijn boodschappen. Ik ga nog een beetje opruimen en rommelen in huis en dan terwijl er lekker een film op staat.
Straks even kijken hoe ik aan eten kom, want mijn brood is op en ik weet dat de bakker waar ik heen ga uit Oss moet komen. Kijkend naar de hoeveelheid sneeuw zal het mij niet verbazen als hij niet gekomen is. Gelukkig licht de supermarkt op loop afstand, dus dat gaat mij vandaag nog wel lukken.

Marin succes met je reis, zeker als er in de Ardenne nog meer ligt zoals je gisteren vertelde.

Fijne dag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:11

Ik heb niet geslapen en voel me ontzettend kut over de ruzie met W. En ik wil van alles smsen, maar ik doe het niet. Heel moeilijk.. Heb m`n hoofd er echt niet bij en ook heel erg hoofdpijn..

Vandaag moet ik werken en vanavond ga ik naar de ijsbaan. Ijshockey kijken.. Daarna opwarmen met warme choco in de kroeg smile

Fijne dag allemaal. Ik zal er ook wat van maken.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  bolus26 zo 19 dec 2010 - 21:19

ruzie is altijd vervelend! rot voor je donnaaa.

ik ga zo de auto is uitgraven en boodschappen doen en vanmiddag om 13.00 ga ik mn trouwjurk passen!!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:22

Wauw spannend, je trouwjurk passen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:24

Hè bah donnaa dat is echt rot. Hopelijk kan je vandaag een beetje tot rust komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  minoessepoes zo 19 dec 2010 - 21:31

Vervelend Donnaa,even laten bezinken en daarna uitpraten?!
Marin, fijne vakantie!

Ik ben inmiddels al weer een paar uur aan het werk, maar wel thuis. Iedereen is vrij op het werk verder, dus het heeft niet veel nut om te gaan. Gister heb ik geprobeerd om even naar de supermarkt te gaan, ben met de fiets vertrokken maar heb bijna de hele weg gelopen, toen ik eenmaal in de AH kwam was de halve winkel leeg, ivm met het weer en de stakingen waren ze niet bijgevuld. Kon nog net eten voor gister meenemen, drama! Vandaag werk ik dus lekker thuis, heb geen zin om onderuit te gaan!

Vanavond komt mijn schoonzusje en haar vriendje eten en mijn vriend heeft vakantie dus die gaat boodschappen doen en koken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 21:35

@Minoessepoes Jaaa, dat hoop ik.. We moeten met kerst en O&N toch bij vrienden door 1 deur en ik laat de feestdagen niet door hem verpesten. Hij trekt wel bij hoop ik, voor die tijd.

Wat gaat er gekookt worden, of weet je dat nog niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  TGR zo 19 dec 2010 - 21:41

GOEDEMORGEN! Ik ben veel te vroeg wakker wederom gezien het aantal uurtjes slaap ik heb gehad, maar ik ga vandaag mijn paper afronden.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  minoessepoes zo 19 dec 2010 - 21:46

_Donnaa schreef:@Minoessepoes Jaaa, dat hoop ik.. We moeten met kerst en O&N toch bij vrienden door 1 deur en ik laat de feestdagen niet door hem verpesten. Hij trekt wel bij hoop ik, voor die tijd.

Wat gaat er gekookt worden, of weet je dat nog niet?
Ja dat hoop ik ook voor jullie, niet leuk om zo de feestdagen in te gaan! Maar vaak helpt een nachtje slaap en even alles op een rijtje zetten al een hoop, al weet ik natuulijk niet wat er gebeurd is en gezegd is, vaak zeg je in het heetst van de strijd allemaal dingen die je niet echt meent!

Mijn schoonzusje lust niet zoveel, dus mijn vriend had het over zelf kipnuggets maken, aardappeltjes uit de oven en iets van een salade. Simpel maar wel lekker!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lejow zo 19 dec 2010 - 22:01

Goede morgen!!
Alex komt hier zo gezellig lunchen, daarna gaan we winkelen. Het is alleen even afwachten of de treinen wel gaan, dus dat is even spannend smile
Heb wel aardig geslapen, heel onrustig liggen dromen alleen Sad
En ben ongesteld dus heb weer buikpijn.. Bah bah!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lady4 zo 19 dec 2010 - 22:20

Goedemorgen,

Heerlijk geslapen hier. Vandaag staat in het teken van studeren en werken. Moet werken tot half twaalf vanavond en morgen weer om half acht beginnen, kort nachtje dus..

Marin, fijne vakantie! Ga je met je familie kerst vieren in de Ardennen?
Bolus, veel plezier bij het passen van je trouwjurk!
Donna, hopelijk kun je de negeerstand even volhouden. Heel moeilijk, I know!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:23

Niet echt kerst maar meer de week er voor. De familie uit Frankrijk komt ook dus vandaar dat we in t midden (= dus de Ardennen) hebben afgesproken. Maar op 24 dec gaan we weer naar huis voor ons eigen kerstfeest

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Caroow zo 19 dec 2010 - 22:30

Ik was gister zo ziek als wat, combinatie van alcohol en chinees wat ik beter niet voor een tweede dag had kunnen eten denk ik. Ik moest eigenlijk tot half één werken maar het was zo rustig door de sneeuw dat ik eerder weg mocht. Werd vanochtend om negen uur helemaal fit en vrolijk wakker, echt heerlijk geslapen.

Vriend en ik moeten allebei om half 5 werken, voor die tijd moeten we allebei een hele hoop huiswerk maken, en ik moet nog even strijken en wassen. Drukke dag dus vandaag.

Jullie allemaal een fijne dag!

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lejow zo 19 dec 2010 - 22:32

Chance of plans, de treinen doen niet wat ze moeten doen, dus de date met Alex is verplaatst naar volgende week!
Ga vandaag een dagje huishouden doen dus, douche soppen, was opruimen (joegei!)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lady4 zo 19 dec 2010 - 22:35

Marin schreef:Niet echt kerst maar meer de week er voor. De familie uit Frankrijk komt ook dus vandaar dat we in t midden (= dus de Ardennen) hebben afgesproken. Maar op 24 dec gaan we weer naar huis voor ons eigen kerstfeest
Het klinkt wel heel knus en gezellig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  MADDIE zo 19 dec 2010 - 23:10

Vandaag is de eerste dag van mijn kerstvakantie. Ga lekker mijn huisje es even goed opruimen. Is er al een tijdje niet van gekomen. Dan heb ik straks weer een heerlijk opgeruimd en schoon huisje :-)


xx
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum