Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+11
Pannetoet
Roze Roos
Chocolate Cookie
Mystic
VeryCherry
SleepingBeauty
Cheesegirl
Snoes
Lejow
Maaike
Lotus
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 18:26

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik heb weer een beroerde nacht gehad. Straks sporten, vanmiddag een bijeenkomst van de DGT en verder staat er nog van alles op de planning om te doen. Ik voel me de hele tijd gestrest. Heb het idee dat ik zoveel moet en dat het eigenlijk teveel is, terwijl het op zich nog wel meevalt. Ga nu maar verder met het lezen van informatie over de cliëntenraad.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 18:28

Moggeeh...was al om 5u op...heb vandaag een lange dag en véél te weinig slaap gehad...ogen vallen bijna dicht....gaaaaaaaaap

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 18:32

Sterkte Mozz!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Maaike wo 2 feb 2011 - 18:42

Ik heb eindelijk weer eens redelijk geslapen, ik ga zo naar mijn werk. Gelukkig gaat de vergadering van vanavond niet door.. Anders was ik pas rond 21u thuis geweest....

Fijne dag allemaal!
Maaike
Maaike
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 28
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 18:46

Succes met werken en geniet van je vrije avond!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lejow wo 2 feb 2011 - 18:55

Lotus, sterkte
en Mozz succes met wakker blijven smile

Ik ga vandaag ook weer naar mijn werk. De donderdag vind ik altijd de rotste dag... Vanavond hoop ik te gaan sporten (als ik op tijd ben) en daarna lekker naar huis om te eten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 18:58

Goedemorgen.

Ik sluit me bij Lotus en Mozz aan. Slecht en veel te kort geslapen. Om 9 uur al naar bed gegaan maar lag met zo veel pijn in bed. Ik baal er echt zo van. Probeer zo goed uit te rusten maar m'n lichaam werkt niet mee, ben echt doodop. En dan }^]*}^{%] vandaag weer van 8 uur 's ochtends tot half 9 's avonds werken. Sorry ik wil helemaal niet chagrijnen maar het houdt gewoon nooit op!

Mozz sterkte vandaag.
Jij ook Lotus. Balen van je stress gevoel. Misschien helpt t om alle kleine dingen die je moet doen op te schrijven, dan heb je een overzicht waar je lekker veel weg kan strepen. Dat geeft mij meestal rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lejow wo 2 feb 2011 - 18:59

Marin.. wordt het niet eens tijd dat je jezelf een halt toeroept? En desnoods eens met de dokter gaan praten? Dit kan zo toch gewoon niet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Snoes wo 2 feb 2011 - 19:00

Goedemorgen!

Ik heb wel goed geslapen, maar mijn ogen vallen ook bijna dicht. Vandaag weer een hele dag tot 16u30 werken en vanavond hebben we werkoverleg van 20u tot 23u ofzo.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 19:02

Bedankt meiden. Ik doe al druk mee in het to do-topic. Dat helpt inderdaad wel iets, maar het gevoel blijft. Ik denk dat ik nog een beetje moet wennen aan alles waar ik mee bezig ben.
Verder sluit ik me bij Lejow aan. Hoe lang houd je dit nog vol, Marin?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:02

Lejow schreef:Marin.. wordt het niet eens tijd dat je jezelf een halt toeroept? En desnoods eens met de dokter gaan praten? Dit kan zo toch gewoon niet...
Eens.. Ik vind de verhalen van Marin af en toe zorgwekkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:03

Ja maar ja, wat kan ik doen? Het halve team is overwerkt omdat we maar me zo weinig zijn. Ik kan moeilijk stoppen met werken. Maar ik heb wel weer een fysio nodig, want m'n hele lichaam zit vast. Maar goed, om naar de fysio te kunnen moet je volgens mij eerst naar de huisarts en om naar de huisarts te kunnen moet je eerst ingeschreven staan in de gemeente en daar komt het alsmaar niet van want ik heb geen tijd en energie om naar het gemeentehuis te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:04

Marin schreef:Ja maar ja, wat kan ik doen? Het halve team is overwerkt omdat we maar me zo weinig zijn. Ik kan moeilijk stoppen met werken. Maar ik heb wel weer een fysio nodig, want m'n hele lichaam zit vast. Maar goed, om naar de fysio te kunnen moet je volgens mij eerst naar de huisarts en om naar de huisarts te kunnen moet je eerst ingeschreven staan in de gemeente en daar komt het alsmaar niet van want ik heb geen tijd en energie om naar het gemeentehuis te gaan.
Voor de fysio hoef je niet eerst langs de huisarts. Maar een huisarts hebben in de buurt is geen overbodige luxe Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:11

Weet je wat het ook is, bedacht ik me gisteren pas stomgenoeg. Ik ben de hele dag ook chagrijnig omdat ik boos moet spelen en boos moet zijn. Ik sta de hele dag te zeggen. Nee niet doen, vanaf blijven, aan het werk, stil zijn, tot schreeuwens aan toe als ze weer zitten te klieren, boeren, scheten, rondrennen, spelletjes op de computer spelen en tot vechten aan toe. Ik hang de hele dag in die negatieve energie. Geen wonder dat ik de laatste tijd constant chagrijnig ben... Iets wat ik vanuit mezelf nooit ben.

Sorry ik wil echt niet echt topic opeisen maar t is wel fijn om er over te praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 19:15

Je doet er toch niemand kwaad mee als je hier een klein beetje ruimte inneemt?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:26

Lotus, hoe is het gesprek bij de clientenraad eigenlijk gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 19:29

Goed! Ik ben nu aspirant lid, wat inhoud dat ik een proeftijd van 3 maanden heb en als alles goed gaat en ik het leuk vind, word ik daarna tot echt lid benoemd. Ik moet nog wel wat meer zicht krijgen op wat het allemaal precies inhoudt. Daarvoor ben ik nu van alles aan het lezen. De 24e heb ik mijn eerste vergadering en leer ik de hele raad kennen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:35

Ik kan me goed voorstellen dat je chagrijnig word van zo'n sfeer Marin. Ik neem soms de sfeer van stage ook mee naar huis en dat vreet je echt op! Verder ben ik het eens met Smikkell en Lejow. Kun je niet een andere baan gaan zoeken, eentje waar je wel plezier aan beleefd?


hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:36

Wat goed. Volgens mij ben jij wel iemand die zich ergens in vastbijt als ze eenmaal ergens aan begint.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:38

Nou, een andere baan zoeken hoeft niet meteen. Ik weet ook niet of je als docent halverwege het jaar wil stoppen. Marin heeft aangegeven na dit jaar liever wel iets anders te gaan doen. Dat lijkt me ook een goede (verstandige?) keus. Maar ik maak me wel zorgen om Marin, door de dingen de ze post. Ik vraag me af hoelang ze dit volhoudt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 19:39

Dat vraag ik me dus ook af...

En over dat vastbijten van mij heb je wel gelijk. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:44

Ik zeg ook niet dat ze direct moet stoppen maar dat ze in ieder geval om zich heen gaat kijken. Dat als zich een mooie kans voordoet ze m niet misloop omdat ze nu al een baan heeft smile Verder ben ik het eens met jullie. Het is niet de bedoeling dat ze straks volledig instort..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:47

Goedemorgen!

Ik heb ook niet zo lekker geslapen. Veel liggen piekeren.

Vandaag werken en verder geen plannen.



Marin schreef:Weet je wat het ook is, bedacht ik me gisteren pas stomgenoeg. Ik ben de hele dag ook chagrijnig omdat ik boos moet spelen en boos moet zijn. Ik sta de hele dag te zeggen. Nee niet doen, vanaf blijven, aan het werk, stil zijn, tot schreeuwens aan toe als ze weer zitten te klieren, boeren, scheten, rondrennen, spelletjes op de computer spelen en tot vechten aan toe. Ik hang de hele dag in die negatieve energie. Geen wonder dat ik de laatste tijd constant chagrijnig ben... Iets wat ik vanuit mezelf nooit ben.

Sorry ik wil echt niet echt topic opeisen maar t is wel fijn om er over te praten.

Ik herken dit heel erg. Als de klas echt vervelend is blijf ik er ook in hangen om boos te blijven. Ik probeer dan altijd wel dat weer opzij te zetten want het is vervelend voor jezelf maar ook wel voor de leerlingen. Ik probeer ze daarna altijd wel weer positief te benaderen.
Ik hoop dat je vandaag een beetje van je dag kunt genieten.


Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:56

Brennus, dat ben ik inderdaad aan het doen. Kijk rond en de gedachte dat het nog maar een paar maanden is helpt. Ik probeer me nu zo goed mogelijk er door heen te slepen, denk dus enkel even aan mezelf. Ik probeer nu echt zo veel mogelijk rust te pakken. Alle sociale activiteiten geven me al zo veel stress (vorige week paniekaanval gehad om die reden) dus ik ga even low key nu, alleen bank en bedrust in m'n vrije tijd, kan even geen mensen om me heen verdragen. Gelukkig heb ik new York in t vooruitzicht maar zelfs dat wordt heel zwaar want dat is niet echt een uitrustvakantie. Maar goed, ik leef nu daar naar toe en daarna zien we wel weer verder. Leef echt van dag tot dag en ik voel me alweer een beetje trots dat ik de week bijna heb overleefd. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 19:58

Dank je Tanja voor de herkenning. Ik probeer het thuis vaak van me af te zetten door lekker te douchen. Heb jij nog andere tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum