Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!

+8
Chocolate Cookie
Lotus
Merai
Caroow
Roze Roos
Dribbel
silly-one
Lejow
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 18:41

Goedemorgen Very Happy

Hoe is het bij jullie?
ligt er veel sneeuw?

Hier is niet zoveel meer gevallen.
Ik moet zo aan het werk maar heb echt een beroerde nacht gehad. Ik voel me ook echt niet lekker. Hoop dat het een beetje weg trekt.

Vanmiddag sinterklaascadeaus kopen Embarassed Beetje laat haha.. En vanavond gaan we chinezen, Yummie!
Wat zijn jullie plannen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 18:57



Goedemorgen!!
Hier ligt wel wat sneeuw, maar niet zo heel super veel.. Ik mag zo ook lekker gaan werken.. mn boterhammetjes liggen nu te ontdooien. Wat vervelend dat je je niet lekker voelt zeg, hopelijk trekt het idd weg!

Ik ga vandaag werken & vanavond lekker naar mn vriendje toe en morgenoverdag weer werken.. dus weinig bijzonders.. heel veel s6 met kado's kopen en met sinterklaas veel plezier natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lejow vr 3 dec 2010 - 19:04

Goeie morgen!
Ik ben gisteravond om kwart over 9 in slaap gevallen.. en als mijn wekker niet was gegaan had ik klokje rond kunnen slapen geloof ik!
Ik vertrek zo naar mijn oom en tante, om zwarte piet te spelen in het zwembad waar zij werken! Alweer de 9e keer, ik heb er best wel zin in, ondanks dat ik me nog steeds ziek en niet lekker voel..

Daarna ben ik uitgenodigd om sinterklaas bij mijn schoonouders te vieren (mijn vriend moet werken), dus even kijken of ik dat nog trek na het piet spelen!!

Werkze!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  silly-one vr 3 dec 2010 - 19:46

Ik was veels te vroeg wakker voor een zaterdag. Half 7 en dan tel ik nog niet eens mee dat ik om 4 uur ook al wakker was.
Nu nog even de was doen en ophangen en dan de trein naar mijn ouders om daar lekker te gaan eten met de familie. Alleen mijn broer is er niet bij, maar die wil nu een weekend voor zichzelf, de afgelopen 4 weekeinde was hij alleen maar in dienst van een ander, dus ik snap het wel.
Verder zie ik wel wat ik ga doen vandaag.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 20:09

Ja er is hier gister wel wat gevallen maar de straten zijn gelukkig sneeuwvrij hier Very Happy.

Ik werd een uur geleden wakker van een ambulance en was even naar mijn pc gelopen om te kijken waar die heen ging maar kon hem niet vinden. Nu een beetje zitten klooien achter de pc maar ik denk dat ik er nog even induik. Verder geen plannen al heb ik vaag iets afgesproken met een vriend. Ik zie wel Very Happy. Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Dribbel vr 3 dec 2010 - 20:25

Goedemorgen!

Wat is iedereen vroeg wakker op zaterdag!
Ik zit nu in de trein op weg naar m'n werk.
Fijne dag iedereen!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Roze Roos vr 3 dec 2010 - 20:31

Goedemorgen!

Ik moest er veel te vroeg uit deze zaterdag, ga zo met mijn moeder de stad in! Hier is helemaal geen sneeuw gevallen Exclamation Ik hoopte er nog wel op Very Happy
Ik heb lekker geslapen op zich! Na de stad ga ik ff mn huis opruimen en schoonmaken en boodschappen doen, vanavond komt er een vriendin die ook blijft slapen, al met al nog best een drukke dag!
Dit is mijn eerste echte vrije zaterdag sinds de zomervakantie!

Fijne dag gewenst!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Caroow vr 3 dec 2010 - 20:33

Goedemorgen!

Vandaag heb ik weekend, helaas maar 1 dagje, dus ben maar lekker vroeg op gestaan. Zo even een hele hoop wassen en strijken en ik moet ook nog veel huiswerk maken. Om vijf uur is mijn vriend klaar met werken, dus dan hoop ik ook alles gedaan te hebben.

Fijne dag allemaal!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Merai vr 3 dec 2010 - 20:39

Goedemorgen!

Ik mag zo ook weer aan het werk, hier is nog wel flink wat sneeuw bijgevallen gisterenavond dus ik mag van mezelf lekker met de tram Wink. Vanavond lekker een avondje voor mezelf en dan morgen sinterklaas vieren bij de schoonfamilie, ik heb er zin in! Fijne dag allemaal!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus vr 3 dec 2010 - 20:53

Goedemorgen,

Zo te zien is er hier geen sneeuw meer gevallen. Ben daar wel blij om. Ik ga straks naar zumba. Vanmiddag nog even wat cadeautjes regelen. Normaal ben ik nooit zo laat, maar we hebben gisteravond pas besloten dat we toch Sinterklaas gaan vieren thuis, dus het kon niet eerder.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Chocolate Cookie vr 3 dec 2010 - 21:48

Goeiemorgen,

Ik zit behoorlijk te twijfelen of ik vandaag of maandag naar de kapper ga. Dus misschien dat, vanmiddag ga ik met mijn volleybalteam mee naar een wedstrijd (mag nog niet mee spelen) en vanavond sinterklaas vieren met n vriendin! smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Pannetoet vr 3 dec 2010 - 22:54


@ Donderwolkje; Ik lees het al .. jij hebt ook zulke fijne ouders :P Die van mij kwamen er van de week ook mee haha en ik heb werkelijk geen idee wat ik ga halen

Goedemorgen!

Hier is echt niks bijgevallen .. wel jammer want het staat ze mooi en gezellig!
Verder ga ik zo de hond de uitlaten, ontbijten, boodschappen doen en naar schoenen kijken, ons huisje poetsen en dan richting mijn ouders waar we vanavond sinterklaas vieren smile

Fijne zaterdag iedereen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:00

Lagom schreef:Ja er is hier gister wel wat gevallen maar de straten zijn gelukkig sneeuwvrij hier Very Happy.

Ik werd een uur geleden wakker van een ambulance en was even naar mijn pc gelopen om te kijken waar die heen ging maar kon hem niet vinden. Nu een beetje zitten klooien achter de pc maar ik denk dat ik er nog even induik. Verder geen plannen al heb ik vaag iets afgesproken met een vriend. Ik zie wel Very Happy. Fijne dag!

Het sneeuwt hier weer als een idioot, alles wit! Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Chocolate Cookie vr 3 dec 2010 - 23:01

Chocolate Cookie schreef:Goeiemorgen,

Ik zit behoorlijk te twijfelen of ik vandaag of maandag naar de kapper ga. Dus misschien dat, vanmiddag ga ik met mijn volleybalteam mee naar een wedstrijd (mag nog niet mee spelen) en vanavond sinterklaas vieren met n vriendin! smile

Ik ga zo maar naar de kapper. Dan zigt mijn haar in ieder geval weer haha!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:09

Goedemorgen!

Er ligt hier niet heel veel sneeuw gelukkig. Vanavond gaan we naar vrienden maar voor de rest word het een lekker rustig dagje! Ik heb geen Sinterklaas stress gelukkig. Ik ga alvast lekker bezig met het verzinnen van het kerstmenu!

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Puk vr 3 dec 2010 - 23:13

Goedemorgen,

Ik ben ziek thuis dus ik ga niet veel doen....heb nog wel een paar leuke fimpjes om te kijken. En dan hoop ik dat mijn vriend een beetje optijd thuis komt, wel zo gezellig:)

Fijn weekend!!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Jeanette vr 3 dec 2010 - 23:37

Goedemorgen

Ik werd wakker gebeld door de vriend van mijn beste vriendin haha. Vandaag de laatste cadeautjes inpakken. Vanavond wilde ik eigenlijk naar een feestje gaan dat een aardig eindje rijden is. Maar aangezien ze ijzel aangeven en ik er geen zin in heb om er nog veel langer over te gaan doen, denk ik dat ik vanavond lekker voor de buis ga hangen.

Fijne dag!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus vr 3 dec 2010 - 23:52

Ik_zelf_87 schreef:
@ Donderwolkje; Ik lees het al .. jij hebt ook zulke fijne ouders :P Die van mij kwamen er van de week ook mee haha en ik heb werkelijk geen idee wat ik ga halen


Het lag niet aan mijn moeder hoor. Maar mijn ene broertje kan niet naar huis komen dit weekend dus die doet al niet mee en mijn andere broertje hebben we pas gisteren met veel moeite kunnen overhalen om het toch te vieren.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Pompoen vr 3 dec 2010 - 23:59

Nou het kan nog net! Goedemorgen!


Ik ga vandaag een poging doen om sinterklaasgedichten te maken. Maar ik merk dat ik er eigenlijk nog niet helemaal aan toe ben. Ik ben vrij duffig, heb weinig inspiratie, ben snel moe (van de narcose nog allemaal) dus tot nu toe wilde het niet echt lukken. Verder heb ik gisteren 5 afleveringen van Hollands next top model seizoen waarin kim veenstra wint zitten te kijken. Haha, ik vermaak me wel (geen wonder dat ik me verveel he).
Eigenlijk heb ik zin in een boek, maar dat boek moet ik nog krijgen van de lieve sint. En als ik het niet krijg dan sommeer ik maandag iemand om het te gaan halen, want ik wil heb HEBBEN!


Laatst aangepast door тыквашка op vr 10 dec 2010 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Lotus za 4 dec 2010 - 0:10

Gezellig dat je hier toch bent gekomen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Caroow za 4 dec 2010 - 0:16

товарищ wat voor boek wil je hebben dan?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Pompoen za 4 dec 2010 - 1:41

Oh het nieuwste boek van preston & child, koortsdroom dat zijn erg spannende boeken en ze lezen lekker weg, precies wat ik nu nodig heb!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen! Empty Re: Goedemorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum