Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De yes-forum groep op Facebook.

+17
Beachgirl
girli
TNMN
Lejow
Flippin' Bitch
Sushi
TGR
Bliss
Mamsie
Gizmo
SuperGrover
Antibes
Kabouter
Snoes
Caro
Oasis
Burn
21 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:24

@ Jen, Arden, jullie hebben zelf niet gereageerd; er stond dus niets.

@ Vera, naar aanleiding van jouw reactie had ik het al verwijderd.

Iedereen die dus zijn eigen naam niet genoemd heeft, staat er niet tussen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:25

SunnyScience ik had wel gereageerd maar ik heb het verwijderd weer. Maar mijn naam is genoemd door Stuiterbal, in een van de eerste posts. Daarin stond Arden = mijn echte naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:27

De naam van Jen heb ik ook voorbij zien komen daar. Die was idd niet door haarzelf maar door een ander genoemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:28

Arden schreef:SunnyScience ik had wel gereageerd maar ik heb het verwijderd weer. Maar mijn naam is genoemd door Stuiterbal, in een van de eerste posts. Daarin stond Arden = mijn echte naam.

Dit soort posts heb ik vrij snel verwijderd, ivm privacy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Antibes di 19 jul 2011 - 8:32

Is mijn naam ook voorbij gekomen? Ik had namelijk echt binnen een kwartier ofzo mezelf er alweer uitgegooid, maar heb helemaal niet gekeken of er iets over me geplaatst was?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Antibes di 19 jul 2011 - 8:33

SunnyScience schreef:
Arden schreef:SunnyScience ik had wel gereageerd maar ik heb het verwijderd weer. Maar mijn naam is genoemd door Stuiterbal, in een van de eerste posts. Daarin stond Arden = mijn echte naam.

Dit soort posts heb ik vrij snel verwijderd, ivm privacy.

Top!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:40

Antibes schreef:
SunnyScience schreef:
Arden schreef:SunnyScience ik had wel gereageerd maar ik heb het verwijderd weer. Maar mijn naam is genoemd door Stuiterbal, in een van de eerste posts. Daarin stond Arden = mijn echte naam.

Dit soort posts heb ik vrij snel verwijderd, ivm privacy.

Top!

Geen idee eerlijk gezegd, kan het me niet eens herinneren!

Er staan nu alleen nog forumnamen die door iemand zelf zijn genoemd.

Ik zou me het liefst daar ook verwijderen, maar dat vind ik een beetje lullig nu nog... als iemand zijn naam graag weg wil laten halen! Ik blijf er nog t/m morgenmiddag en dan ben ik ook weg daar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:41

Ik wil trouwens helemaal geen mensen op facebook die ik nog nooit heb gezien! Het kan dus zijn dat mensen mij hebben uitgenodigd tot vriendje, maar die ik dus afwijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Bliss di 19 jul 2011 - 8:55

Haal mijn naam ook maar weg, volgens mij heb ik hem zelf ergens genoemd (maar toen had ik er nog niet over nagedacht).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:58

Is het niet toevoegen van onbekenden iets nieuws dan? Want je hebt ook mensen uit het dagcafe toegevoegd die je niet eerder hebt gezien. Wat prima is, maar kom daar gewoon eerlijk voor uit.

Misschien stom dat ik erover begin, maar ik merk zo'n verschil in je mening/houding over de fbgroep tussen dit topic en het dagcafe. Ik heb het idee dat je denkt dat anderen je nu misschien stom vinden en je daarom nu maar meepraat over dat het niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Burn di 19 jul 2011 - 8:59

Ik ben er ook weg! Dus gooi mijn naam er ook maar uit! Ik verwijder Facebook denk ik helemaal! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Beachgirl di 19 jul 2011 - 9:10

Caro schreef:Ik wist niet eens dat die er was scratch

Ik ook niet!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 9:19

Sproet schreef:Is het niet toevoegen van onbekenden iets nieuws dan? Want je hebt ook mensen uit het dagcafe toegevoegd die je niet eerder hebt gezien. Wat prima is, maar kom daar gewoon eerlijk voor uit.

Misschien stom dat ik erover begin, maar ik merk zo'n verschil in je mening/houding over de fbgroep tussen dit topic en het dagcafe. Ik heb het idee dat je denkt dat anderen je nu misschien stom vinden en je daarom nu maar meepraat over dat het niks.

De mensen die ik heb toegevoegd, die heb ik gister al verwijderd, dat waren er maar 2 geloof ik. Ik voelde me er niet goed bij dat ik onbekenden op facebook had. Daarbij ben ik nog wel vriendjes met een aantal, omdat ik die mensen binnenkort zal ontmoeten. Maar die groep die gaf me nog meer uitnodigingen, van mensen waarvan ik de uitspraken vaak niet eens lag. Ik vond het dan ook niet nodig om met iedereen vrienden te zijn!

En er is geen verschil, maar ik ben er na die oprichting van de groep eens goed overna gaan denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 9:23

Aha vandaar. Wel een verschil maar een logische verklaring.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Qiara di 19 jul 2011 - 9:29

Susci, wil je mijn naam ook weghalen? Ook al heb ik het zelf geplaatst? Ik wil het er nu ook niet meer hebben staan. Ik denk er nog over na of ik lid wil blijven van de groep.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 9:49

Qiara schreef:Susci, wil je mijn naam ook weghalen? Ook al heb ik het zelf geplaatst? Ik wil het er nu ook niet meer hebben staan. Ik denk er nog over na of ik lid wil blijven van de groep.

*weg*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Qiara di 19 jul 2011 - 9:50

SunnyScience schreef:
Qiara schreef:Susci, wil je mijn naam ook weghalen? Ook al heb ik het zelf geplaatst? Ik wil het er nu ook niet meer hebben staan. Ik denk er nog over na of ik lid wil blijven van de groep.

*weg*

Thanks!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 9:51

Maar mensen die het leuk vinden kunnen toch gewoon blijven. Het feit dat die FB er is, is toch niet het probleem. Zolang er geen info over anderen wordt geplaatst en mensen niet ongevraagd worden toegevoegd.

Heb het idee dat er nu mensen weggaan die het in 1e instantie gewoon leuk vonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Snoes di 19 jul 2011 - 11:40

Bliss schreef:Haal mijn naam ook maar weg, volgens mij heb ik hem zelf ergens genoemd (maar toen had ik er nog niet over nagedacht).
+ 1. Mijn naam mag ook weer weg, heb mezelf al verwijderd van de groep maar wil 'm er liever niet op hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 22:50

Snoes schreef:
Bliss schreef:Haal mijn naam ook maar weg, volgens mij heb ik hem zelf ergens genoemd (maar toen had ik er nog niet over nagedacht).
+ 1. Mijn naam mag ook weer weg, heb mezelf al verwijderd van de groep maar wil 'm er liever niet op hebben.

Gedaan smile

Ik ben de komende dagen niet online meer hier, dus komende dagen kan ik niets weghalen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  TGR di 19 jul 2011 - 23:04

SunnyScience schreef:
Snoes schreef:
Bliss schreef:Haal mijn naam ook maar weg, volgens mij heb ik hem zelf ergens genoemd (maar toen had ik er nog niet over nagedacht).
+ 1. Mijn naam mag ook weer weg, heb mezelf al verwijderd van de groep maar wil 'm er liever niet op hebben.

Gedaan smile

Ik ben de komende dagen niet online meer hier, dus komende dagen kan ik niets weghalen!

Dan maak je toch iemand anders beheerder of haal je gewoon alles in één keer weg?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 23:06

Alle namen zijn weg, mensen die dit willen weten van elkaar beginnen maar een nieuwe bericht. Ik heb de groep verlaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:50

Spuit 11.. Ik vond het ook echt niet fijn dat ik ineens lid was. Ik zat zonder internet en het lukte me niet om mezelf te verwijderen via mijn telefoon. Ik vind het echt heel naar dat zoveel mensen mijn naam dan ineens zien. Als ik wil dat 40 forummers mijn naam weten, dan stuur ik ze wel persoonlijk een PM. Ook vond ik het bizar om te zien dat er 'besproken' werd dat onder andere mijn naam nog niet gekoppeld was aan een forumnaam en wie nou wie was..

Ehh..??

Maar goed: samenvatting: uiteindelijk vindt niemand dit echt een goed idee volgens mij.
Nog een conclusie: we maken niet voor niets gebruik van een andere naam op het forum dan in het echt: je wilt gewoon niet dat alles aan je echt naam gekoppeld wordt, anders zou je die naam wel altijd gebruiken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:38

Sproet schreef:Ik blijf het toch een beetje raar vinden. In dit topic komt het over alsof de groep per ongeluk is aangemaakt en Sunnyscience wilde er zelfs als beheerder eigenlijk niks mee te maken hebben. Maar in het dagcafe lees ik juist een positieve reactie van sunnyscience over de groep en in de groep heb je zelf wel initiatief genomen met wat de bedoeling was.

Het is echt geen ramp dat er een fb-yes is. We hadden/hebben ook een hyves-yes. Het probleem was dat mensen zomaar werden toegevoegd. Ik weet niet of dat dat aan fb zelf ligt, dat er geen functie bestaat dat je eerst moet accepeteren bijvoorbeeld.
Maar waarom dan in dit topic net doen alsof het allemaal per ongeluk gegaan is? Want volgens mij is dat niet zo en het is echt geen ramp om daar voor uit te komen.

De groep IS serieus per ongeluk aangemaakt. Ik was een lijst van familie, vrienden en dus ook forumleden aan het aanmaken en toen was daar dus plotseling een actief werkende groep.
Dat was dus NIET mijn bedoeling.

Sunny Science heeft mij zelf benaderd door te zeggen dat er meerdere beheerders aangewezen konden worden. Zij wist hoe alles zo ongeveer werkte, dus gaf ik haar het medebeheerderschap. Zo is het gegaan Very Happy

En nu ga ik dit topic verder doorlezen. Het kan dus zijn dat ik behoorlijk spuit 11 ben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:44

Geef vanaf nu maar aan mij door of je er uit wil of niet. Ik heb het eindelijk rustiger met het werk, dus ben weer regelmatig online. Iemand die nog medeverantwoordelijk wil zijn nu Sunny er uit is?

De namen staan er niet meer in en het ledenaantal is nu 35 nerd
Ik ben de enige beheerder en voeg niemand zomaar toe (op het begin na, niemand toegevoegd ook).


Laatst aangepast door Youandi op do 21 jul 2011 - 3:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De yes-forum groep op Facebook. - Pagina 5 Empty Re: De yes-forum groep op Facebook.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum