Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

5 plaatsers

Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  Fearie vr 31 mei 2013 - 6:04

D gaat eind juni over van de 0-2 groep en dan wil ik graag trakteren, althans hem laten trakteren. Daarnaast wordt hij dan in augustus 2 op zijn nieuwe groep (2-4 jaar) en moet er ook getrakteerd worden.

Hebben jullie leuke ideeen voor beide groepen? Wat geknutsel is geen probleem :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  studiebol vr 31 mei 2013 - 8:08

In jij en je kinderen staan regelmatige leuke traktatie tips. Misschien kan je op hun site is googlen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  peach vr 31 mei 2013 - 8:11

Uitdeelboekjes op de baby groep en op de nieuwe groep een rozijnen vlinder ofzo?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  piertje vr 31 mei 2013 - 8:14

Ik heb een doosje rozijntjes beplakt met geel papier (kaas) en met zwarte stift rondjes op getekend (de gaatjes). Daarop zo'n wit snoepmuisje en de tekst: ik piep er tussenuit!
En voor haar verjaardag heb ik badeendjes op blauwe kartonnen gebaksbordjes gelegd met de tekst:
er is er een(dje) jarig! Daar had ik gewoon een soepstengel bij gedaan.
Misschien heb je hier wat aan?
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  Papillio vr 31 mei 2013 - 9:16

Knijpfruitje met een kaartje eraan: 'Ik knijp er tussenuit!'
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  Fearie vr 31 mei 2013 - 9:24

Bedankt voor de tips :-)
Ik heb ondertussen zelf ook een leuk idee, een knapzakje met een knijpfruit erin en dan vastgemaakt aan een soepstengel.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep Empty Re: Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum