Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

eerste verjaardag

5 plaatsers

Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty eerste verjaardag

Bericht  vlindertje za 4 feb 2012 - 11:09

Mijn dochtertje wordt bijna 1 jaar en we hebben voor haar een poppenwagentje van hout gekocht (achteraf was dit denk ik beter voor haar 2e verjaardag, maarja..)en willen nog iets daarbij doen. We hebben alleen geen idee wat! Wie heeft er ideeen? We hebben al een zoontje van ruim 3 en dus ook al heel veel (jongens) speelgoed!Very Happy
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Susan za 4 feb 2012 - 11:14

Een pop? Op aanraden van Parisienne heb ik vorig jaar met Sinterklaas zo'n zachte babypop van Corolle gekocht voor Yrsa en daar speelt ze nog steeds heel veel mee, dat is echt een van haar lievelingspoppen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  maiadebij za 4 feb 2012 - 19:21

J heeft ook een houten poppenwagen gehad ik vind hem erg leuk!

Daarnaast heeft ze een loopfiets gehad (die N ook wel heel leuk vind Laughing )

eerste verjaardag DSC01836

daar kan ze nu goed op 'fietsen'.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 21:29

Houten poppenwagen is denk ik ook al wel geschikt voor dit levensjaar hoor, onze dochter van 1.5 is nu helemaal gek van poppen, poppenwagentjes, speelgoed maxi-cosi etc.
Onze dochter heeft er een houten ark van noach bij gekregen met houten diertjes, daar wordt ook nog steeds regelmatig mee gespeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 0:58

Als ze nog niet loopt of nog niet zo stevig loopt dan moet je wel even kijken of de poppenwagen niet kantelt als je je eraan optrekt. Veel van die houten poppenwagens zijn goed te gebruiken als loopwagentje, maar soms zijn ze niet geschikt en dan vallen ze om, en je kind dus ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 3:24

Wij zelf hadden een slee gekocht. Verder kreeg ze een houten loopwagentje, een woezel en pip lounge stoel. Heb gister zelf van VTech een babywalker gekocht, ze is helemaal weg van dit ding. Zitten veel geluidjes op wat hier erg populair is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  keverke26 zo 5 feb 2012 - 7:19

Mijn dochter heeft voor haar eerste verjaardag een driewieler gekregen ( eentje van smart trikes) waar ze al met 10 maanden in kon. Met een riempje en een beugel, ze vind dat ding helemaal geweldig en zit er het liefst de hele dag op,. Van mijn broer had ze de zebra step gekregen. dat is een loopfiets in de vorm van een zebra die je kunt veranderen in een loop wagen en een step als ze ouder zijn. IS echt een super leuk ding met muziekjes en verhaaltjes etc op. ze heeft nu ontdekt hoe ze voor en achteruit kan op dat ding. helemaal geweldig!

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  PapillonRose zo 5 feb 2012 - 9:36

Susan schreef:Een pop? Op aanraden van Parisienne heb ik vorig jaar met Sinterklaas zo'n zachte babypop van Corolle gekocht voor Yrsa en daar speelt ze nog steeds heel veel mee, dat is echt een van haar lievelingspoppen.
Hier ook een zachte pop van Corolle, fijne pop en A. vindt 'm erg leuk! Ze kan er soms ook heerlijk mee zitten knuffelen omdat hij zo zacht is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 9:40

Wij hadden voor C.iske een gouden baby-ringetje met zijn initialen erin en J.anneman krijgt nu dezelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

eerste verjaardag Empty Re: eerste verjaardag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum