Lekkerste nespresso cup?
+3
Phileine
Mamsie
Pussycat
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lekkerste nespresso cup?
Omdat ik dus pas een nespresso apparaat heb en de smaakjes aan het testen ben...
Vroeg ik me af welke smaak jullie het lekkerste vinden?
Houden jullie van sterk of juist niet?
En hoe drink jij jou favoriete smaak het liefste? Ben jij meer van de espresso's of juist van de latte macchiato
Deel je ervaringen hier
Ik heb nu 4 smaakjes geproefd:
Ristretto
Arpeggio
Rosabaya
Fortissio
De lekkerste vond ik de arpeggio en de rosabaya tot nu toe
En hoe drink jij jou favoriete smaak het liefste? Ben jij meer van de espresso's of juist van de latte macchiato
Deel je ervaringen hier
Ristretto
Arpeggio
Rosabaya
Fortissio
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Lekkerste nespresso cup?
Ik ben het met jou eens hahaa.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dus ik heb precies de lekkerste er al tussenuit gepikt? Dat is ook een kunst
Pussycat- Ratel
zijn ook de mooiste kleuren haha
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Finezzo lungo
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ook erg... ik heb alle smaakjes al geproefd En mijn discovery box is eergisteren binnen gekomen
Maar denk dat ik toch de arpeggio en de rosabaya de lekkerste blijf vinden. Dulsao en volluto zijn ook prima.
Welke ik niet zo lekker vond en niet voor mezelf zou bestellen: Indriya en de capriccio.
Maar denk dat ik toch de arpeggio en de rosabaya de lekkerste blijf vinden. Dulsao en volluto zijn ook prima.
Welke ik niet zo lekker vond en niet voor mezelf zou bestellen: Indriya en de capriccio.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Omdat ik dus pas een nespresso apparaat heb en de smaakjes aan het testen ben...
Deel je ervaringen hier
Ristretto
Arpeggio
Rosabaya
Fortissio
Ik vind ook de apreggio en de rosabaya het lekkerst. Zijn ook erg lekker in een cafe latte.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Theezakje13 schreef:Pussycat schreef:Omdat ik dus pas een nespresso apparaat heb en de smaakjes aan het testen ben...
Deel je ervaringen hier
Ristretto
Arpeggio
Rosabaya
Fortissio
Ik vind ook de apreggio en de rosabaya het lekkerst. Zijn ook erg lekker in een cafe latte.
Waarschijnlijk dat ik ze daarom zo lekker vind haha, want een latte drink ik het liefst. Van de espresso's ben ik verder niet zo.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Theezakje13 schreef:Pussycat schreef:Omdat ik dus pas een nespresso apparaat heb en de smaakjes aan het testen ben...
Deel je ervaringen hier
Ristretto
Arpeggio
Rosabaya
Fortissio
Waarschijnlijk dat ik ze daarom zo lekker vind haha, want een latte drink ik het liefst. Van de espresso's ben ik verder niet zo.
Ik hou ook niet zo van espresso. De sterke koffie's vind ik erg lekker als latte.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
@Pussycat, hoe is het nou eigenlijk afgelopen met je defecte Nespresso die je laatst had besteld? Heb je een andere gekregen? En heb je gezegt dat die er "gebruikt" uit zag?
Gast- Gast
@ Razz Ik heb hem terug gestuurd en kon wel een nieuwe krijgen bij hun, maar dat zag ik eigenlijk niet meer zitten, dus heb de volgende dag ergens anders eentje gekocht. (Ja anders kon ik nóg een week wachten en had er al zolang op zitten wachten haha)
Maar ik moest een briefje invullen met wat er mis was meer niet.... en heb er ook niks meer van gehoord. Mijn geld had ik wel binnen een paar dagen weer op mijn rekening staan. (En de bijgeleverde cupjes heb ik lekker toch gehouden hahaha en daar hebben ze niks van gezegd)
Maar ik moest een briefje invullen met wat er mis was meer niet.... en heb er ook niks meer van gehoord. Mijn geld had ik wel binnen een paar dagen weer op mijn rekening staan. (En de bijgeleverde cupjes heb ik lekker toch gehouden hahaha en daar hebben ze niks van gezegd)
Pussycat- Ratel
Ik vind Livanto het lekkerst! Rosabaya hebben we ook, maar ik pak vaak toch Livanto. Gisteren heb ik bij mijn schoonma, de witte gedronken, ook lekker!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pussycat schreef:@ Razz Ik heb hem terug gestuurd en kon wel een nieuwe krijgen bij hun, maar dat zag ik eigenlijk niet meer zitten, dus heb de volgende dag ergens anders eentje gekocht. (Ja anders kon ik nóg een week wachten en had er al zolang op zitten wachten haha)
Groot gelijk, dat had ik ook gedaan
Gast- Gast
Oeh vorige jaar hadden ze deze als limited edition, ik hoop dat ze die met de feestdagen weer uitbrengen !
Vanille, Caramel en Amandel
Gast- Gast
Razz_ schreef:Oeh vorige jaar hadden ze deze als limited edition, ik hoop dat ze die met de feestdagen weer uitbrengen !
Ik heb caramel en vanille geprobeerd, maar vond ze niet echt lekker. Vanille was beter dan caramel, maar ik vond het niet voor herhaling vatbaar.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
2CKC2 schreef:Ik vind Livanto het lekkerst! Rosabaya hebben we ook, maar ik pak vaak toch Livanto. Gisteren heb ik bij mijn schoonma, de witte gedronken, ook lekker!
Haha helemaal +1. Ik vind Livanto de lekkerste, met Rosabaya als goede tweede. We hebben nu ook een paar doosjes van die witte ingeslagen omdat ik die ook heel lekker vind . Mijn vriend is meer van de ristretto en arpeggio.
Vorig jaar hadden ze trouwens een limited edition Peperkoek. Nou, !! Zo vies, die smaakte echt naar rijsttafel.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de (donker)paarse het lekkerst, geen idee hoe die heet.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Nespresso
» Dolce Gusto? Nespresso?
» Nespresso apparaat
» Wie mag er ook Nespresso Linizio Lungo testen?
» Nespresso Variations 2012
» Dolce Gusto? Nespresso?
» Nespresso apparaat
» Wie mag er ook Nespresso Linizio Lungo testen?
» Nespresso Variations 2012
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: