Nespresso
+10
Charles
Kreeftje
Mamsie
Prosecco
Sam
Phileine
Summerlovin
Marin
Highway
Parisienne
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nespresso
Heb vandaag een Nespresso apparaat gekocht. Ik ben nog zoekende naar lekkere smaken. Wie van jullie drinkt ook weleens Nespresso? Welke smaak/smaken vind je het lekkerst?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Nespresso
Wij drinken de arpeggio, roma en livanto het meest, af en toe de ristretto of bijzondere smaken
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Leuk, goede aankoop! Ik drink elke dag minstens 3 Nespresso kopjes koffie. Wel duur, maar vooruit. Ik vind het altijd een leuk uitje naar de Nespresso winkel, zeker sinds ze hier tegenwoordig in 't winkelcentrum een self service hebben. En je kan daar altijd een kopje koffie proeven.
Hier overzichtje van de kleuren/smaken:
Ik drink dagelijks:
De gouden Volluto
De blauwe Vivalto Lungo
En die groene Fortissio Lungo en paarse Arpeggio vind ik ook erg lekker.
M'n vriend drinkt altijd de groene Indriya, maar die vind ik niet lekker van smaak.
En we kopen altijd de special editions als we ze lekker vinden. (eerst altijd even proeven in de winkel).
Ik drink dagelijks:
De gouden Volluto
De blauwe Vivalto Lungo
M'n vriend drinkt altijd de groene Indriya, maar die vind ik niet lekker van smaak.
En we kopen altijd de special editions als we ze lekker vinden. (eerst altijd even proeven in de winkel).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Is die nu open ? In december liep ik erlang en toen leek het erop of het nog lang niet klaar was. Binnenkort even heen!Marin schreef:Leuk, goede aankoop! Ik drink elke dag minstens 3 Nespresso kopjes koffie. Wel duur, maar vooruit. Ik vind het altijd een leuk uitje naar de Nespresso winkel, zeker sinds ze hier tegenwoordig in 't winkelcentrum een self service hebben. En je kan daar altijd een kopje koffie proeven.
Ik drink dagelijks:
De gouden Volluto
De blauwe Vivalto Lungo
Hier vinden wij Volluto lekker. Ook de gouden.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hij's sinds begin december open!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb geen Nespresso apparaat meer, maar toen ik er nog wel een had dronk ik altijd Finezzo lungo. Ik houd van 'slappe' koffie, met lekker veel melk. Dit is een van de minst sterke smaken.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Ja hij's sinds begin december open!
Ooo... dan was ik er in november, haha. Ik woon er niet zo dichtbij dat ik er elke week kom. Eens in de twee maanden vind ik het wel leuk om erheen te gaan.
Is die in de Bijenkorf nu weg?
Summerlovin- Kletskop
Haha ik woon er op 5 min fietsen vandaan dus kom er best wel eens, maar ook niet elke week hoor
Ik denk dat wij een keer in de twee a drie weken koffie kopen. We zijn allebei koffiezuipschuiten.
Oh ja tip: Die Douwe Egberts koffie die je bij de supermarkt kan kopen is een prima alternatief, maar let wel op dat je apparaat er van verstopt kan raken, en dan is je apparaat naar de klote. Ik drink ze ook wel eens, maar wel met mate en probeer 'm daarna altijd goed door te spoelen met een kopje heet water (gewoon koffie zetten zonder cup er in).
Ik denk dat wij een keer in de twee a drie weken koffie kopen. We zijn allebei koffiezuipschuiten.
Oh ja tip: Die Douwe Egberts koffie die je bij de supermarkt kan kopen is een prima alternatief, maar let wel op dat je apparaat er van verstopt kan raken, en dan is je apparaat naar de klote. Ik drink ze ook wel eens, maar wel met mate en probeer 'm daarna altijd goed door te spoelen met een kopje heet water (gewoon koffie zetten zonder cup er in).
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend drinkt graag de zwarte en de paarse, die hebben we dan ook altijd in huis! Ook hebben we die LOR dingen in huis, voor als er visite is.
Gast- Gast
Wij hadden hem, maar vriend wilde een gewoon koffiezetapparaat
Hij had altijd blauwe of groene cups.
Hij had altijd blauwe of groene cups.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pippa schreef:Mijn vriend drinkt graag de zwarte en de paarse, die hebben we dan ook altijd in huis! Ook hebben we die LOR dingen in huis, voor als er visite is.
Dat doen m'n schoonzus en zwager ook altijd, maar vind dat altijd beetje 'cheap' overkomen als je ineens de goedkopere versie gaat serveren aan je visite. Alsof ze de duurdere koffie niet waard zijn. Vind ik bij hen altijd beetje stom iig, omdat ze dat ook daadwerkelijk zeggen.
Ik doe t eerder andersom, zelf de goedkopere en de duurdere aan bezoek. Maar eigenlijk vind ik die l'or sowieso niet echt lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Pippa schreef:Mijn vriend drinkt graag de zwarte en de paarse, die hebben we dan ook altijd in huis! Ook hebben we die LOR dingen in huis, voor als er visite is.
Dat doen m'n schoonzus en zwager ook altijd, maar vind dat altijd beetje 'cheap' overkomen als je ineens de goedkopere versie gaat serveren aan je visite. Alsof ze de duurdere koffie niet waard zijn. Vind ik bij hen altijd beetje stom iig, omdat ze dat ook daadwerkelijk zeggen.
Ik doe t eerder andersom, zelf de goedkopere en de duurdere aan bezoek. Maar eigenlijk vind ik die l'or sowieso niet echt lekker.
Het duurt zo lang voordat die fake doorlopen zijn!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Welke neppe? Nog nooit van gehoord.
ooh wacht laat maar hahaha de DE cupjes. Nee die zijn niet te drinken.
ooh wacht laat maar hahaha de DE cupjes. Nee die zijn niet te drinken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Marin schreef:Pippa schreef:Mijn vriend drinkt graag de zwarte en de paarse, die hebben we dan ook altijd in huis! Ook hebben we die LOR dingen in huis, voor als er visite is.
Ik noem het niet, ik vraag gewoon of ze gewone koffie of een espresso willen. Waarom zou dat cheap zijn? Als ik hier een huis vol heb zitten vind ik het nogal prijzig worden om iedereen Nespresso voor te zetten, en LOR was laatst heel goedkoop, dus die heb ik gewoon op voorraad voor als er meerdere mensen zijn. Vriend drinkt 1 á 2 kopjes per week daarvan, verder gewone koffie.
Gast- Gast
Nou ja t komt op mij beetje goedkoop over ja om ineens goedkopere koffie te gaan serveren als er bezoek komt als je normaal zelf wel de duurdere cupjes drinkt.
Maar ik ben t wel met je eens dat de Nespresso koffie echt heel duur is. Ik denk dat wij wel €40 a €50 per maand uitgeven aan koffie met ons tweeën alleen al!
Later als we een grotere keuken hebben, willen we gewoon eigenlijk t liefst drie koffiezetapparaten ;-) een nespresso voor makkelijk, een mooi espresso bonenmaal apparaat voor lekkere koffie en een simpele filterkoffie apparaat voor verjaardagen. Niet omdat t persé goedkoper is maar wel zo veel makkelijker om een kan te maken ipv steeds heen en weer te lopen. En die kan je normaal gesproken dan onder in kastje zetten. En voor gewoon bezoek (niet zo veel mensen) gewoon nespresso of espresso.
Maar dan heb je wel ruimte nodig ;-)
Maar ik ben t wel met je eens dat de Nespresso koffie echt heel duur is. Ik denk dat wij wel €40 a €50 per maand uitgeven aan koffie met ons tweeën alleen al!
Later als we een grotere keuken hebben, willen we gewoon eigenlijk t liefst drie koffiezetapparaten ;-) een nespresso voor makkelijk, een mooi espresso bonenmaal apparaat voor lekkere koffie en een simpele filterkoffie apparaat voor verjaardagen. Niet omdat t persé goedkoper is maar wel zo veel makkelijker om een kan te maken ipv steeds heen en weer te lopen. En die kan je normaal gesproken dan onder in kastje zetten. En voor gewoon bezoek (niet zo veel mensen) gewoon nespresso of espresso.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Nou ja t komt op mij beetje goedkoop over ja om ineens goedkopere koffie te gaan serveren als er bezoek komt als je normaal zelf wel de duurdere cupjes drinkt.
Wij hebben dat hier alle drie. Dat is inderdaad heel handig. Het gewone filterkoffie apparaat staat alleen op zolder en die pakken we wanneer nodig (dat is bijna nooit, zoveel familie hebben we niet). De andere 2 staan wel op het aanrecht.
Summerlovin- Kletskop
Ja, maar ik vind 2 cupjes per week duur of 20 cupjes met visite wel een groot verschil, dus dan koop ik gewoon goedkoper en is iedereen alsnog tevreden. Ik drink het zelf sowieso niet! Vriend drinkt zo'n 5 - 10 kopjes koffie per dag van de Senseo, maar wil het liefst die Sarista, met bonen.
Gast- Gast
En iemand enig idee hoe je zo'n verstopping verhelpt?
In het begin gebruikte we gewoon nespresso cups, maar sinds die lor verkrijgbaar is, gebruiken we die (is alleen voor bezoek, wij zijn niet zo'n koffiedrinkers. Goedkoper, en gewoon makkelijker te verkrijgen). Maar hij wordt echt steeds trager. Heb al zo'n reinigingssetje bij nespresso gehaald, maar dat heeft niet geholpen. En ook al liters heet water erdoor laten lopen, maar geen verbetering helaas! Is ons apparaat naar de klote? Of wordt het weer beter als we nespresso cups gaan gebruiken??
In het begin gebruikte we gewoon nespresso cups, maar sinds die lor verkrijgbaar is, gebruiken we die (is alleen voor bezoek, wij zijn niet zo'n koffiedrinkers. Goedkoper, en gewoon makkelijker te verkrijgen). Maar hij wordt echt steeds trager. Heb al zo'n reinigingssetje bij nespresso gehaald, maar dat heeft niet geholpen. En ook al liters heet water erdoor laten lopen, maar geen verbetering helaas! Is ons apparaat naar de klote? Of wordt het weer beter als we nespresso cups gaan gebruiken??
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb daar nog geen ervaring mee kreeftje, sorry. Ik zou dan toch weer overgaan op Nespresso cups.
Ik vroeg me af hoe je het doet als je visite hebt en je ze Nespresso wilt aanbieden. Geef je ze het boekje waarin ze kunnen uitzoeken? Of vraag je naar wat ze normaal lekker vinden en kies je zelf een smaak?
Ik vroeg me af hoe je het doet als je visite hebt en je ze Nespresso wilt aanbieden. Geef je ze het boekje waarin ze kunnen uitzoeken? Of vraag je naar wat ze normaal lekker vinden en kies je zelf een smaak?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik heb daar nog geen ervaring mee kreeftje, sorry. Ik zou dan toch weer overgaan op Nespresso cups.
Als ik bij mijn schoonmoeder ben vraagt ze altijd of ik sterke of minder sterke koffie wil. Thuis geven wij koffie uit de bonen machine als er visite is.
Summerlovin- Kletskop
Ik zou dat toch eens aan de Nespresso winkel vragen, Kreeftje. Misschien moet ie even langs voor onderhoud.
Bij bezoek vraag ik altijd gewoon of ze lungo of espresso willen en de kleur. Meeste mensen die bij ons thuis komen, hebben zelf ook een Nespresso dus weten wel welke kleur welke sterkte heeft of welke ze lekker vinden.
Bij bezoek vraag ik altijd gewoon of ze lungo of espresso willen en de kleur. Meeste mensen die bij ons thuis komen, hebben zelf ook een Nespresso dus weten wel welke kleur welke sterkte heeft of welke ze lekker vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij hebben een Dolce Gusto voor onszelf en een ouderwets koffieapparaat voor bezoek .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik drink het liefst de volluto. Op het moment vind ik de special met hazelnoot ook erg lekker. Als we visite hebben geef ik ze eigenlijk gewoon maar net wat er in het rekje zit. Ik vraag altijd wel of ze 'gewone' of cafeïne vrije koffie willen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
kreeftje schreef:En iemand enig idee hoe je zo'n verstopping verhelpt?
Ik heb dot ook gehad, nu weer over op merk Nespresso en het is weer verholpen. Blijkbaar zijn die nepperds toch echt anders.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nespresso vs dolce gusto
» Lekkerste nespresso cup?
» Nespresso of Senseo?
» Nespresso, wie heeft ze al?
» Nespresso Magimix lekt water. Is dit normaal?
» Lekkerste nespresso cup?
» Nespresso of Senseo?
» Nespresso, wie heeft ze al?
» Nespresso Magimix lekt water. Is dit normaal?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: