Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plannen voor vandaag

+12
patjuhhh
minoessepoes
Caramba
Suus
Rovine
Rush
silly-one
Moezie
Oasis
Penny Blossom
Caresses
dolfijntje24
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:00

Ik zit in de trein naar Rotterdam toe! Mijn oma in het ziekenhuis bezoeken & eerst even langs de primark, kijken voor een leuk outfit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Rovine ma 20 jun 2011 - 1:03

Vanillivi schreef:
Nobucta schreef:Ik denk dat ik vooral veel ga zitten. Gisteren vol op mijn stuitje gegaan en bewegen doet nogal pijn.

Vandaag werken dus en vanavond denk ik niet al te veel meer. Haar wassen, wat opruimen en tv-kijken ofzo.

Juist bewegen! Ik ben met de wintersport ook op mijn stuitje gevallen en door veel te bewegen ging de pijn veel sneller weg!
Helaas moest ik nog 10 uur in de auto zitten, daar werd ik wat minder blij van...Helemaal stijf toen ik eruit kwam.

Vandaag moet ik werken tot 18.00 uur en dan lekker naar huis, en een avondje op de bank doorbrengen.
Nog wel even wat dingen stampen voor een examen Engels, maar daar maak ik me niet al te druk over eigenlijk.

Voor iedereen veel plezier vandaag!

Nou. Ik ging dus liever rolschaatsen dan mijn auto ophalen, dus ik ben sowieso gedwongen om te bewegen, gezien het gebrek aan een auto. Moet wel zeggen dat de pijn sterk aan het verminderen is nu. Sowieso dacht ik de eerste minuut dat ik noooooit meer zou kunnen zitten, dat bleek ook best mee te vallen, denk dat ik toch redelijk wat geluk gehad heb.

Maar ik heb er zelf ook wel een beetje om gevraagd. Wel jammer, ik ging echt supergoed en loeihard toen ik ineens ging. Ben nu aan het zoeken naar iets van bescherming, zal niet de laatste keer zijn dat ik op mijn kont val, maar het is allemaal zo duurrrrrr.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Oasis ma 20 jun 2011 - 1:37

Oasis schreef:Ik ga vandaag een vriendin bijstaan die te horen krijgt of ze wel of niet haar diploma heeft behaald, en vanavond misschien naar de bioscoop met mijn vriend.
Ook lekker rustig dagje dus laughcry

Change of plans: ik ga niet met de bioscoop met mijn vriend, maar naar de premiere van Bridesmaids met een vriendin in Amsterdam. Heb kaartjes gewonnen! Very Happy cheers
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Shy ma 20 jun 2011 - 2:04

Oasis schreef:
Oasis schreef:Ik ga vandaag een vriendin bijstaan die te horen krijgt of ze wel of niet haar diploma heeft behaald, en vanavond misschien naar de bioscoop met mijn vriend.
Ook lekker rustig dagje dus laughcry

Change of plans: ik ga niet met de bioscoop met mijn vriend, maar naar de premiere van Bridesmaids met een vriendin in Amsterdam. Heb kaartjes gewonnen! Very Happy cheers
Ooh leuk Very Happy Veel plezier alvast!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Oasis ma 20 jun 2011 - 2:42

Shygirl85 schreef:
Oasis schreef:
Oasis schreef:Ik ga vandaag een vriendin bijstaan die te horen krijgt of ze wel of niet haar diploma heeft behaald, en vanavond misschien naar de bioscoop met mijn vriend.
Ook lekker rustig dagje dus laughcry

Change of plans: ik ga niet met de bioscoop met mijn vriend, maar naar de premiere van Bridesmaids met een vriendin in Amsterdam. Heb kaartjes gewonnen! Very Happy cheers
Ooh leuk Very Happy Veel plezier alvast!

Dankjewel! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Plannen voor vandaag - Pagina 2 Empty Re: Plannen voor vandaag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum