Goedemorgen, plannen voor vandaag
+15
Pandora
M_as
patjuhhh
Sushi
flower
Saxy
Silver
Parisienne
Caramba
minoessepoes
Lejow
Snoes
ekiaam87
Inge
SoGood
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen, plannen voor vandaag
Goedemorgen deze zaterdag!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ben de hele dag alleen thuis, en ik heb nog geen plannen. Erg saai dus :o
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ben de hele dag alleen thuis, en ik heb nog geen plannen. Erg saai dus :o
Gast- Gast
Re: Goedemorgen, plannen voor vandaag
Goedemorgen, ik ga straks naar Extrema maar gezien de weersvoorspellingen heb ik GEEN idee wat ik aanmoet. Fijne dag allemaal!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorge!
sogood: Ja het weer zit niet echt mee he voor Extrema gewoon regenjas aan haha.. hoef je je ook niet druk te maken om je kleding Veel plezier vandaag!
Ik ga zometeen even door ons appartementje heen poetsen en dan lekker douchen. Vanmiddag laten we een 3D echo maken van onze uk :-) ben erg benieuwd of we echt al wat gelaatstrekken zien enzo !!
sogood: Ja het weer zit niet echt mee he voor Extrema gewoon regenjas aan haha.. hoef je je ook niet druk te maken om je kleding Veel plezier vandaag!
Ik ga zometeen even door ons appartementje heen poetsen en dan lekker douchen. Vanmiddag laten we een 3D echo maken van onze uk :-) ben erg benieuwd of we echt al wat gelaatstrekken zien enzo !!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Fijn weekend allemaal.
Mijn plannen voor vandaag zijn, nu richting werk. Eind van de middag komen 2 vriendinnen uit mijn oude woonplaats, dan gaan we vanavond tapas eten en cocktails drinken / stappen
Fijn weekend allemaal.
Mijn plannen voor vandaag zijn, nu richting werk. Eind van de middag komen 2 vriendinnen uit mijn oude woonplaats, dan gaan we vanavond tapas eten en cocktails drinken / stappen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Gooedemorgen! Ik zit te ontbijten en zometeen komen oud-collega's langs mijn huis lopen om me op te halen, want wij gaan op babybezoek! Verder komen mijn ouders even langs om wat op te halen voor mijn oma, en verder ben ik de hele dag met vriend! Fijne dag.
Gast- Gast
Wie helpt mij kiezen?
Optie 1: Jumpsuit, heel erg mooi, ook goed qua temperatuur, niet praktisch, was heel duur dus misschien beetje zonde.
Optie 2: Zwart jurkje, ook leuk maar misschien een beetje saai. Wel praktischer dan optie 1.
Nog andere opties?
Optie 1: Jumpsuit, heel erg mooi, ook goed qua temperatuur, niet praktisch, was heel duur dus misschien beetje zonde.
Optie 2: Zwart jurkje, ook leuk maar misschien een beetje saai. Wel praktischer dan optie 1.
Nog andere opties?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga vandaag inpakken Morgen gaan we naar Zuid-Frankrijk, kleine drie weken kamperen.
Gast- Gast
Ik heb gewerkt van 7 tot 9 en moet straks nog post lopen om een uur of 12.
Verder gaan vriendlief & ik de studeerkamer eens opruimen (heeeel hard nodig) en verder zien we het wel.
@ Sogood, geen idee wat Extrema is enzo maar ik zou voor het jurkje gaan
Verder gaan vriendlief & ik de studeerkamer eens opruimen (heeeel hard nodig) en verder zien we het wel.
@ Sogood, geen idee wat Extrema is enzo maar ik zou voor het jurkje gaan
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga zo dadelijk het huis hier nog wat opruimen (afwas doen/strijken/rommel wegdoen) en deze middag vertrek ik dan naar Storm, daar blijf ik het hele weekend. Vanavond gaan we samen stappen en ik blijf bij haar slapen. Ik heb er zin in!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Moggeee!!
Er wordt zo een taartje opgehaald, en ik ga er even een wegbrengen.
Verder de was draaien, even stofzuigen enz enz, maar vooral lekker mak an
Er wordt zo een taartje opgehaald, en ik ga er even een wegbrengen.
Verder de was draaien, even stofzuigen enz enz, maar vooral lekker mak an
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik hoef helemaal niks vandaag heerlijk!
Dadelijk ga ik eerst zelf broodjes bakken en stoofvlees maken (dat moet 4 uur op staan). Als mijn vriend wakker is gaan we lekker ontbijten en daarna even de stad in op zoek naar een rosé gouden horloge, want daar heb ik mijn zinnen op gezet hahah. En dan op de terugweg langs de Albert Cuijp om alvast groenten voor de hele week te halen.
Voor vanavond weet ik het nog niet, misschien gaan we nog wel een drankje doen met vrienden, of samen lekker een filmpje kijken op de bank, we zien het wel. Heerlijk zo'n dag waarop niks moet maar alles kan!
Dadelijk ga ik eerst zelf broodjes bakken en stoofvlees maken (dat moet 4 uur op staan). Als mijn vriend wakker is gaan we lekker ontbijten en daarna even de stad in op zoek naar een rosé gouden horloge, want daar heb ik mijn zinnen op gezet hahah. En dan op de terugweg langs de Albert Cuijp om alvast groenten voor de hele week te halen.
Voor vanavond weet ik het nog niet, misschien gaan we nog wel een drankje doen met vrienden, of samen lekker een filmpje kijken op de bank, we zien het wel. Heerlijk zo'n dag waarop niks moet maar alles kan!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee nog... Ben misselijk wakker geworden en net over m'n nek gegaan, dus denk dat ik lekker rustdagje hou.... Heb nachtdienst, dus hoop eigenlijk dat 't over is tegen de avond!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag mijn zwager helpen in zijn woning. Druk dagje vandaag.
Vandaag mijn zwager helpen in zijn woning. Druk dagje vandaag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen!
Ik ben druk bezig met de kleding wassen/strijken/inpakken voor mijn vriend. Vanmiddag gaat hij voor twee weken met zijn moeder en een vriend van hem op vakantie naar la France! Hij is nu nog aan het werk, vandaar dat ik het maar voor hem doe. Maar waarom willen mannen altijd kleding mee/aan wat toevallig niet gewassen of gestreken is?! Grr!
Ik ben druk bezig met de kleding wassen/strijken/inpakken voor mijn vriend. Vanmiddag gaat hij voor twee weken met zijn moeder en een vriend van hem op vakantie naar la France! Hij is nu nog aan het werk, vandaar dat ik het maar voor hem doe. Maar waarom willen mannen altijd kleding mee/aan wat toevallig niet gewassen of gestreken is?! Grr!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik ga een rust dagje houden vandaag, beetje omrommelen in huis, en boodschapjes halen.
Vanavond ga ik mijn vriend verassen met een uit-etentje. Ik heb alleen gezegd 5u klaar staan in nette kleren
En ik heb volgehouden door niets te zeggen..
Een fijn weekend allemaal!
Ik ga een rust dagje houden vandaag, beetje omrommelen in huis, en boodschapjes halen.
Vanavond ga ik mijn vriend verassen met een uit-etentje. Ik heb alleen gezegd 5u klaar staan in nette kleren
En ik heb volgehouden door niets te zeggen..
Een fijn weekend allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Dat is wel vervelend Parisenne....kon hij dat zelf niet eerder doen?
EN Jij mag niet mee trouwens?
EN Jij mag niet mee trouwens?
Gast- Gast
Mijn plannen voor vandaag zijn zeer te verwaarlozen... Mijn vriend en ik wilden onze ombouwen in de grondverf gaan zetten buiten... maar het regent nu al! Het zou pas eind van de middag regenen hier in het oosten... dus nu gaan we maar voor plan B. En wat dat is? Geen idee nog
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben net wakker gemaakt met een ontbijtje op bed:D
Vanmiddag krijgen we visite en vanavond lekker met zijn tweeen!
Vanmiddag krijgen we visite en vanavond lekker met zijn tweeen!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen!
Ik ga vandaag met mijn moeder winkelen (in een overdekt winkelcentrum ). Daar lunchen we ook en vanavond doe ik niks. Ik heb gisteren mijn bank gekregen dus die ga ik vanavond eens even uittesten met de afstandsbediening in mijn hand, heerlijk, ik heb dat gemist, tv kijken op de bank
Ik ga vandaag met mijn moeder winkelen (in een overdekt winkelcentrum ). Daar lunchen we ook en vanavond doe ik niks. Ik heb gisteren mijn bank gekregen dus die ga ik vanavond eens even uittesten met de afstandsbediening in mijn hand, heerlijk, ik heb dat gemist, tv kijken op de bank
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Goedemorgen allemaal!
Lekker geslapen vandaag. Dadelijk naar een overdekt centrum hier in de buurt, want ik moet voor vanavond eigenlijk nog een witte bolero hebben die ik dus niet heb. Vanavond feest. Fijne dag allemaal.
Lekker geslapen vandaag. Dadelijk naar een overdekt centrum hier in de buurt, want ik moet voor vanavond eigenlijk nog een witte bolero hebben die ik dus niet heb. Vanavond feest. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen!
Ik ben blij. Gister te horen gekregen dat de optie op een huis is gelukt, dus we kunnen nu rustig alles gaan financieren bij de bank! En gister een hele leuke avond gewerkt op de zwarte cross! We doen de Merchandise, het was echt gezellig!
Dus ik ben net terug van de camping. Thuis even lekker douchen en rusten. Vanavond kermis hier in het dorp! En morgen weer werken op ZC
Ik ben blij. Gister te horen gekregen dat de optie op een huis is gelukt, dus we kunnen nu rustig alles gaan financieren bij de bank! En gister een hele leuke avond gewerkt op de zwarte cross! We doen de Merchandise, het was echt gezellig!
Dus ik ben net terug van de camping. Thuis even lekker douchen en rusten. Vanavond kermis hier in het dorp! En morgen weer werken op ZC
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik moet zo nog even stofzuigen en een beetje opruimen en de laatste spulletjes inpakken want mijn man en ik gaan straks een klein weekendje weg.
F. gaat bij opa en oma logeren zodat wij er even lekker met zijn tweetjes op uit kunnen, morgenavond komen we weer thuis. Heb er echt zin in, even lekker met zijn tweetjes er uit!
F. gaat bij opa en oma logeren zodat wij er even lekker met zijn tweetjes op uit kunnen, morgenavond komen we weer thuis. Heb er echt zin in, even lekker met zijn tweetjes er uit!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Zou eerst een etentje geven, maar één van de gasten heeft iets met haar knie waardoor 6 trappen ineens een flinke hindernis worden en een andere is ziek. Zou eigenlijk bij die laatste langsgaan als het etentje niet doorging, maar dat is het nu ook niet. Vriend moet onverwachts werken, dus het plan was eerst de stad in te gaan en daarna lekker te gaan bakken. Blijkt alleen dat internetbankieren nu plat ligt, hoogst irritant, hele schema overhoop.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Morning!
Ik ben net wakker, gister tot sluit gewerk was rond half 4 thuis. Dus redelijk optijd nog.
Vanmiddag ga ik naar de masseur, nog even boodschappen doen en voor de rest een beetje puin ruimen en was doen vandaag.
Fijne dag all!
Ik ben net wakker, gister tot sluit gewerk was rond half 4 thuis. Dus redelijk optijd nog.
Vanmiddag ga ik naar de masseur, nog even boodschappen doen en voor de rest een beetje puin ruimen en was doen vandaag.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Plannen voor vandaag
» Plannen voor vandaag
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Plannen voor het weekend?
» Plannen voor 2012
» Plannen voor vandaag
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Plannen voor het weekend?