goedenmorgen deze zaterdag!!
+6
Shisha
Oasis
Sarah1985
Japie
Pompoen
banjer49
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
goedenmorgen deze zaterdag!!
Wat een heerlijk weertje om mee wakker te worden. We zijn weekendje bij mijn broer. Straks ff op stap met neefje daarna ff na de voetbal en heerlijk genieten van mooie weer . Jullie nog leuke plannen vandaag?
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: goedenmorgen deze zaterdag!!
Veel plezier vandaag Banjer!
Ik heb alleen voor vanavond een afspraak staan. Vandaag maar weer eens verder met mijn huis, nog zoveel te doen... Lekker de balkondeuren open en ook goed weer om de ramen weer eens te zemen haha!
Ik heb alleen voor vanavond een afspraak staan. Vandaag maar weer eens verder met mijn huis, nog zoveel te doen... Lekker de balkondeuren open en ook goed weer om de ramen weer eens te zemen haha!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn ventje ligt te wriemelen op mijn borst door de krampjes, ik had gehoopt op nog een paar uurtjes slaap, maar helaas!
Ik ga zo maar eens opstaan en nuttige dingen doen, ik moet nodig weer een was doen, bedden afhalen en opmaken en wat strijken.
Vanavond ga ik met een vriendin bij een andere vriendin eten. Heb er zin in!
Wel natuurlijk even stil zijn om 20 uur.
Mijn ventje ligt te wriemelen op mijn borst door de krampjes, ik had gehoopt op nog een paar uurtjes slaap, maar helaas!
Ik ga zo maar eens opstaan en nuttige dingen doen, ik moet nodig weer een was doen, bedden afhalen en opmaken en wat strijken.
Vanavond ga ik met een vriendin bij een andere vriendin eten. Heb er zin in!
Wel natuurlijk even stil zijn om 20 uur.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik ga vandaag met een paar vriendinnen naar Amsterdam. Winkelen, picknicken en 's avonds even bij de dam kijken als het lukt.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag met een paar vriendinnen naar Amsterdam. Winkelen, picknicken en 's avonds even bij de dam kijken als het lukt.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen
Hier elke 2 uur wakker geweest vannacht. Eigenlijk de laatste 3 nachten al. Ben extreem ongesteld heel fijn.
We hebben net de auto bij de garage gebracht de zomerbanden komen erop en de airco word gemaakt. Als die op tijd klaar is gaan we vanmiddag naar de stad om een andere internet en tv provider te zoeken. Hebben weer ellende met onze dus we stappen per direct over.
En einde van de middag gaan we bbq
Fijne dag allemaal
Hier elke 2 uur wakker geweest vannacht. Eigenlijk de laatste 3 nachten al. Ben extreem ongesteld heel fijn.
We hebben net de auto bij de garage gebracht de zomerbanden komen erop en de airco word gemaakt. Als die op tijd klaar is gaan we vanmiddag naar de stad om een andere internet en tv provider te zoeken. Hebben weer ellende met onze dus we stappen per direct over.
En einde van de middag gaan we bbq
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ga vanmiddag met Isis meeten in L.ommel!
Heerlijk weer hebben we! En daarna ga ik op bezoek bij mijn ouders.
fijne dag allemaal!
Heerlijk weer hebben we! En daarna ga ik op bezoek bij mijn ouders.
fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik ga straks met een vriendin naar de ikea. Nog wat spulletjes halen voor de babykamer. En verder in de tuin zitten want het is echt heerlijk buiten!
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks met een vriendin naar de ikea. Nog wat spulletjes halen voor de babykamer. En verder in de tuin zitten want het is echt heerlijk buiten!
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk uitgeslapen en zit nu nog even lekker lui met de laptop op de bank. Ik moet vanmiddag en vanavond werken en daar heb ik niet echt zin in... Nouja, daarna is het echt weekend!
Ik heb heerlijk uitgeslapen en zit nu nog even lekker lui met de laptop op de bank. Ik moet vanmiddag en vanavond werken en daar heb ik niet echt zin in... Nouja, daarna is het echt weekend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Morning!
Ik heb zojuist motorrijles gehad, heerlijk in het zonnetje! Vanmiddag ga ik nog met mijn vriend naar een motorzaak toe want ik heb een helm besteld en die is binnen.
Ga nu even een broodje voor mezelf maken, en dan even om boodschappen. Vanavond hopelijk een kleine bbq houden!
Ik heb zojuist motorrijles gehad, heerlijk in het zonnetje! Vanmiddag ga ik nog met mijn vriend naar een motorzaak toe want ik heb een helm besteld en die is binnen.
Ga nu even een broodje voor mezelf maken, en dan even om boodschappen. Vanavond hopelijk een kleine bbq houden!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik ben nu bezig met werk. Tenminste, dat is de bedoeling, ik ben nog niet begonnen.
Vanmiddag ga ik even naar mijn moeder toe, ze is donderdag geopereerd en sinds gistermiddag weer thuis.
Vanmiddag ga ik even naar mijn moeder toe, ze is donderdag geopereerd en sinds gistermiddag weer thuis.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit binnen op m'n laptop te studeren, maar zit wel lekker met alle ramen wagenwijd open dus voel wel een lekker fris briesje. Vriend is een aantal uurtjes weg, dus heb lekker even het rijk alleen. Luister lekker naar Ludovico Einaudi en ben helemaal blij Nu nog even paar uurtjes naar buiten vanmiddag hopelijk, heb heel erg die drang om even frisse lucht te happen.
Beachgirl, stoer! En lekker zo in de zon!
Beachgirl, stoer! En lekker zo in de zon!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» goedenmorgen deze vrijdag
» goedenmorgen deze vrijdagmorgen
» goedenmorgen deze donderdagmorgen
» goedenmorgen op deze zonnige dag
» goedenmorgen deze zondag
» goedenmorgen deze vrijdagmorgen
» goedenmorgen deze donderdagmorgen