tanden krijgen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
tanden krijgen
Hier zitten er al wéken witte puntjes onder het tandvlees en ze kwijlt ook al weken enorm en af en toe heeft ze vuurrode wangetjes. Hoe lang kan het duren dat die tandjes daadwerkelijk door komen?
Gast- Gast
Re: tanden krijgen
Ik weet niet of je hier blij van wordt, maar Lauren.s had bij drie maanden ook hetzelfde, en was pas 11 maanden voordat zijn eerste tandje doorkomt. En nu nog steeds heeft hij heel lang veel last voordat de tand pas echt door is.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bij Tristan zag ik de ene week wit tandvlees en 1,5 week later waren de eerste 2 tandjes door.. (Nu is hij al 1 week de trotse eigenaar van 2 prachtige mooie tandjes:P, het kwijlen is nog niet over)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Bij J.esper duurt het meestal ook een kleine 2 weken voor ze dan daadwerkelijk door zijn. Fijne periode he ;-)
Gast- Gast
Wow, T.ristan is er vroeg bij!
Ik dacht ook al heel vroeg dat F tandjes kreeg, ze heeft altijd heel erg gekwijld, steeds in haar mondje met haar vingers.
Zonder verder klachten koorts etc. Ik zag alleen geen witte puntjes.
Haar eerste tandje was met 8,5 maand. Inmiddels heeft ze er 5 en het is de laatste dagen drama Of ze krijgt ineens een heleboel tandjes Of er komt een kies door, maar het kan natuurlijk ook loos alarm zijn
Ik dacht ook al heel vroeg dat F tandjes kreeg, ze heeft altijd heel erg gekwijld, steeds in haar mondje met haar vingers.
Zonder verder klachten koorts etc. Ik zag alleen geen witte puntjes.
Haar eerste tandje was met 8,5 maand. Inmiddels heeft ze er 5 en het is de laatste dagen drama Of ze krijgt ineens een heleboel tandjes Of er komt een kies door, maar het kan natuurlijk ook loos alarm zijn
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hier begonnen beide ook met dat erge gekwijl rond drie maanden.
Mijn dochter had de eerste met 9 maanden!
En al die tijd ging het kwijlen gewoon door!
Mijn jongste heeft nog niks, hoeft ook niet, die is net 4 maanden!
Maar het kwijlen is precies hetzelfde!
Mijn dochter had de eerste met 9 maanden!
En al die tijd ging het kwijlen gewoon door!
Mijn jongste heeft nog niks, hoeft ook niet, die is net 4 maanden!
Maar het kwijlen is precies hetzelfde!
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Ja idd... en leuk is anders.. Maja kunt ze ook niet terug drukken..PiP schreef:Wow, T.ristan is er vroeg bij!
xxjojootjexx- Kletskop
Joey heeft 2 tandjes gekregen met precies 5 maanden. Rode wangetjes heeft ie van zichzelf al en kwijlen doet ie niet zo heel veel eigenlijk, nooit gedaan ook. Dus wij hebben niet echt gemerkt dat zijn tandjes doorkwamen.
Gast- Gast
D. heeft ook regelmatig kwijlperiodes gehad met vuurrode wangen. Gelijk foto's maken natuurlijk, want het staat zo schattig die rode wangetjes . Maar het was elke keer loos alarm, het was nooit wanneer er tanden doorkwamen, wanneer die doorkomen is er eigenlijk weinig anders dan anders aan haar te zien.
Gast- Gast
Lijkt me idd niet zo handig met bv.. Bijt hij vaak of valt het mee?xxjojootjexx schreef:Ja idd... en leuk is anders.. Maja kunt ze ook niet terug drukken..PiP schreef:Wow, T.ristan is er vroeg bij!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Merle had met 6 maanden haar eerste tandje...en kwijlen dat heeft mevrouw altijd gedaan. Op sommige dagen heeft ze 3 truitjes aan...:S slabbers trekt ze zelf uit haha....
Ze heeft er intussen 7 en nummer 8 komt er aan.
Ze heeft er intussen 7 en nummer 8 komt er aan.
Gast- Gast
Mijn dochter liep ook met 3 maanden met knalrode wangetjes en haar shirts kon je uitwringen na een uur.
Ik voelde ook allerlei puntjes, bobbels en zag witte plekken.
Maar de eerste 2 tandjes zijn er doorgekomen met 6.3 maanden en ze heeft er nu 6.
Ik voelde ook allerlei puntjes, bobbels en zag witte plekken.
Maar de eerste 2 tandjes zijn er doorgekomen met 6.3 maanden en ze heeft er nu 6.
Gast- Gast
ik heb haar vandaag maar een slabbetje met plastic achterkant onder haar truitje gedaan als ze wakker is, haar huidje werd helemaal rood en schraal van het schuren van het natte shirtje door haar gekwijl.. We wachten maar rustig af, ik heb al wel door dat dit nog best een paar maanden kan gaan duren. Geduld is een schone zaak
Gast- Gast
Bijten heeft hij nu 1x gedaan.. Dus dat valt mee.. Maar tijdens normaal drinken gebeurd dat ook niet, doordat hij zijn tong over het kaakje legt. Alleen als ik voel dat hij zijn tong terug trekt, moet ik hem snel afkoppelen;)PiP schreef:Lijkt me idd niet zo handig met bv.. Bijt hij vaak of valt het mee?xxjojootjexx schreef:Ja idd... en leuk is anders.. Maja kunt ze ook niet terug drukken..PiP schreef:Wow, T.ristan is er vroeg bij!
xxjojootjexx- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Het krijgen van tanden en kiezen
» Het leed dat tanden krijgen heet...
» Gevoelige tanden
» Tanden poetsen
» Tanden poetsen
» Het leed dat tanden krijgen heet...
» Gevoelige tanden